Kérdésedet könnyel el lehet dönteni a kormánykiflin van egy szegecselt kis tábla nah ha már most a tieden ilyen tábla van,mint a sajátomon akkor neked GPR R Replica géped van ha meg más van a táblán akkor csak GPR .
A telót szétszedtem a GPR-en. A manuálban két féle GPR szerepel. Van egy GPR R, és egy GPR Racing. Most melyik lehet az enyém? A GPR R a replica-t jelölné? Az enyém nem a replica. És a 140ml menne bele csak egy szárba?
Holnap megyek a csomagért, mert végre megérkezett, de hogy az van e benne amit én akarok azt még nem tudom. Remélem az lesz mert elég nehézkesen ért célhoz.
Srácok még mindig sz6ívesen vásárolnák Vastag vázas sendába való benzinszint jeladót,hőgombát a hengerfejbe és termosztátot!
Akinek van legyen kedves értesítsen,De TANK NEM KELL,csak a jeladója!
Köszi!
10W40 vagy 20w50,tök mindegy,szintetikus?Fél szintetikus?Szintetikustól csúszhat majd a kuplungod,a fél szintetikustól elvileg nem...Vegyél valamilyet azt jól van,ajánlom neked az üzemeltetési könyvben leírtat.
na így összehasonlítva szerintem is :DDD
Igaz nem szereti a hideget, de ezt betudom a nehézkes indulást annak hogy már a benzinből már alig van és a tank kialakítása miatt az alján mindig marad egy adag olyan benzin-olaj keverék ami miatt egy kicsit megnő a keverék aránya(olajosabb lesz) így hogy alig 0,5-0,6 l van már csak benne :DDD
Meg lehet kicsi a főfúvóka mert raktak rá egy Direktszűrőt , de meghagyták a 64-es főfúvókát...egyszer kipróbáltam 76-ossal....hát azzal már szó szerint fuldoklott ugyhogy lehet beszerzek egy 68-ast...azzal talán egyenletesebb lesz :D
Még mielőtt valaki elkezdené hogy :"Kopott a hengered, nincs benne kompresszió stb..."
Van minden benne csak a karburátorból hiányzik az előmelegítő és így 5 fok alatt berúgom, elkezd alapjáraton menni gázhúzásra lefullad hidegen :DD
Kb. 1-2 perc alatt bemelegszik szépen (léghűtéses) és útána megy mint a veszett :DDD
Köszi. Hát komplett blokkfelújítás lesz, a szerelő majd megmondja mit kell cserélni, csak mondom, ha nem fontos nem költök feleslegesen :)
Az is lehet, hogy anyagilag jobban megéri majd egy új blokkot vennem...
Az lenne a kérdésem, hogy az lehetséges, hogy egy vizes, berugós 50-es Derbi blokk alkatrészei passzolnak egy Minarelli AM6-os blokkba? Akitől vettem a motorom az adta ajándékba, mert szerinte jó lesz még alkatrésznek.
Azt pontosan nem tudom, hogy milyen típus, de ha egyáltalán van olyan ami passzolhat, akkor keresek rajta vmi feliratot még :)
Sziasztok!
Tudtok nekem segíteni?
Szivócsonk gumit kutatok az enduromra...sikertelen eddig.
Beta rr 50 a gép.
Reménykedek,hátha vmié jó rá.
delorto PHBN 12 FS---ez a karbi tipusa
A szívócsonk csavarfuratközepeinek távolsága:
rövidebb oldalon:35mm
hosszabb oldalon:60mm
Átlósan mérve:70mm
A szívócsonkon felül lévő feliratok:
átmérő 20 BT C7
Nem ragaszkodom a gumi szívócsonkhoz,a fém tartósabb lenne de mivel terepen is használt motor,lehet hogy a karburátor rázkódna...ha tudtok egyéb megoldást,érdekel.---pl gumi közdarab a fém csonkhoz .
Ja meg elveszett a sok jó gazdi közt az olajszivattyú tengelyéről a fogaskerék,retesszel,rögzítőgyűrűvel együtt...ha esetleg tud ilyet is vki,sikítson!
A szivattyú tipusa: Delorto BS 44
Help please!
Ide írjatok ha tudtok vmit:
Kérdésedet könnyel el lehet dönteni a kormánykiflin van egy szegecselt kis tábla nah ha már most a tieden ilyen tábla van,mint a sajátomon akkor neked GPR R Replica géped van ha meg más van a táblán akkor csak GPR .