Hi
Van egy problémám: gpr nude 50 2004-es, 17,5es karbi 106-os főfúvóka, leo vince v6 kipu, voltrajta egy 80as polini vas henger, de dugós lett és lecseréltem egy 50es hengerre... átmenetileg. a gondom az hogy 1-2. ban 6000-nél elkezd dadogni, ha rákuplungolok s felpörög 8000-re onnantol már megy minden de addig nagyon ratyi. valszeg a kipu van 80asra gyártva. De ha esetleg valaki tudja hogy hogy lehet mégis ezt a kompozíciót összehozni akkor legyen szíves ossza meg velem.
hy nekem is ilyen baj van az is lehet hogy kiégett az égő vagy csak nem érintkezik de nekem az a baj vele hogy ami megy a kormányba kábelköteg ha pl balra fordítom a kormányt ugy se index se világítás se duda se fordulatszámmérő szal én én szetem szervízbe viszem
Ha valakinek van Service Manualja az EBS blokkhoz legyen szives tegyen vele boldogga. Nem tudok semmi nyomatekot sorrendet semmit.Soha nem szereltem 2 utemut csak simsont ,de azt sem ilyen melysegben.
Ha tudtok Bp ten megbizhato szakembert azt is megkoszonnem.
Hali! Volt már valakinek olyan gondja baja hogy egyik irányba jól villog az index de ha a másik irányba katintot akkor gyorsabban villogott az? Ha valaki tudja mi lehet a bengája mondja már el ! Csáó köszi
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
Gyakran vagyok msn-en és az E-maileket is gyakorta nézem!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Rájöttem miért nem pörög ki háromnegyed gáz után.
A súbertű középállásban sok anyagot adott neki és ezért hörgött le. Ahogy a legfelső rovátkába helyeztem a tűt rögtön jobb lett. Már csak a fúvókát kell kicserélnem kisebbre, és akkor már egyáltalán nem fog lehörögni.
Nekem van egy 2008-as 3600Km-el, csak a fordulat szám mérő nem mindig pontos, ezen kívül makulátlan. Még a gyári fojtások is benne vannak. Egy jó ajánlatért megválnék tőle.
E-mail: szaby.kiss@gmail.com
Feltéve hogy elektromos a fordszámmérőd.
Nekem anno a DT-nél nem volt elég a gyertya magában, pipa is kellett neki mert sokszor az összes led világitott.
Értesz a karbi belövéséhez és a kétütemű motorokhoz?