köszönöm a válaszokat.egyvalamit kihagytam .hogy a moci ugy megy csak ha rajta van a szivató!.karbi kitisztitva .fuvokák szintén .szal dugulás nincsen .és nemjövök rá. a kiput tegnap kiégettem .valamivel jobb lett igy a gép .csakhát szivató nélkül egyböl lebög .nafta hiánya van .milehet?
Üdvözletem kartársak .ismét egy kérdésem lenne .olyat csinál a senda ,hogy 5 sebességbe nem nyit ki a rezo,lebög .egy ismerösöm szerint elfogy neki a nafta nemkap üzemanyagot.hozzáteszem a 21-es karbi van fent.öszerinte a torok nem engedi át a benyot nagy fordulaton .létezik ez?
Nézd meg mit megy végre meg hogy mekkora áttétel van rajta! Ha még 85-nél ment volna akkor abba sztem nincs fojtás. Az kipufogóm az sendára való GPR-ra nem jó el is felejtettem. A te kipufogód az gyári.
2005-ös Derbi Senda Xtreme Supermoto kiváló állapotban!
Adatok:
DR-TOP 70ccm 5 felömlős henger (Papírjaival!)
Metrakit Thrower Rezonátor
21-es PHBG Dellorto Karbi
Elöl: Continental Cont Sport SM 99% (Új)
Hátul: Dunlop SP Sport 70%
Malossi Erősített kuplung szett
Átalakított, nyitott gyári légszűrő rendszer
Jár hozzá:
Gyári hátsó sárfogó rész
Gyári tükrök
Hátsó gumi: Metzeller Sporttec 90%
Garázsban tartott, hozzáértő tulajtól, frissen szervizelve IPONE olajokkal.
Nem verseny konfiguráció, tehát NEM üzemórás futás teljesítmény, kb 13-14 LE. 100 km/h óra feletti végsebesség. Az idomok nagyon szép állapotúak.
17e km-es futás teljesítménye, ebből 6e km a 70es hengerrel.
Az ár irányár, azonban nem minden áron akarok megszabadulni tőle!
Ha kérdésed van e-mailen, vagy telefonon elérsz!
Sziasztok.
Nemtoom ki ismeri "sanczy"-t de ha más is tudna segíteni megköszönném.
Szóval, vágyódásom van 2 motor iránt is de nem tudom eldönteni melyik lenne a jó választás. Derbi gp1 vs Peugeot jetforce. Ha valakinek van tapasztalata véleménye és megodztaná velem megköszönném.
Ennyi lenne a te kipuffod ára?És mennyivel lenne jobb a motor folytás nélkül?Végsebességét még nem néztem de 85kmet mutatott az óra annyit biztos megy igy:Ha jó mért egyáltalán:)
mennyi kp-ra gondoltál ? mert másra nincs szükségem a villára lett volna mert az enyém fojik szimeringeket kéne cserélni benne szal csak arra lett volna szökségem és mennyit adnál érte ?
Lehet a henger fojtott akkor az egy az egyben cserés. Kipufogóból ki kell szedni a katalizátort. Membrán ha 3 ablakos akkor fojtott. 6 ablakos membránom meg kipum van!
kb 1000km óta fenn van, még egy kicsit se marta át a benzin szóval tuti cucc!
köszi előre is!
Iglódi Tamás
Mesterszállás
Szabadság út 52.
5452
mert akk kéne a pontos cim meg a név :D
ELADÓ A MOTOROM!
2005-ös Derbi Senda Xtreme Supermoto kiváló állapotban!
Adatok:
DR-TOP 70ccm 5 felömlős henger (Papírjaival!)
Metrakit Thrower Rezonátor
21-es PHBG Dellorto Karbi
Elöl: Continental Cont Sport SM 99% (Új)
Hátul: Dunlop SP Sport 70%
Malossi Erősített kuplung szett
Átalakított, nyitott gyári légszűrő rendszer
Jár hozzá:
Gyári hátsó sárfogó rész
Gyári tükrök
Hátsó gumi: Metzeller Sporttec 90%
Garázsban tartott, hozzáértő tulajtól, frissen szervizelve IPONE olajokkal.
Nem verseny konfiguráció, tehát NEM üzemórás futás teljesítmény, kb 13-14 LE. 100 km/h óra feletti végsebesség. Az idomok nagyon szép állapotúak.
17e km-es futás teljesítménye, ebből 6e km a 70es hengerrel.
Az ár irányár, azonban nem minden áron akarok megszabadulni tőle!
Ha kérdésed van e-mailen, vagy telefonon elérsz!
299.000 Ft
Nemtoom ki ismeri "sanczy"-t de ha más is tudna segíteni megköszönném.
Szóval, vágyódásom van 2 motor iránt is de nem tudom eldönteni melyik lenne a jó választás. Derbi gp1 vs Peugeot jetforce. Ha valakinek van tapasztalata véleménye és megodztaná velem megköszönném.