sziasztok!
keresek olyan embert aki a jövő hónap közepe felé meg szeretne szabadulni a derbi senda xtream-tol persze olcsón.tel:+36 70 4321529 vagy email ocsi.horvath@gmail.com várom a jelentkezéseket.(lehetőleg pestmegyében)
Mikor kifogy az olaj a gépből , veszek 1 literest beleöntöm és ami az alján marad , azt használom légszűrő olajzásra , az tökéletes , benne is marad , nem is okoz gondot sehol , kis filmréteget tolsz rá és kész , nem eláztatni kell.....
a lényeg hogy 2005- elötti derbi blokkba való legyen, azokból mind egyforma (mármint a sendáké meg a gpr-eké) ha érdekel tudok hozni olcsón új főtengőt
Nyugi, attól még hogy víz csepeg a pufó környékéről nem hengerfejes.
Az attól van, hogy hideg a kipufogó, és a meleg kipugáz miatt a pára lecsapódik benne. Ez a kondenzvíz.
Meg tudod nézni, hogy hengerfejes úgy, hogy leveszed a kiegyenlítő tartály kupakját és alapjáraton ha bugyog a víz benne, akkor hengerfejes. Illetve elég erős fehér füstnek kell távozni a kipufogón.
Ez biztosan igy lett volna ahogy mondtad :Dhogy lassabban xD
de már igy vettem a masinát és nem szedem le majd csak akkor ha esetleg veszek rá másikat :Damugy kösz az észre vételt :D
jah a.gabszi még 1 igen buta kérdésem lenne hogy a légszűrő szivacsot mivel "olajozod"be ? köszi előre is :)
Üdv mindenkinek
Légszűrő pucolás alatt azt értem, hogy kipucolom a légyszűrőházat , a szivacsot kimosom,megszárad, leolajozom és kész, ez így működik mindenen. (Szervízbe sokszor le se olajozzák)
Szimering méretet lefogom írni, de most már nem keresem elő :).
Sőt lehet tudok küldeni is 2.őt hogyha nagyon drága. Viszont a porlehúzó szimeringet nekem is kell vennem mert azt nem tudtam szerezni.
Háttúl is kipucoltam , lecseréltem a fékolajat, légtelenítés, finomhangolás.
Nálam a fék és a futómű a legfontosabb. Mert amúgy is veszélyes dolog ez, nem ám még a vas se biztos alattad :D
Főleg hogy legutoljára majdnem volt szívás. 80 nál kifordult elém egy e-onos autó. Gondolhatod mennyi esélyem lett volna megállni, a szétégett első fékbetéteimmel , meg a nem működő hátsófékemmel. Mivel a háttúljában pont kintragadtad a dugók , az eleje meg elégett , szar minőségű volt és nembírja a pályát. Most már nem spóroltam a betéten sem. Viszont ha valami kell szóljatok megpróbálok segíteni, vagy alkatrész is van dögivel :D
Jah és még annyit hogy a légszűrőpucolás alatt mit értesz ?:D
mert ugye az sem jó ha kimosod a szivacsból azt a cumót amitől "ragad" vagy mit csinál ?xD
gondolkoztam azon hogy veszek egy tábla légszűrő szivacsot kivágom ezt a mintát veszek hozzá légszűrő sprayt lefújom és mehet bele :D
Bocsi a sok kérdésért:D
Nah azzal biztos nem fogsz meg állni xD alig fog ..xxD
de ama szimering méretét el tudnád irni ? nagyon megköszönném nekem is kéne cseréljek csak 6 ezer ft/db ért nem igazán szeretnék ha megtudom úszni olcsóbban ..:D
Esetleg nincs egy linket te milyet veszel bele?
És ha valaki tudná hogy 10W teló olaj ból száranként ennyit kell azt is megköszönném :D
Köszönöm előre is ..
További szép estét
Zsotty megmondta :D. Amúgy , fékbetét / olaj csere , lehet egy karbipucolás, légszűrőpucolás , csavarokat átnézem , dobtam bele egy halogén égőt előre. Jövőhétvégén meg ha minden jólmegy teleszkópszimeringezés.
keresek olyan embert aki a jövő hónap közepe felé meg szeretne szabadulni a derbi senda xtream-tol persze olcsón.tel:+36 70 4321529 vagy email ocsi.horvath@gmail.com várom a jelentkezéseket.(lehetőleg pestmegyében)
Csak ezt tudnom kellet :)
Az attól van, hogy hideg a kipufogó, és a meleg kipugáz miatt a pára lecsapódik benne. Ez a kondenzvíz.
Meg tudod nézni, hogy hengerfejes úgy, hogy leveszed a kiegyenlítő tartály kupakját és alapjáraton ha bugyog a víz benne, akkor hengerfejes. Illetve elég erős fehér füstnek kell távozni a kipufogón.
belemegy "Athena Racing HPC 12mm-es versenyfőtengely"?
de már igy vettem a masinát és nem szedem le majd csak akkor ha esetleg veszek rá másikat :Damugy kösz az észre vételt :D
jah a.gabszi még 1 igen buta kérdésem lenne hogy a légszűrő szivacsot mivel "olajozod"be ? köszi előre is :)
Üdv mindenkinek
kicsit lassabban szeblett vna
Szimering méretet lefogom írni, de most már nem keresem elő :).
Sőt lehet tudok küldeni is 2.őt hogyha nagyon drága. Viszont a porlehúzó szimeringet nekem is kell vennem mert azt nem tudtam szerezni.
Háttúl is kipucoltam , lecseréltem a fékolajat, légtelenítés, finomhangolás.
Nálam a fék és a futómű a legfontosabb. Mert amúgy is veszélyes dolog ez, nem ám még a vas se biztos alattad :D
Főleg hogy legutoljára majdnem volt szívás. 80 nál kifordult elém egy e-onos autó. Gondolhatod mennyi esélyem lett volna megállni, a szétégett első fékbetéteimmel , meg a nem működő hátsófékemmel. Mivel a háttúljában pont kintragadtad a dugók , az eleje meg elégett , szar minőségű volt és nembírja a pályát. Most már nem spóroltam a betéten sem. Viszont ha valami kell szóljatok megpróbálok segíteni, vagy alkatrész is van dögivel :D
mert ugye az sem jó ha kimosod a szivacsból azt a cumót amitől "ragad" vagy mit csinál ?xD
gondolkoztam azon hogy veszek egy tábla légszűrő szivacsot kivágom ezt a mintát veszek hozzá légszűrő sprayt lefújom és mehet bele :D
Bocsi a sok kérdésért:D
de ama szimering méretét el tudnád irni ? nagyon megköszönném nekem is kéne cseréljek csak 6 ezer ft/db ért nem igazán szeretnék ha megtudom úszni olcsóbban ..:D
Esetleg nincs egy linket te milyet veszel bele?
És ha valaki tudná hogy 10W teló olaj ból száranként ennyit kell azt is megköszönném :D
Köszönöm előre is ..
További szép estét