Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Mennyit mennek a 125-ös derbik? Mármint km/h-ban kérdezném.
Szemezgetek én is egy 125 Derbivel, de csak ha engedéjezik a B jogsival. Persze ez még a jövő zenéje.
Hali!
Eladó derbi sendára Gianelli cső, 17ropi.
m-eger@hotmail.com címen elérhető vagyok.
Szerintem többet is elmegy az normál használat mellett. Amúgy ez még levegős , jó ez , olajcserét betartani mindig és kész. Futómű , váz , fékek meg az 50 -esé azzal sincs különösebb gond. Persze javítsatok ki ha tévedek , ezek csak az én meglátásaim :)

Mindenesetre ha kérdésed van akkor szólj megpróbálok segíteni , és sok sikert a vételhez :).
Valami hasonlóra gondolok:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/derbi/derbi_senda-4419331 Én úgy hallottam, hogy a 4T-re kb. 20 ezer kilóméterig nem igen kell költeni motorikusan, ezért akarok egy 10 ezer alattit venni, hogy sokáig tudjam használni gond nélkül. Bár lehet, hogy rosszul tudom .
Értem persze, 125 ös Senda nincs is két ütembe :( pedig lehet az lenne a következő :). Most az hogy a 2T vel több a macera azt megkérdőjelezem , mert lehet ha ki van hegyezve, 1 szezont megúszol egy dugócserével . A 4t nél meg júújújjj főleg mi van ha hiba történik beszakad egy szelep aztán rendetrak. Persze ez már azért elég szélsőséges eset. Strapabíró az fix. Volt is itt valakinek ha jól emlékszem igaz csak látni szoktam de abba volt tekerve a napi kilóméter rendesen. Ráadásul ha youtube on megtalálom a faszit akkor belinkelem mert az is 25 ös Sendát hajt és az hóba sárba sm szettel , egykerék stoppie minden és fasza még mindig. Amúgy ahogy nézem ezen is paioli telók vannak stb.
Köszi az infókat, ez aztán tényleg nagyon jól néz ki. Alig bírtam róla levenni a szememet :), de sajnos csak kicsit régebbire telik. Tudom, hogy jó a 2T, de azzal sok a macera, és én mindenképp rendszámosat akarok.
Azért ez már elég sexy :) Még úgy is hogy tudom milyen a 125 4T , lehet én is választanám ezt. (Mivel én 2T mániákus vagyok :D, azzal lehet vadulni , egyszerűbb , stb de ebbe ne mennyünk bele).

Szóval ez a legújabb ha minden igaz, mint látod itt már vízhűtés , háttúl gázteló , elől fordított stb. Stram kis motornak tűnik, össze van rakva és jópár alkatrészt használ erről konkurens gyártó is. Valamint a váz hasonlít az 50 -esére persze megvan erősítve ez egyből látszik. Mivel van pár itt ilyen gép amik kapják a kínzást így tudom mondani hogy haveroknál bírja a vas és az újfajta aluvázas is. Teleszkópok jók stb. Fékekkel nincs gond.
4T , Honda blokk ha minden igaz. Jó váz , futomű és fékek. Léghűtés vagy az újjabbakon víz. Elnyűhetetlen, ha mindez igaz.
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni elfogultság nélkül: 125 4T-t akarok venni (2004-2006 körülit), és nem tudom, hogy Derbi Senda, vagy Yamaha XT legyen. A Yamaha kicsit drágább, és általában sokkal több kilométer van bennük, elég sok is van belőle. Nos a Derbiről annyit tudok, hogy kevés van 4T-ből, főleg rendszámos, és viszonylag kevés kilométerrel. Ezért is tetszett meg nagyon, de igazából nem tudok róla semmit, akinek esetleg bármi tapasztalata van, annak nagyon megköszönném, ha pár sort írna róla, de minden más észrevételt is szívesen fogadok. Köszönöm!
Egy Drd-t láttam eddig azt a It service-nél a Vezér utcán.
Márkatársak gyűljetek

Amugy nem szorongatnak a trolik meg autok, mert általában én megyek elől, nem előzgetnek be. Traffi meg bekaphatja
Hát egy biztos hogy tuti h nem onnan ahol a váltó a blokkba "megy " bele mert a váltó nem olajos hanem valahol alul de hnap neki támasztom vminek és másnap megnézem mi a helyzet :)
Köszi
valamint tudd meg hogy az biztos a váltóból jön -e.
valahogy támaszd le egyenesen ( falnak ) , töröld le és figyeld honnan csepeg és tudok segíteni.
Hát mivel most már nincs felemelve hanem sztenderen áll ezért ugye arra folyik és a váltónál a műanyag rész ahol D betű is van azon valahol alul dehogy honna jöhet nem tudom hnap csinálok egy képet róla hátha segit vmit
két blokkfélnél vagy az oldaldeklinél ? ha az oldaldeklinél , szerintem felesleges szett , vágsz ki papírból plussz tömítőpaszta , vagy csak simán paszta. Jónak kell lennie.
Continental elől hátúl , lábtartóig lehet vele.
biztos hogy van bent sima is... , csak már nagyon jön az olaj , amúgy ezek a telók olaj nélkül is elmennének , de persze esztétikusabb ha nem bassza ki folyamatosan , főleg nem a fékre... amint megérkezik a szimering ezen a héten elvileg , megkapod a méreteket , veszek olajat és készülni is fog a dolog :)
Nekem elől a sendan a gyári van hátul meg mitas

Amugy tud valaki új tömités szettet? mert enged az olaj 1 helyen a blokk alján:)
köszi
Sziasztok lenne egy kérdésem!
tudd valaki szerezni km óra meghajtót derbi gpr 50 r hez?- és bowdent hozzá?
ti milyen gumit használtok elöl hátul?
Igen a szimeringezés is érdekelne mert az enyém már igencsak tólja az olajat kifele :/ :) amugy az elképzelhető h nekem csak ilyen porlehúzó szimering van ?
és amugy ha tudsz akk légyszi segits mert sehol nem találok hozá való szimeringet mert nem tudom a méretét és azt hiszem porlehúzó is kell azt meg végkép nem találok hozzá ..:/
Köszönöm a segítséget amugy :)
Nah most ez van bent amúgy. Persze én se bal zsebből szórom rá a pénzt, azért csak saját tapasztalataim, hibáim alapján próbálok segíteni. Szóval nem alaptalanul mondok semmit. Én is utánajártam már párszor ennek a váltós témának. Meg most szerintem készülni fog egy teleszkóp szimeringezéses tutorial :D
ja de látom előbb már leírtátok csak nem figyeltem :D
csak motorba való olaj legyen.
ez biztos a viszkozitás ugyan az akkor meg mi a probléma ? még jobb is mert a henger kenési része kiesik a mi esetünkben... szóval ;) áttételre mit kérdeztél ?