Sziasztok!
Akinek 1997-2005-ig gyártott Sendája van az meg tenné, hogy a gázmarkolatot és a fékkar rögzítését lefozotta...mármint hogy a kormányra hogyan vannak rögzítve ez a lényeg...
Előre is köszi!
Köszi a válaszokat szerintem is valahol az alaplap tekercs környékén lesz a hiba de sajna nincsen lehúzóm. Egyébként ma rámértem a vezetékekre és valami feszkót lehet rajta mérni mikor berúgóval megforgatom de kevesebbet mint a jó járgányon.
Valami akkor ezek szerint a gyújtásalaplappal van valószínű, mert én is majdnem 0.8 -at mértem.
Amúgy 19x1 -es menetű lendkeréklehúzó kell hozzá, ha ducati gyújtás. De esztergályos is tud csinálni lehúzót. http://citybike.hu/spd/5209BUZ...
Van multiméterem mértem is már a három vezeték között azt vettem észre ha rá adom a gyújtást akkor totális rövidzárat azaz 1-et mérek a zöld és fehér, és a zöld és piros között míg a másik sendámon ami jó ott ez az érték 0.7 A gyújtáskapcsoló nem hiszem hogy rossz mert ha ráadom a gyújtást a műszerfalon megy minden. Külön lehúzóm az nincsen. Nem tudjátok esetleg nem e felel meg, 1sűrű menetes 12 csavar a lehúzáshoz?
Van multimétered? Ha van akkor meg kéne mérni, hogy a generátor ad-e le feszültséget, ha igen akkor mennyit. Lendkerék lehúzód van? Ha van akkor húzd le a főtengelyről a lendkereket és megtudod nézni az állórészt is. Milyen évjáratú a motorod?
Ha a trafó jó akkor sztem alaplap de én már jártam úgy hogy a gyujtáskapcsoló ment szét és én szanaszét szedtem, ha valami ilyen baja lenne akkor én egyből azt nézném
Sziasztok szeretnék segítséget kérni derbi sendám (x-trem) ma megállt egyik percről a másikra. Nincsen szikra kipróbáltam másik gyertyával,gyújtáskábellel és másik trafóval (gyújtással) de nincsen szikra továbra sem. Mi lehet a hiba én arra gondolok lecsúszhatott valahol a vezeték vagy rossz a tekercs? Ha tudtok segítsetek. Ja és a lendkereket szerintetek le tudom szedni itthon.
Hell!
Helpet kérnék. Egy 96-98-as évjáratú sendának a gyújtás bekötésével adódtak problémák. Leonelli lendkerekes nem ducati. Ha valaki ki tudna segíteni egy képpel h mit hova, vagy bármi egyébbel azt megköszönném.
Sziasztok! 2006 utáni derbihez keresnék főtengelyt, 12-es dugó csapszeg mérethez, és idomokat. E-mail: karanczy@freemai.hu Írjatok ha van, vagy tudtok valakit akinek lenne eladó. Köszi!
Ezt most írd le egyszer érthetően mert én ebből nem értek sokat.
Addig világos, hogy a motor könnyen elindul és fel is pörög. De melegen is erőtlen az elején ha elindulsz vele?
Meg hogy érted azt, hogy ha huzatod, akkor elpörög? Akkor egyszerűen csak felszökik a fordulat a francba sebességben, de a motor nem gyorsul? Dadogás az a másik karbival volt?
Hali segítségeteket kérem olyan problémám lenne hogy könnyen indul a motor fel is pörög de az elején nehezen olyan mind amikor hidegen elindulsz vele csak ezt melegen is csinálja ha huzatod elpörög meg üresbe ha nyelezed leszabályoz karbin lett állítva másik karbit is próbáltunk elkezded neki alacsony fordulatról huzni és dadog de felpörög.előre is köszi
Eladóvá vált szeretett Derbim, jó állapotban és rendszeresen karbantartva.Nemrég lett teljesen felújítva.Akit érdekel Írjon vagy Hívjon.