Sziasztok! Alkatrészeimet cserélném motorra, minden ajánlatot meghallgatok! Legyen az robogó, cross, sport, stb. Csere előtt természetesen árat egyeztetünk. Amennyi a motor ára annyi alkatrészt adok és választani is lehet!
kösszi akkor majd valamikor szét szedem mert most még használom a gépet de lemérem a becsuszot h mekkora és ha jó a méret akkor ugy néz ki h kell a szimering :D
Nekem van egy újabb Senda főtengelyem polcon, ha tudok segíteni valami mérettel akkor szóljatok. Amúgy a régi alkatrészek nagy része nem egyezik az újabb Sendával sajnos.. hogy hozzak példát akkor kuplungkosár. Kuplungkosáron a fogaskoszorú vastagabb a régieken, majdnem dupla olyan vastag. Ebből gondolom, hogy a főtengelyen lévő fogaskerék sem egyezik, bár ez még nem zárja ki, hogy a főtengely egyezik-e. Kuplung fedéllel is az a helyzet, hogy vastagabb, szerintem ha kiveszek egy ferodolos lamellát és egy fémlamellát akkor passzolna rá. Majd kiderül. Hála istennek a forgórész (ami nekem kellett) az egyezik.
A krómos szárat mérd meg. Annak kell 32mm-nek lenni.
Szérszedése. Fekete kupakot leveszed a tetejéről. Imbuszkulccsal kilazítani ami a műanyag kupak alatt van. Egy guimigyűrű van a csavaron és ha rég volt vagy még nem volt szétszedve akkor nehezen indúl meg. Addig nem is vedd ki a szárat. Utánna kerék ki. Szárakat rögzítő két imbusz meglazít és lefelé kihúzod öket ó, persze csak egyesével . Aztán a meglazított nagy imbuszcsavart kicsavarod. Kicsit nehézkes de ki jön ha már sikerült meglazítani. Olajat öntzsd ki belőle, és csorgazsd ki. Látni fogsz egy imbuszcsavart benne. Két féle teló van az Endúróban. Egyik rugóval van a másikban nincs. Amiben nincs annak a csavar alatti rudat patent fogóval megfogod, de ne túl erősen mert az egy cső és abban van az imbusz beletekerve. Megfogod és az imbuszt kicsavarod, és le lehet húzni a felső részt amiben van a szimmering és a pórvédő. A másik egy kicsit bonyolúltabb mert a rugót le kell húzni és a csavaralátétet pedig felfele megtartani és közé tenni a patent fogót. Ez eleinte két emberes, viszont egyedül is megoldható de úgy egy kicsit nehezebb. Aztán szét jön ez is. Összerakás fordított ütemben. Ha megakadsz akkor nyugottan írj, vagy 06 20 3 763 179 számon elérsz bármikor. De ha az egyiket szeded csak szét akkor már a méretet le tudod nézni a szimmeringedről.
Sziasztok! A 2006-os és az az utáni modelleknek mennyire jó az alkatrész ellátottságuk? Mert szinte mindenki régi sendához árulja a cuccot többek közt én is. Jah meg az újnak és a réginek egyezik-e a kipufogója meg a főtengelye. Előre is köszi! Ha kérdésetek van tegyétek fel nyugodtan megpróbálok segíteni. Az új blokkos gépekbe nem vagyok otthon.
Mérd le a szár vastagságát. Ha D32mm akkor valószínű az lesz.
De egyszerübb ha szét szeded. A szétszedését el tudom már mondani mert most jöttem rá én is hogyan kell egyszerűen és gyorsan. Csak elöbb szedd ki a motorból.
az lenne a kérdésem h a Derbi Sendába bele lehetne e tenni AM6 ot
?