Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kukoda nem szokott hülyeséget beszélni, meg neki nem érné meg, mert ő folyamatosan adja el az alkatrészeket. Lehet hogy hasonlít de az sportkipuff. Ezt nem osztásnak szántam csak így nyugtatásképp írtam! Sztem annyiért megéri, de ez a te döntésed! Egyébként egy gyári rendszer is szinte ennyibe kerül.
akkor sry :D
akkor jó szerelgetést ugyanis nekem egy 21es dellortom van aztán azon se tudom mi micsoda,mert nemrég vettem a motort :D fogalmam nincs milyen karbid van és mik az alapbeállítások:S
Attila féle csőre gondoltam,szóval az lehet hogy "metrakit"(enyémre is ráfogták hogy az) de hogy teljesítmény növekedést ne várj tőle...
Az első képen ott az én csövem,az volt a motoron gyárilag.
Második képen meg valami tuning cső féleség,az már tényleg az.
Az már nekem nincs meg!
Ajaj én tekergettem mint hülyegyerek a csirke nyakát.. :P
Mennyi az alap? ütközösig le jobbra vagy balra? és utána kb hány fordulat ? :P
Ez most komoly?
De arra a kipufogóra érted amit attila árul vagy az enyémre?
Nem akarok beleszólni de nekem is olyan kipufogóm van mint a képen látható.Az egy mezei gyári cső.Alul nyomatékos de felül nem szól.
Derbi Fenix alkatrészek olcsón,a képen nincs rajta de meg van a váz és a többi cucca is.
Üdv csepel mizu találtál cucot? a maradék blokkot akciósan eladom szerintem jobb mintha minden kiss alkatrészér ezreket fizetnél :-Henger,gyujtás,váltókar,karbi nincs +van egy nolan integ...60 bukósisak piros 9000
nehogy már a karburátorral kezdjed a beállításokat:D
Nekem a gázkar végén is van egy finom állító én azon tekertem picit kifelé.
Neked nem csúszik,hanem nem emel ki rendesen.
A kuplung kar végén van egy finom állító azon tekerj kifelé,de okvetlen legyen holtjáték(ne tekerd túl)!
Amikor elkezded majd óvatosan,lassan húzni a kart befelé , akkor ne húzza egyből a blokkon lévő kis kart,mert akkor viszont csúszni fog.

Am ez a kuplung csúszás eléggé érdekes téma ezeknél a derbiknél,hangra olyan mintha csúszna,de nem csúszik.
Üdv olyan problémával fordulnák felétek hogy van egy Derbi Sednam ami alapjáraton lefullad. Menet közben nincs vele gond de üresben pár másodperc után leáll.
Mi lehet a gond ? Elég az alapjárati tekerővel állítani ? (itt amugy mi az alap beállítás ?) Milyen más gond okozhatja még ezt ?
Köszi a válaszokat előre is.
nem tudom hol lehet gondolom ahhoz le kell szedni a deklit.a kipu meg gyári
Köszönöm az eddigi segítségeteket.
Ez amúgy milyen kipufogó, gyári Derbi Senda?
Mert ilyen van a motoromon.
csúszni nem csúszik és hiába járattam az sem segített.
Állítani hol tudok?
járasd indulás előtt többet ha akkor is csinálja akkor kell csak álítani rajta de ha mész vele akkor nem érzed hogy csúszna?
Te Tomi,volt itt egy srác aki hőgombát akart venni a 4sebis csővázas derbiéhez,és ugye a te hőgombád nálam landolt,így én azt gondoltam,hogy felajánlom neki.
Viszont egy beszélgetésből kiderült,hogy neki nincs hűtője a motoron és a hengerfejbe lévő hőgombát keresi,ami nekem nincs,neked meg van,úgyhogy szíves engedelmeddel feléd irányítottam a srácot!
Mindenem van derbi sendához!
Nézzétek meg: http://kepesmotor.hu/idomok_pl...
Ha kérdés van írjatok!
30 egy sportkipuff. 15-ért bőven megéri! Állítani sztem nem kell semmit, de arra számíts hogy alsó fordulaton gyengébb lesz de felül jobban fog menni meg egy picit többet fog pörögni.
Sziasztok!
Akkor beszéltem a kipufogóssal és még 1-szer kösz az infót Tomi hogy inkább hívjam fel.
De egy két dolog még érdekelne.
Ha a tuning kipufogót felszerelném a motoromra akkor mi változna és hogyan? (teljesítmény, hang stb)
Akinek van tapasztalata az kérem írja le.
És szerintetek 15000 Ft-ért megéri megvenni?
1 hónapja vettem a motorom és még nem vagyok ebben a témában annyira jártas.
A segítséget mindenkinek köszönöm.
az index az nem fontos :DDD
nekem van hogy menet közben kiég és akkor már csak mutogatok :DDD
Am 6 os blokkban ha szól a kuplung melyik rész a ludas?Tárcsa + rugók vagy egyéb ok esetleg?
A hatos váltóban hány darab léptetővilla van?