Egy olyat szeretnék megkérdezni, hogy a SHOVA első fordított telón szimmeringet akarok cserélni. hogyan lehet szétszedni hogy ki tudjam cserélni. Azt a nagy csavart kicsavartam, de a rugó végéből nem tudom kicsavarni a rögzítőcsavarját, mert elforog. Kérlek segítsetek ebben. Az alsó kormánykifli levétele nélkül meg lehet ezt oldani nem?
kösz a segítséget ha bajom van rád mindig számithatok
Attilától vettem már egy hátsó felnit meg is kérdezem tőle hátha van neki láncvédő és kapcsoló..
THX
a Fenixeken sose volt mechanikus fordulatszámmérő, csak elektromos...
gyújtáskapcsoló és a láncvédő talán a van Kukoda Attilának... http://www.sportmotor.hu/tagok...
telefonon előbb eléred, ahogy olvastam az Adatlapját van bontott Fenix-e...
vagy még talán a www.cma-motor.hu nekik is van egy bontott Fenixük, lehet van hozzá gyújtáskapcsolójuk és láncvédőjük...képen nincs fent de vettem már olyat náluk (tőcsavarok) ami nem volt feltöltve...
alapjáraton nemhallani hogy ciripelne is valami. Fordulat visszaesésnél beráz a motor,meg vagy idom vagy valami berezeg,annak a hangját lehet hallani.
Nagyon idegesítő a rezgés,fixrögzítésű kipuff 2x tört el 2 nap alatt a könyöknél,annyira beremeg...
-Műanyag tankos motort nemkell teletankkal elrakni télre,csak a vastankost :)
Üdv mindenkinek! Olvastam 1 cikket hogy a gépet hogy illik "téliesíteni" és volt benne egy ilyen hogy teli tankal hadjuk a garázsban,viszont az én gépemből egy kicsit párolog a benzin (légszűrőn át,sapkán),ha esetleg teljesen leszívom és berakom egy benzin kannába a maradék üzemanyagot,az nem ártalmas a motor tartájának,vagyis miután leszívtam,ki kell-e valamivel mosni,vagy akármilyen hasonló dolgot csinálni vele? Válaszokat előre köszönöm!
Ki-be minimálisan mozog,akkor vettem észre,mikor lendkerékről az éket ütöttem ki.
Leonelli gyula meghalt..egyről a kettőre. Vagyis nem teljesen úgy,mert forgattam a motort,5-6.-ba beszaggatott felül,majd teljesen megszűnt a szikra. perpill dobozba hever az egész gyújtás,CDi-vel együtt,majd vkivel megméretem hogy tekercsek jók-e,stb...
Lenne egy olyan gondom a 2001-es Senda SM-el,hogy 7-8 000-es fordulattól felfele berázkódik az egész,és nemtudok rájönni hogy mileli olyankor. Főtengely csapágyazás jó,főtengely jó,kuplung csapágy minimálisat lóg.
Van fent 3 friss Videó a sendáról,ott nemcsinálta...
Annó is csinálta már ezt,behalt a Leonelli gyújtás,és kb 2 hetet állt a motor. Aztán újraélesztettem,és minden jóvolt. Mostpedig kb 2 napja megint rájött a rázkódás.
Kifogástalan állapotú 2010-es Aprilia sx-50-es supermotomat, elcserélném hasonló állapotú Derbi Gpr-50-re. A motorom, tökéletesen münködik, csak rá kell ülni és menni. Nem hajtottam, garázsban tartott. pechnyog@citromail.hu. A többit telefonon, vagy személyesen. Csak komolyak!
Egy olyat szeretnék megkérdezni, hogy a SHOVA első fordított telón szimmeringet akarok cserélni. hogyan lehet szétszedni hogy ki tudjam cserélni. Azt a nagy csavart kicsavartam, de a rugó végéből nem tudom kicsavarni a rögzítőcsavarját, mert elforog. Kérlek segítsetek ebben. Az alsó kormánykifli levétele nélkül meg lehet ezt oldani nem?
Attilától vettem már egy hátsó felnit meg is kérdezem tőle hátha van neki láncvédő és kapcsoló..
THX
gyújtáskapcsoló és a láncvédő talán a van Kukoda Attilának...
http://www.sportmotor.hu/tagok...
telefonon előbb eléred, ahogy olvastam az Adatlapját van bontott Fenix-e...
vagy még talán a www.cma-motor.hu nekik is van egy bontott Fenixük, lehet van hozzá gyújtáskapcsolójuk és láncvédőjük...képen nincs fent de vettem már olyat náluk (tőcsavarok) ami nem volt feltöltve...
Nagyon idegesítő a rezgés,fixrögzítésű kipuff 2x tört el 2 nap alatt a könyöknél,annyira beremeg...
-Műanyag tankos motort nemkell teletankkal elrakni télre,csak a vastankost :)
Nemlátszik smemi sérülés a gyújtáson,én trafóra tippelek. Holnap megpróbálok állítani még a gyújtáson,lehet amiatt rázkódik be a motor.
Leonelli gyula meghalt..egyről a kettőre. Vagyis nem teljesen úgy,mert forgattam a motort,5-6.-ba beszaggatott felül,majd teljesen megszűnt a szikra. perpill dobozba hever az egész gyújtás,CDi-vel együtt,majd vkivel megméretem hogy tekercsek jók-e,stb...
dobj egy e-mail címet és küldök kezelési kis könyvet.
Lenne egy olyan gondom a 2001-es Senda SM-el,hogy 7-8 000-es fordulattól felfele berázkódik az egész,és nemtudok rájönni hogy mileli olyankor. Főtengely csapágyazás jó,főtengely jó,kuplung csapágy minimálisat lóg.
Van fent 3 friss Videó a sendáról,ott nemcsinálta...
Annó is csinálta már ezt,behalt a Leonelli gyújtás,és kb 2 hetet állt a motor. Aztán újraélesztettem,és minden jóvolt. Mostpedig kb 2 napja megint rájött a rázkódás.
Ötlet?
Előre is köszönöm!
Üdv:Dávid
Nincsenek hozzá elfekvőbe felesleges alkatrészek? Most hozom rendbe az enyémet.
és azt valaki meg tudná mondani hogy jött e ki fenix valaha mechanikus fordulatszámmérővel?
Az teljesen más típus szerintem legalább is idomszettre.
De az biztos, hogy ami nekem van az Derbi GPR R replica.
Csatoltam pár képet ,h szemléltessem a típusokat.