Szevasztok srácok! Egy ilyen feszültség szabályzót keresek a Derbi Senda X-treme 2002-be.
Ha alaki tudja, hol tudok, rendelni, kérem linkelje be! Előre is köszönöm!
kedves pityimpalko....
Itt jön a gond, hogy egy olyan kép alapján mondasz véleményt ami egy 5 éves 2MP-es kamerás telefonnal készült.(SE K750i)
Élőben sokkal szebb, a festés sehol sincs megfolyva.
Ha hasonló eredményt felmutatsz akkor azt mondom érdekel a véleményed, ha meg nem hát akkor tartsd meg magadnak ;-)
A festés igen házilag készült, van akinek csak erre tellik.
Igen elég sokat beleöltem már, annyit mondok 3 hónap diákmunkám fizetése van benne.
A csajok tapadnak rá, sok embernek tetszik, nem egy ajánlatot kaptam rá , de úgy döntöttem nem adom el.
Ez nem olyan motor mint egy Yamaha Aerox, Aprilia RS, Derbi Senda stb. amiből elég sokat látni az utakon...
Én az interneten körbenézve maximum 10 ilyet találtam...
Annyit mondok igen hülye vagyok, örült de még fogok rá költeni, mert számomra megéri...
"pajor.gergo A festés nagyon silány!" Ezt ugye csak jó indulatodból írtad mi? Fesd le a tiedet aztán hasonlítgass bármit is. Szerintem mivel házilag lett lefestve nagyon jóra sikeredett. Egy kis matrica és már fel sem tűnik. Maximum kicsit üres a felület de a festésre szerintem nincs panasz.
Lehet,hogy legom van de azt te nem tudhatod!Adtalap kitöltés meg feles mert nem reklámozom magam és nem ismerkedek,hanem véleményezek esetleg kérdezek vagy hozzászólok!
Fikázás szó csak a te egod szüleménye!
Te Noob!
Azért mert nem a Te stílusodnak megfelelő az Ő motorja,azért még ne fikázzad már!Véleményem szerint nem silány a festése,vagy talán látsz rajta megfolyást?Én nem ismerem a srácot,de hamar felbaszott a kis hozzászólásod!Bezzeg a Te adatlapod nincs is kitöltve,lehet,hogy csak legód van otthon...
Gyökér...
pajor.gergo A festés nagyon silány!Meg a gatyádat ráköltötted már és még sehol se tartól vele,meg szerintem a fényezés a legutolsó dolog ha már felújítod! Sok sikert hozzá! Vettél volna inkább egy fiatalabbat!
Én úgy döntöttem,ha kész a motor motorilikusan akkor lematricáztatom az egészet karbonra , és ara is rámatricáztatok.
Ileletve ki kellene krómoztatni a 2 kereket. :) (ez mibe fájna ha valaki esetleg tudja?!)
:D
Bár most így is beletoltam 140ezret a motorba,és még a motorilikus javítás/újítás olyan 40be benne lesz:D
Előző hozzászólásból kimaradt,h ki festette . Én magam festettem itthon alapos idom előkészítés és csiszolás után.
visszatérve egy régebbi kérdésedre megtaláltam egy régi sportmotoros hozzászólásom ahova leírtam a motor pontos konfigurációját.
Jelenlegi konfig:
TOP 70 CCM-es öntött vas dupla gyűrűs henger szett
Áttétel : 15/50
Gumiabroncsok: elől: 90/90/16 hátul: 120/80/16 (gyári méretek)
Kipufogórendszer: Technigas RSG (GPR R 50-ez tervezett )
Membrán: Gyári 6 ablakos derbi membrán ház Polini carbon lapokkal
Krarburátor : Dellorto PHBG 17,5 (90-es főfúvóka)
Megjegyzem elbírna egy 19 v 21 -es karbit is a szett,de nekem ezzel is bőven bevált és olyan 4,5 - 5l több benzint nem eszik. Fogalmam nincs ,h mennyit menne és ,h reagáltna nagyobb karbival,mert nem vlt rá lehetőségem kipróbálni.
Sportlégszűrő: Aprilia AF1 50 gyári légszűrőháza kis átalakítással.
Bár utólag nagyon bevált mert ezzel jár legszebben a motor és sokkal jobb az élettartamának is.
Ezek mellett képes akár a 12 ezret is kiforogni 6.-ba bár ez nem egészséges. Ekkor olyan 120 -125 Km/h végsebességgel megy (hozzáteszem a gyári órája szerint ami bőven csalhat de maga a tudat azért nem rossz,h lecsavarja a végsebesség órát és azon túl megy XD
Nah ha tudtam bármi is segíteni kiknek kétségei vannak a márka mellett akkor örülök ,h sikerült ennek az ellentétét elérnem.
hehe ha tudnád milyen mákos nagy szerencsével jutottam hozzá Dobozba került hozzám. Csak erre a típusra tervezett rendszer szóval tényleg nagy szerencse kellett míg rátaláltam
Kösz az infót. Fel vettem vele a kapcsolatot.
Mennyiért festették le? Vagy te voltál a festő? Nagyaon frankó lett!
Én is feketére akarom, illetve ezüst diszítéssel.
Ha alaki tudja, hol tudok, rendelni, kérem linkelje be! Előre is köszönöm!
Nincs valakinek az a réz csavar ami a hengerfejben fogatja le a termosztátot? 24x1-es menet van rajta.
Itt jön a gond, hogy egy olyan kép alapján mondasz véleményt ami egy 5 éves 2MP-es kamerás telefonnal készült.(SE K750i)
Élőben sokkal szebb, a festés sehol sincs megfolyva.
Ha hasonló eredményt felmutatsz akkor azt mondom érdekel a véleményed, ha meg nem hát akkor tartsd meg magadnak ;-)
A festés igen házilag készült, van akinek csak erre tellik.
Igen elég sokat beleöltem már, annyit mondok 3 hónap diákmunkám fizetése van benne.
A csajok tapadnak rá, sok embernek tetszik, nem egy ajánlatot kaptam rá , de úgy döntöttem nem adom el.
Ez nem olyan motor mint egy Yamaha Aerox, Aprilia RS, Derbi Senda stb. amiből elég sokat látni az utakon...
Én az interneten körbenézve maximum 10 ilyet találtam...
Annyit mondok igen hülye vagyok, örült de még fogok rá költeni, mert számomra megéri...
Fikázás szó csak a te egod szüleménye!
Azért mert nem a Te stílusodnak megfelelő az Ő motorja,azért még ne fikázzad már!Véleményem szerint nem silány a festése,vagy talán látsz rajta megfolyást?Én nem ismerem a srácot,de hamar felbaszott a kis hozzászólásod!Bezzeg a Te adatlapod nincs is kitöltve,lehet,hogy csak legód van otthon...
Gyökér...
Vázak,lengővillák,kerekek,gumik,telók,tankok,sárvédők,idomszet
tek,STB!
olcsón eladók itt----- nononono@citromail.hu
Ileletve ki kellene krómoztatni a 2 kereket. :) (ez mibe fájna ha valaki esetleg tudja?!)
:D
Bár most így is beletoltam 140ezret a motorba,és még a motorilikus javítás/újítás olyan 40be benne lesz:D
Igaz nekem haver csinálta...de én csiszoltam :D
(alapozás-fényezés-lakk mindegyikből több réteg)
visszatérve egy régebbi kérdésedre megtaláltam egy régi sportmotoros hozzászólásom ahova leírtam a motor pontos konfigurációját.
Jelenlegi konfig:
TOP 70 CCM-es öntött vas dupla gyűrűs henger szett
Áttétel : 15/50
Gumiabroncsok: elől: 90/90/16 hátul: 120/80/16 (gyári méretek)
Kipufogórendszer: Technigas RSG (GPR R 50-ez tervezett )
Membrán: Gyári 6 ablakos derbi membrán ház Polini carbon lapokkal
Krarburátor : Dellorto PHBG 17,5 (90-es főfúvóka)
Megjegyzem elbírna egy 19 v 21 -es karbit is a szett,de nekem ezzel is bőven bevált és olyan 4,5 - 5l több benzint nem eszik. Fogalmam nincs ,h mennyit menne és ,h reagáltna nagyobb karbival,mert nem vlt rá lehetőségem kipróbálni.
Sportlégszűrő: Aprilia AF1 50 gyári légszűrőháza kis átalakítással.
Bár utólag nagyon bevált mert ezzel jár legszebben a motor és sokkal jobb az élettartamának is.
Ezek mellett képes akár a 12 ezret is kiforogni 6.-ba bár ez nem egészséges. Ekkor olyan 120 -125 Km/h végsebességgel megy (hozzáteszem a gyári órája szerint ami bőven csalhat de maga a tudat azért nem rossz,h lecsavarja a végsebesség órát és azon túl megy XD
Nah ha tudtam bármi is segíteni kiknek kétségei vannak a márka mellett akkor örülök ,h sikerült ennek az ellentétét elérnem.
a kell vmi pontos kép akkor azt írd meg ,mert így konkrétan csak úgy általánosba fényképeztem a GPR R-t
Köszi
Kösz az infót. Fel vettem vele a kapcsolatot.
Mennyiért festették le? Vagy te voltál a festő? Nagyaon frankó lett!
Én is feketére akarom, illetve ezüst diszítéssel.
Ennek a tagnap szerintem még meg lehet az első sárhányója
Hirdetés sok sikert hozzá
UI: Csatoltam egy képet az új festésről a GPR-nek