Ez butaság.
Ha megemeled a hengert akkor a sürítési viszonyod elmegy valamit a vezérlési idők is.
Le kell venni a hengert, üveglapra vízbecsiszolópapírt fektetni és kör-körös mozdulatokkal lesíkolni a henger tetejét és a hengerfejet is.
A csiszoloás során keletkezett nyomokból látni fogod mikor lesz jó homogén a felület. Akkor abbahagyhatod a síkolást.
Új tömítés szett és mehet össze a blokk.
A síktömítő pasztákat meg felejtsétek el!
Ha sima alu a hengerfej tömítés akkor max egy kicsit lehet lágyítani rajt összerakás elött. Persze csak módjával, és ha szükség van rá.
Ezt bebuktam,jó sok melóba kerül helyrehozni.Na de akinek kell a tuning az tanuljon.Másnem a saját kárán.Én most jót fogtam.Ha lenne táblám lerajzolnám és körbevinném az országban,hogy ÍGY NE! Balmazújvároson lakom,Debrecen mellett egy kicsivel.
Az megoldás lenne, h a henger tömítésből kettőt rakunk alá, ezáltal ki lenne emelve egy kicsit, és akkor nem a síkjában(a hengerfejtömítésnél) történne a robbanás?! Vagy butaságot mondok?
Hát igen, ez a konkrét esete annak a sok hulladéknak amikért rengeteg pénzt elkérnek a boltban. Konstrukciós hiba.
Ezért fúratják sokan állandóan a DR hengereket, mert eszik a dugót.
De az, hogy mit kell megnézni összerakás elött azt már nem tudja senki. Az én motorom csentó ilyen volt mikor megvettem. Sok egyéb mellett, mert se víz se olaj nem volt szerencsétlenbe.
Finoman leszedsz belőle és meglátod nem lesz rossz hangja. De sokat ne, nehogy nyitvamaradjon a kipuff nyílásod!
Amúgy merre laksz?
Egy barátomnak a Derbije Folyamatosan eszi meg a hengerfejtömítést. Kicseréltük egy újra 1 hónap után megint, mintha beledolgozna a dugó a vízbe, a kiegyenlítő tartályról lecsavarom a kupakot, olyan 5 perces motorozás után, és felbuborékol, meg sziszeg nem kicsit, szal nyomás van benne. Mi lehet a probléma?!
Igen EBS blokkos.És tényleg belevert a dugó .Nem vészes szerencsére,csak nyoma van nem tört,nem torzult.Holnap lemarok 2 mm-t a kipufogó oldali szoknyából.Ékem viszont nincs másik.Van eladó ék valakinek,megvenném.Csináltam képeket is de nem tudom felrakni a gépre,szarakodik.
Sajnálom, hogy ez történt. Ha megtudod igazítani a főtengely végét ahol szétnyitotta az ék akkor visszateheted rá nyugodtan a lendkereket. Az ékkel bepozícionálod, és levegővel fel kell húzni.
Annak nem szabad utánna elfordulnia, persze ha a kúp tud fogni rendesen. Ha lehúztad a hengert számolj be róla, hogy úgy van-e ahogy mondtam.
Nem ment sokat a gép,tegnap kapott új lánc szettet,csak kipróbáltam.Megállt.Hazatoltam.A lendkerék kettétörte az éket,megfordult,meg szétnyitotta az ékpályát a főtengelyben.De akkor lehúzom a hengert is megnézem mi lett odabenn.Köszönöm a segítséget.
Sutibi
BELE VER A KARTERBA ! Sima régi blokkos a motor ugye? Dr 70 hengert tetted rá a saját dugójával? Bízzunk benne, hogy sokat még nem hajtottad.
Húzd le a hengert, a dugó valamelyik szoknyája agyon lesz verve, ha jól emlékszem a kipufogó oldali. Ha nagyon szétverte akkor kuka, és új dugó. Ha nem akkor elég a szoknyából visszavenni 1,5-2 mm-t.
Ezt az új dugóval is megkell csinálni sajnos.
minimum 9es gyertya kell, a 8a el fog csöppenni... nemhiszem h ezért csattog de ezt mindenképp cseréld ki még mielött átlyukasztja a dugót. csattogás lehet sportlégszűrőtől vagy nincs rajta rendesen a szűrő és valahol még tud szivni.
Ha megemeled a hengert akkor a sürítési viszonyod elmegy valamit a vezérlési idők is.
Le kell venni a hengert, üveglapra vízbecsiszolópapírt fektetni és kör-körös mozdulatokkal lesíkolni a henger tetejét és a hengerfejet is.
A csiszoloás során keletkezett nyomokból látni fogod mikor lesz jó homogén a felület. Akkor abbahagyhatod a síkolást.
Új tömítés szett és mehet össze a blokk.
A síktömítő pasztákat meg felejtsétek el!
Ha sima alu a hengerfej tömítés akkor max egy kicsit lehet lágyítani rajt összerakás elött. Persze csak módjával, és ha szükség van rá.
Hát igen, ez a konkrét esete annak a sok hulladéknak amikért rengeteg pénzt elkérnek a boltban. Konstrukciós hiba.
Ezért fúratják sokan állandóan a DR hengereket, mert eszik a dugót.
De az, hogy mit kell megnézni összerakás elött azt már nem tudja senki. Az én motorom csentó ilyen volt mikor megvettem. Sok egyéb mellett, mert se víz se olaj nem volt szerencsétlenbe.
Finoman leszedsz belőle és meglátod nem lesz rossz hangja. De sokat ne, nehogy nyitvamaradjon a kipuff nyílásod!
Amúgy merre laksz?
Annak nem szabad utánna elfordulnia, persze ha a kúp tud fogni rendesen. Ha lehúztad a hengert számolj be róla, hogy úgy van-e ahogy mondtam.
BELE VER A KARTERBA ! Sima régi blokkos a motor ugye? Dr 70 hengert tetted rá a saját dugójával? Bízzunk benne, hogy sokat még nem hajtottad.
Húzd le a hengert, a dugó valamelyik szoknyája agyon lesz verve, ha jól emlékszem a kipufogó oldali. Ha nagyon szétverte akkor kuka, és új dugó. Ha nem akkor elég a szoknyából visszavenni 1,5-2 mm-t.
Ezt az új dugóval is megkell csinálni sajnos.
ez olyan szivató amit te keresel:
http://www.robogoalkatresz.eu/...
ez jó hozzá, dr ként hirdetik, de top hengerhez való