Beöntöd az új vizet ami remélem fagyállót is tartalmaz,felöntöd a kiegyenlítő tartályt is maximumig.Beindítod a motort ott ülsz rajta leveszed közben a kiegyenlítő tartály kupakját,aztán mikor már eléggé meleg a motorod játszol a gázzal,látni fogod ahogy jönnek fel a buborékok.Legalábbis én így szoktam,emellett volt már olyan is,amikor ezt nem tettem meg és sziszegést hallottam,letekertem a kiegyenlítő kupakot és nem sziszegett tovább,vagyis kis nyomás volt a tartályomba a feláramló levegő miatt.
igen láttam, de az enyém ennél jobban össze van törve, meg próbálták összeforrasztani, így aztán eléggé eltorzult az én műszerfalam...ezt még az epoxi megfogná...az a baj hogy ilyen műszerfalat sehol se lehet taláni...jelenleg interneten ez az egy van csak....gondolkoztam már hogy 3mm-es acéllemezből megcsinálom...meg is csináltam, de egyszerűen nem lett a legjobb, a feltöltött kép az enyémről készült...
Biztos megéri.. csak cserélni kéne a főtengelyt, karbit, rezót. Ha utóbbi kettőt nem cseréled akkor nem fogod kiszedni a 80ccm -ből a max. teljesítményt szerintem. Nem tudom, hogy az újabbakhoz lehet-e kapni erősített főtengelyt mert nem nézelődtem utána, de szerintem lehet.
Hali! Szerintem ha eladják neki az órákat külön, akkor sem éri meg megvenni azt a "konzolt", mert az is gatyára van törve, ha kinagyítod látni hogy hogy oldották meg az "egybevan az" kinézetet.
tessék egy link! http://www.cma-motor.hu/Derbi/...
írj nekik e-mailt!
ha megkéred külön is biztos hogy eladja csak az órát! és akkor én meg majd meg tudom venni (ha lesz rá keret) a műanyag részeket, mert nekem szarrá volt törve a műszerfal és most egy kicsit rondább és hiányosabb, de egyben van( mert az epoxigyanta mindent egybe tart :D)
a szerelés nekem kicsit több lenne :DDD
mert az első lánckerekemet tartó csavarok kicsit hozzánőttek a lánckerékhez :'D
majd ha lesz időm és pénzem szerintem a tél folyamán neki állok :D
meg egy kilóméteróra spirált is be kell szerválnom, hogy lássam a lényeges különbséget :D
szerintem egy 13 53 at lazán elbírna és végbe is jó lenne! az arany középút! :D ha gondolod próbáld meg a fogaskerék 2000 ft a szerelés azmeg félóra! :D
hát akkor nem biztos hogy érdemes cserélnem a fogaskerekek fogszámát..:)
igaz az enyémet az bolondítja kicsit meg hogy a gyári 3 ablakos folytott membránház helyett most egy 4 ablakos karbonos Malossi van benne ezért 6000 helyett igazán 7000-től húz egészen 10'000-ig és dobott rá úgy +5km/h-t!
Jelenleg gyorsulásban nem annyira rossz a 12/53-al ugyhogy szerintem marad :D
Városban zöldlámpánál kigyorsításkor sok robogót, simsont ott hagyok vele meg az autók nagyrészét is :D
Nekem ennyi bőven elég :D
Hali!
Nekem most 12/50-es van,de ez most fogom lecserélni azt nem tudom mennyit pörög de olyan 100 körül megy (természetesen nem gyári) ha ezt modosítom 12/53-ra az milyen változást hoz? Gondolkozok még a 48 fogason is,de az is lehet hogy marad az edigi fellellás a 12/50
Hali nekem 14 53 as áttételem volt és alattam ment 80 at 8 ezres fordulaton de alig forogta ki ! most nekemis 12 53 van és hasonló a felállás ! de pilóta súlytól is függ szal sztem próbáld ki !
Üdv!
egy kérdés...ha nekem most épp 12/53-as áttételen 75km/h a max akkor mondjuk 14/53-on mennyit fog menni kb?
Jelenleg 6. sebességfokozatban akár 11'000-et is lepörög akkor megy 75-el!
Ahogy elnézem sajna nem fog megérkezni a négylamellás kupplungtárcsám. Ha valakinek lenne a négylamelláshoz való és eladó akkor beszélhetnénk róla!
A képen látható mi kellene csak a vékonyabb kivitelű.