Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Ahogy elnézem sajna nem fog megérkezni a négylamellás kupplungtárcsám. Ha valakinek lenne a négylamelláshoz való és eladó akkor beszélhetnénk róla!

A képen látható mi kellene csak a vékonyabb kivitelű.
Beöntöd az új vizet ami remélem fagyállót is tartalmaz,felöntöd a kiegyenlítő tartályt is maximumig.Beindítod a motort ott ülsz rajta leveszed közben a kiegyenlítő tartály kupakját,aztán mikor már eléggé meleg a motorod játszol a gázzal,látni fogod ahogy jönnek fel a buborékok.Legalábbis én így szoktam,emellett volt már olyan is,amikor ezt nem tettem meg és sziszegést hallottam,letekertem a kiegyenlítő kupakot és nem sziszegett tovább,vagyis kis nyomás volt a tartályomba a feláramló levegő miatt.
Nem kell légteleníteni. Levegő meg a víz helyet cserélnek miközben öntöd bele a vizet.
Segítséget szeretnék kérni,hogyan kell lelégteleníteni a vízhűtő redszert?Egyáltalán kell e,mert leengedtem a vizet belőle?
*spirálos
hali, nem spirális hanem elektronikus...mármint 2 vezeték megy bele nem pedig spriál a fordulatszámmérőbe, a kmóra az spirálos...
köszi a linket mielőtt nagyon belemerülnék a dologba ez igaz spirálos meghajtású óra?

ha spirálos akkor jó lesz hogy össze tudjam hozni az am6os blokk meghajtásával.
igen láttam, de az enyém ennél jobban össze van törve, meg próbálták összeforrasztani, így aztán eléggé eltorzult az én műszerfalam...ezt még az epoxi megfogná...az a baj hogy ilyen műszerfalat sehol se lehet taláni...jelenleg interneten ez az egy van csak....gondolkoztam már hogy 3mm-es acéllemezből megcsinálom...meg is csináltam, de egyszerűen nem lett a legjobb, a feltöltött kép az enyémről készült...
Biztos megéri.. csak cserélni kéne a főtengelyt, karbit, rezót. Ha utóbbi kettőt nem cseréled akkor nem fogod kiszedni a 80ccm -ből a max. teljesítményt szerintem. Nem tudom, hogy az újabbakhoz lehet-e kapni erősített főtengelyt mert nem nézelődtem utána, de szerintem lehet.
Hali! Szerintem ha eladják neki az órákat külön, akkor sem éri meg megvenni azt a "konzolt", mert az is gatyára van törve, ha kinagyítod látni hogy hogy oldották meg az "egybevan az" kinézetet.
Sziasztok! Érdemes 2008as derbi gprbe 80as hengert venni megy annyira tőle h megérje? köszi
tessék egy link!
http://www.cma-motor.hu/Derbi/...
írj nekik e-mailt!
ha megkéred külön is biztos hogy eladja csak az órát! és akkor én meg majd meg tudom venni (ha lesz rá keret) a műanyag részeket, mert nekem szarrá volt törve a műszerfal és most egy kicsit rondább és hiányosabb, de egyben van( mert az epoxigyanta mindent egybe tart :D)
fenxihez keresek fordulatszámmérő órát, akinek van elfekvőben irjon és megegyezünk
Hali! Valakinek Polini erősített kuplung rugók+ polini lamellák? 1000km van benne nem több! 15+póstáért eladó.
+36 30 964 44 54
sok sikert!
a szerelés nekem kicsit több lenne :DDD
mert az első lánckerekemet tartó csavarok kicsit hozzánőttek a lánckerékhez :'D
majd ha lesz időm és pénzem szerintem a tél folyamán neki állok :D
meg egy kilóméteróra spirált is be kell szerválnom, hogy lássam a lényeges különbséget :D
szerintem egy 13 53 at lazán elbírna és végbe is jó lenne! az arany középút! :D ha gondolod próbáld meg a fogaskerék 2000 ft a szerelés azmeg félóra! :D
jól van írtam kb egy oldalt ide azt nem küldte el ez a mocsok szar,de még egyszer le nem írom.
hát akkor nem biztos hogy érdemes cserélnem a fogaskerekek fogszámát..:)
igaz az enyémet az bolondítja kicsit meg hogy a gyári 3 ablakos folytott membránház helyett most egy 4 ablakos karbonos Malossi van benne ezért 6000 helyett igazán 7000-től húz egészen 10'000-ig és dobott rá úgy +5km/h-t!
Jelenleg gyorsulásban nem annyira rossz a 12/53-al ugyhogy szerintem marad :D
Városban zöldlámpánál kigyorsításkor sok robogót, simsont ott hagyok vele meg az autók nagyrészét is :D
Nekem ennyi bőven elég :D
Dobtam fel pár képet a GPR R új festéséről kinek tetszik lájkolhatja :)
GPR R 50 Képek
Hali!
Nekem most 12/50-es van,de ez most fogom lecserélni azt nem tudom mennyit pörög de olyan 100 körül megy (természetesen nem gyári) ha ezt modosítom 12/53-ra az milyen változást hoz? Gondolkozok még a 48 fogason is,de az is lehet hogy marad az edigi fellellás a 12/50
Hali nekem 14 53 as áttételem volt és alattam ment 80 at 8 ezres fordulaton de alig forogta ki ! most nekemis 12 53 van és hasonló a felállás ! de pilóta súlytól is függ szal sztem próbáld ki !
Üdv!
egy kérdés...ha nekem most épp 12/53-as áttételen 75km/h a max akkor mondjuk 14/53-on mennyit fog menni kb?
Jelenleg 6. sebességfokozatban akár 11'000-et is lepörög akkor megy 75-el!
Hát ha nincs 12-es akkor jó a 13-s is. Nekem most 14 van elöl. Hátúl meg 52.