Milyen cuccaid vannak? Tudnál képet csinálni mindenről (vagy akár nagyrészéről) és adatlapomon található emailre elküldeni? Milyen árkategóriás motorra gondolsz cserébe?
ÖÖÖ.Hogy is fogalmazzak..Képzeld magad elé amit írok,és megértesz :D :DDD
Fogtuk a motort haverommal,aztán a hátsókerekére állítottuk,hogy mégis milyen hosszút kellene csinálni,na ebből nem lettünk okosabbak:D Végül a levágtuk,kivágtunk darabokat a hajlításhoz,be hegesztettük,kifúrtuk és felraktuk.Ezután Újra felállítottuk a hátsókerekére,úgy hogy a kilépő leérjen.
Egyébként a képen talán nem látszik,de teljesen szimmetrikusra és ugyanolyan hosszúra sikerült a 2 szélső darab.
A kilépő kb 5cm-re volt a földtől,ekkor volt a motor holtponton,Szóval szerintem a hossza az jó,csak éppen a lábam nem ér el odáig XD Így majd a vége elé be kell hegeszteni közelebb a hátsólámpához egy zártszelvény darabot.
De egyébként ez volt az első ilyen darab amit készítettünk.
A csapágy témát meg köszönöm szépen,de sajnos ahhoz már késő,mert ugye lehegesztettük a végét:S:S
Bocsi a keszekusza munkafolyamat leírásért:D
Sziasztok! Nem érdekelne vkit egy olyan csere hogy én adnám az összes derbi alkatrészem és valaki meg adna érte egy motort, természetesen az árába, nem csak derbi érdekel! http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hali! Nem tudom, de szerintem kicsit nagyra sikerült a kilépőd, mármint túl messze van a motor végétől a kilépő. Mivel te gyakorolni akarsz vele, nem pedig "profiként" tudod majd megtartani a mocit, ajánlok egy kis "segítséget". Sokan két csapágyat szoktak rakni a kilépőre, hogy ne fogja meg a motort ha leér, emiatt kevésbé is törik el. Ez csak egy javaslat, én is így láttam.
Sziasztok,félig kész a kilépő.Még 1 kereszt vasat kell tenni bele,mert nagyon hátul van a vége és spárgába kell lenni a motoron.Így még majd bele hegesztünk 1 sarokvasat.
Szerintem azokban is Derbi blokkok vannak. Van az EBE050 és az EBS050, ezeknek oldalt vezet ki a vízcső a hengerből a vízpumpához. Kettő között csak annyi a különbség, hogy más a váltóáttétel (?), egyiket endurokba meg supermotokba szerelték, másikat meg GPR -ekbe szerelték.. fogalmam sincs hogy melyiket melyikbe
Az újabbak a D50BO, ezeknek meg a blokkban megy a víz a hengerből a vízpumpához, ezeket az újabb GPR -be, meg a 2006 utáni RS -ekbe szerelik. Akinek ilyen van annak biztos hogy ott van a váltóolaj kupak mellett ráírva a típus.
Meg egy picit más a formája a kettőnek ránézésre, én ennyit tudok róluk. Ha valami nem így van akkor javítsatok ki.
Hali srácok lenne egy kérdésem! Szerintetek Derbi senda xtreme 2005 ös évjáratú vázba belemegy az am6 os blokk, átalakítás nélkül persze... ha valakinek van tapasztalata vagy esetleg pontosan tudja írjatok mert már összevissza mondtak mindent !
Srácok Köszi a tippeket,tanácsokat!
Bukó gombát azt nem hegeszteni akarok,hanem venni a kerék tengelyek végére.
Hegeszteni csak a kilépőt akarom,láttam ilyen felfogatásos módszereket,de szerintem az nincs olyan masszív,mintha ráhegesztem.
A Váz meghajlik e?Szerintem azért a Derbi masszív vázzal rendelkezik,hátul a segédvázat pedig megerősíteném.
De most csak a hátsó kilépőt akarom,nincs pénz most bukógombára,mert kell 2 új láncszett meg 1 protektort is venni akarok.
Az első teleszkópom egy fordított SHOVA , masszívabb/vastagabb mint a másik (marzocchi vagy milyen :D )
A kormányom meg eddig nem hajlott el,pedig már volt 3 esés pár egykerék és pár stoppi is , viszont arra se ártana egy merevítő.
Köszi még egyszer mindent!
Ui: Nem tud valaki eladó hőgombát,termosztátot,benzinszint jeladót ?
Bukógombát első-hátsó keréktengelyek végére tegyél meg valami olyan kormányt vegyél rá aminek vastag a falvastagsága és elég masszív hogy az első-hátsó kerék és a kormány által bezárt háromszög megtartsa a motort...de lehet ilyenkor dőléskor elgörbülnének az első teleszkópok amilyen vékonyak...
A segédvázban meg nem bíznék annyira hogy elbírná a vége a súlyodat, de lehet hogy a hegesztés előbb eltörne mint hogy a segédváz meghajlana...
Én eddig egyszer borultam motorral, akkor a kormány ért le ami teljesen elgörbült és a régi kipufogódob ért még le...ha bal oldalra dőltem volna az idom biztos összetörik...
Ha bukógombát akarsz hegeszteni a vázra, akkor szerintem az felejtős. Hegesztés elfog törni valószínű ha eldobod a motort. Ha meg nem törik el és szar helyen van a bukógomba, akkor abból kaphat a váz is ha úgy esik a motor. Van a fotók között pár galéria ahol megmutatják hogy hogyan szerelik fel a bukógombákat, onnan lehet meríteni ötleteket szerintem. Tavaszra én is akarnék bukógombán, úgyhogy én is nézelődök, meg próbálkozok is. Ha jól tudsz hegeszteni akkor a kilépőt meg nyugodtan felhegesztheted szerintem coval, ha nem sajnálod a vázat..
majd csinálj már képet hogy hogy fogadtad fel meg hogy mekkora , mert nyáron én is akartam csak féltem hogy meghajlik a váz meg nem is nagyon tudtam volna hogy felrakni
Srácok azt szeretném kérdezni,hogy bukógombát ugye lehet rakni a derbikre is?Illetve hegesztek 1 kilépőt a motor picsájába,mert meg akarok tanulni ügyesbe egy kerekezni,de a holtpont nagyon hátul van és nem szívesen törném össze a mocit,de ha csinálok 1 kilépőt azzal ugye megvédem pl a hátsólámpát ha úgy esik a dolog :D
A kérdésem az lenne,hogy szerintetek csak simán odahegesszem a hátsószárny alatti vázhoz?Vagy inkább egy pánttal fogassam oda?
Azt a kurva milyen jót motoroztam,minden teli volt ismeretlen jardokkal,de én kenettem neki jogsi nélkül,használjátok ki ezt a kis időt!Csak 1 keréken :D
Fogtuk a motort haverommal,aztán a hátsókerekére állítottuk,hogy mégis milyen hosszút kellene csinálni,na ebből nem lettünk okosabbak:D Végül a levágtuk,kivágtunk darabokat a hajlításhoz,be hegesztettük,kifúrtuk és felraktuk.Ezután Újra felállítottuk a hátsókerekére,úgy hogy a kilépő leérjen.
Egyébként a képen talán nem látszik,de teljesen szimmetrikusra és ugyanolyan hosszúra sikerült a 2 szélső darab.
A kilépő kb 5cm-re volt a földtől,ekkor volt a motor holtponton,Szóval szerintem a hossza az jó,csak éppen a lábam nem ér el odáig XD Így majd a vége elé be kell hegeszteni közelebb a hátsólámpához egy zártszelvény darabot.
De egyébként ez volt az első ilyen darab amit készítettünk.
A csapágy témát meg köszönöm szépen,de sajnos ahhoz már késő,mert ugye lehegesztettük a végét:S:S
Bocsi a keszekusza munkafolyamat leírásért:D
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Az újabbak a D50BO, ezeknek meg a blokkban megy a víz a hengerből a vízpumpához, ezeket az újabb GPR -be, meg a 2006 utáni RS -ekbe szerelik. Akinek ilyen van annak biztos hogy ott van a váltóolaj kupak mellett ráírva a típus.
Meg egy picit más a formája a kettőnek ránézésre, én ennyit tudok róluk. Ha valami nem így van akkor javítsatok ki.
Eladó egy Derbi blokk. Írjatok üzenetet nyugodtan. További info itt: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Bukó gombát azt nem hegeszteni akarok,hanem venni a kerék tengelyek végére.
Hegeszteni csak a kilépőt akarom,láttam ilyen felfogatásos módszereket,de szerintem az nincs olyan masszív,mintha ráhegesztem.
A Váz meghajlik e?Szerintem azért a Derbi masszív vázzal rendelkezik,hátul a segédvázat pedig megerősíteném.
De most csak a hátsó kilépőt akarom,nincs pénz most bukógombára,mert kell 2 új láncszett meg 1 protektort is venni akarok.
Az első teleszkópom egy fordított SHOVA , masszívabb/vastagabb mint a másik (marzocchi vagy milyen :D )
A kormányom meg eddig nem hajlott el,pedig már volt 3 esés pár egykerék és pár stoppi is , viszont arra se ártana egy merevítő.
Köszi még egyszer mindent!
Ui: Nem tud valaki eladó hőgombát,termosztátot,benzinszint jeladót ?
A segédvázban meg nem bíznék annyira hogy elbírná a vége a súlyodat, de lehet hogy a hegesztés előbb eltörne mint hogy a segédváz meghajlana...
Én eddig egyszer borultam motorral, akkor a kormány ért le ami teljesen elgörbült és a régi kipufogódob ért még le...ha bal oldalra dőltem volna az idom biztos összetörik...
A kérdésem az lenne,hogy szerintetek csak simán odahegesszem a hátsószárny alatti vázhoz?Vagy inkább egy pánttal fogassam oda?
Olyan kérdésem lenne hogy a támasztóhoz felfogató csavart honnan lehet venni és azt a kis fémet ami nekimegy a csavar fejének.