Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Gyújtáskapcsolóról lejön elvileg 4(?) vezeték. Valamelyiken mérned kell 12V -ot ha ráteszed a gyújtást. Földet pedig a vázról lehúzod. Remélem érted.
Szia!

Látom van egy blokkod,de membránod nincs eladó véletlen ?
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni abban, hogy 12v állandó feszültséget gyújtás rárakása után, honnan lehetne szerválni az autómata szivatónak?

Valaki írt annó, hogy van neki négy gyári index 1000/db-ért. Meg van még? Kellenének!

Köszönettel Zsotty.
szijasztok lenne egy stilh gyújtásom eladó simsona vagy etzre,,6ezerért és van minarelli am6 blokkom ,,vagy külön alkatrész,,váltó,főtengely,gyújtás,,blokkfél,kuplung,dekni ha érdekel valami írjatok olcsón adom a teljes blokk nem a legjobb felújítást igényel,,így 15..000
köszi:)
Kábelharisnya a neve és a computermode.hu ról rendeltem.
Hali, bocs hogy ide írom de egy másik gyereknek nem írtál vissza a simsonos fotógalériába.
azt akarom kérdezni hogy a kábeleken meg a csöveken az a neon zöld borítás mi? meg honnan szereztél?
vennék én is a motoromra:D
Sziasztok!
DERBI EBS050-es blokk eladó kompletten,dugó nélkül, henger karcos,
a többi rb.
Az rajtad áll mit akarsz vele. ha elől növeled akkor gyorsabban megy de gyengébb lesz. Ha csökkented akkor meg lasabb, de erősebb. Viszont szerintem nem nagyon van értelme változtatni szerintem a gyári méretet.
Sziasztok kérdés!
Melyik áttétel lenne a legjobb egy gyári szinte tuningmentes blokkhoz?
12/53 12/48 13/53 13/48 14/53 14/48
Tudom hogy húzós az áruk, én a motoroswebaruhaz.hu ról rendeltem, mert hamarabb tudják hozni. De így is csak január végére ígérték.

!
Csak szólok, hogy 20000 a dugó hozzá gyűrűvel. Ha olcsobb akkor nem DR hengerhez akarják adni. Az ITALMONDONÁL oda is írják mijen hengerhez való. Oda tuninghengerként írták.

http://www.italmondo.hu/index....

Meg is kerestem neked.
Jah és köszi az infót
Tudom hogy tuningnak számít, csak mikor vettem a motort nem reklámozták h hetvenes henger van hozzá, de most így ez még előnyére is válhat. Nem tuningolásra szántam, de ha így van már nem vetem meg
Nem, az 70-es vashenger. 47; 47,4; 47,8 mm méretű dugattyúk vannak hozzá.
Minden tuningnak számít, amivel a motorod teljesítményét növeled.
Ez egy alsó kategóriás henger. Kevésbé pörgős, de nyomatékos és tartós!
Hali! Egy kis segítségre lenne szükségem. Nemrég került hozzám egy 2002-es derbi senda x-treme. Nos dugócserés és 47,4mm a régi dugó mérete. Én úgy tudom hogy ez egy 50es henger úgynevezett dr vashenger. Jól tudom vagy nem, és ez egy tuning henger?
Szia!

A főtengely szerintem egyezik. A váltóáttételről nem tudok, de lehetséges igaza van a hozzászólónak. A változás még annyi, hogy az egyik csak berúgós a másik pedig csak önindítós. A GPR-be rakták az önindítósat.
Ha esetleg megnéznéd megköszönöm.
Még körbenézek hátha találok csak kar-részt akár RX-re vagy bármire, ami nem ilyen horror ár. Ha 1-2 ezerért lenne rávaló csak kar, az is jó lenne.

Ami megmaradt, azon van egy mély vágás, gondolom az akasztotta meg a berugót amikor kifordult. Kb. 90 fokos kimarás.
Méretek:
A csonkon a tengely, amin fordul 12mm átmérőjű, a hasítás mintegy 2mm mély, a biztosítógyűrűig a hasznos tengelyhossz 18mm.
Ha jó akkor már jöhet is . Holnap felhívlak
Ez klassz, csak én ilyesmit soha nem tanultam
Szívesen megcsinálnám, ha tudnék. Csináltam képet arról, ami megvan. Meg tettem fel egy teljes blokkos képet is újra, amin látszik milyennek kellene lennie.
amúgy nekem van egy berúgókarom annyi a baja hogy leracsnizik de ha neked csak a felső része kell akkor teljesen jó meg szetem biztos hogy meglehet csinálni... ha érdekel szólj és csinálok képet róla
Egyébként én simán csinálnék a helyedben ilyen berugót.
Egy hosszú köracél kell, meg egy fúrószár, ami egyező átmérőjű a csappal (berugó ricnis alsó fele). + egy hegesztő.
Vagy esztergáltatsz perselyt, meghajtod a köracélt a gyári formára, és ráhegeszted a perselyre. Vagy kifúrsz egy hasábot, megigazítod köszörűvel és arra hegeszted. Aztán már mehet is fel a csapra, jól lebiztosítva, nehogy megint lerázkódjon
Köszönöm, Polgárdi még elérhető közelségben is lenne! (fehérvári vagyok)
horvathmotor@enternet.hu
Horváth Motorsport Kft.
Polgárdiban van bontójuk.
Próbáld meg náluk.
20/94-17-312
Csak az a gond hogy több mint 3 hónapja adta fel, és motorbontó. (Motorbontó Monor). Tehát valószínűleg azóta árat emelt, mindenesetre holnap futok még egy kört