ott a hirdetés szövegében, hogy 6000
postaköltség minimális, mert ajánlott levélként kell kérni
elutalod a pénzt, így 6-700 forintból megúszod a postát
Hmm, ma beszéltem vele délelőtt és nekem 8000-et mondott, fel is írtam direkt. Érdekes. Olyan 4-5.000 környékén elhoznám, 5000 felett sajnos nem, ezért a keresgélés
Köszönöm, természetesen beszéltem már a fiatalemberrel, a gond csak az hogy 8000 magyar forintot kér a berugókarért, máshol pedig mindezidáig nem találtam. De hálás köszönetem a linkért!
Köszi srácok!
Esetleg azt még valaki meg tudja nekem nézni, hogy a berugókar
nem stimmel-e legalább? Igazából csak az kellene.
Belső átmérő a fogak tövénél: 15mm
Fogszám: 24
Jobbos
Rögzítés módja: imbuszos
Nagyon hasonlónak nézem, és örülnék ha egyezne, akkor már csak egy Derbi berugókart kellene kerítenem. Valahogy egy haver elhagyta (!) róla a berugókar felső részét, csak a csonk maradt rajta
A 70-es DR evo (TOP Trophy) vashengernél tudja valaki a dugattyú csapszegének átmérőjét?
A hengerem csak jövő héten jön meg, addig nem tudom megnézni, viszont közben szeretnék venni mellé egy főtengelyt.
A kiválasztáshoz pedig szükségem lenne erre az adatra.
én fiúk van még az EBD blokk ami nekem van :DDDD
ami meg abban különbözik hogy ritka és hogy léghűtéses :D
Am ha valakinek van ilyen kiskönyve azt nézze már meg a leírt váltóáttételeit , hogy kiderüljön EBE vagy EBS váltós a gépem :DD
1. 3.09
2. 2.00
3. 1.50
4. 1.20
5. 1.04
6. 0,95
Szóval ezt kéne összehasonlítani....tudtommal így adják meg abban a kis gyári füzetben...
Van az EBE050 és az EBS050, ezeknek oldalt vezet ki a vízcső a hengerből a vízpumpához. Kettő között csak annyi a különbség, hogy más a váltóáttétel, egyiket endurokba meg supermotokba szerelték, másikat meg GPR -ekbe szerelték.. fogalmam sincs hogy melyiket melyikbe
(Az újabbak a D50BO, ezeknek meg a blokkban megy a víz a hengerből a vízpumpához, ezeket az újabb GPR -be, meg a 2006 utáni RS -ekbe szerelik. Akinek ilyen van annak biztos hogy ott van a váltóolaj kupak mellett ráírva a típus.)
Szóval röviden a váltóáttétel a különbség. Én ennyit tudok róluk. Ha valami nem így van akkor javítsatok ki.
Srácok én 2 kiloért vettem a motoromat,ami szerintem megért,ugyanis akkoriban 250 volt az alja....aztán nem sokra rá beállt a blokkja,több,mint 170 ezer ft ot költöttem rá!Nem néz olyan jól ki ,mint a Tiétek,de azt tudom,hogy most van benne 700km,és vígan elgurul még vagy 13000km-t!Szóval annyit arról,hogy ki mennyire tartja.....
A karbonozást mi pénzért csináltattad meg?
Van 1 faszi aki ilyenekkel foglalkozik,de azt mondja 2 folyóméter karbon levonó kell a motorhoz,ami 2x 15ezer ft+munkadíj:) DE,MAJD PONT :)
Viszont láttam 4000ft/folyóméterért is karbon levonót.
postaköltség minimális, mert ajánlott levélként kell kérni
elutalod a pénzt, így 6-700 forintból megúszod a postát