Jaja, először a karbit kell belőni! a 13-as lánckereket bírni kéne neki, nekem a 14-eset is bírta csak úgy már nem olyan jól gyorsult. Fúvókacsere + levegőcsavaron kell állítani meg a tűn finomhangolni. Jelentős lesz a változás! Vagy az is lehet hogy csak a levegőcsavaron kell állítani, sztem több levegő kell neki, mert így több kaját kap. Remélem segítettem! Üdv: TOMI
1. Minél nagyobb lánckereket teszel előre annál nagyobb végsebessége lesz és annál gyengébb lesz (hátsó keréknél minél kisebbett annál)
2. az a lemez minden bizonnyal fojtás volt. Érdemes kiszedni, ha betudod állítani a karbit, mert amint kiszedted egy teljesen más beállítás kell majd, mint tapasztaltad is. Sokkal jobban fog menni ha kiveszed és beállítod rendesen meg átfúvókázod, de ha kiveszed és nem tudod beállítani akkor lehet hogy sokkal rosszabbul fog menni.
3. olyan csonkot azthiszem 700ft-ért adnak a derbimiskolcnál, ha miskolc környéki vagy érdemes ott megvenni de ha nem akkor a futár sajna drága rá még 1500 azthiszem.
4. érdemes átgondolni a sorrendet, elösször csináld meg a karbit és utána próbálkozz a lánckerék cserével. Annak értelme nincs hogy fojtott karbival ráteszel 13mas lánckereket és mivel nem birja ráteszel egy 12-eset, utána megcsinálod a karbit és kicsi lesz a 12es....
Hali!A napokban volt 1-2 módosítás a mocimom, és lenne 1-2 kérdésem. Elöször az elsö lánckereket cseréltem a gyári 11esröl 13asra, igy már nem forog 9000et 60nál,csak nagyon gyenge,12eset fel lehet rakni? Meg a karbit levettem és a szívótorokba volt betéve egy kivehető lemez pár furattal, ez folytás? Mert ha kivettem fulladt a motor ,gondolom nincs benzin hozzá?! Át kell fúvókázni ha kiveszem? Vagy elég valamit állítani? Ja meg hol tudok gumicsövet beszerezni a szivocsonk és a karbi közé? Elöre is kösz!
Karesznak hívják
Nemhinném hogy karbonból vannak azok az idomok max olyan matricázása van. műanyagozással szépen lehet javítani az idomokat, de annyi bultacot bontanak hogy szerintem érdemesebb jó idomot keresni
Akitől te a supermoto-t vetted 35-40 év körüli csávó, osztrákból hozza a motorokat, asszem Németh valaki. Ő mondta hogy egy helyi srác jött a supermoto-ért, meg hogy te ezzel foglalkozol, mondjuk ez látszik a hozzászolásaidon, csak mondom megkérdem, nem akarok itt okoskodni. Azt nem tudod hogy a bultaco 2 oldalidomát lehet-e javíttatni ami carbonból van, mert most tudnék venni 2 hibásat, vagyis nem olyan gáz. Üdv: TOMI
Kössz, majd megnézem. Akksi van benne, de lehet hogy gyenge. Flory te Mór-i vagy? Én egy Móri embertől vettem a Bultacomat, lehet hogy te ismered. Üdv: TOMI
hát én egy fapados mórdszert tudok rá mondani, lehúzod a karbirol az olajcsövet és beindítod a gépet, ha jön az olaj a csövön akkor működik ha nem akkor valószínűleg rossz. Persze a tankba ilyenkor keveréket ajánlott tenni nehogy besüljön, a csőből meg egyértelműen nem fog spriccelni az olaj, max csordogál...
Helló mindenkinek! Lenne egy kérdésem!
Az olajszivattyú mennyire könnyen romolhat el, meg honnan tudom ha rossz? mert az olajtartályom teli van a visszajelző meg világít, elvileg csak az érzékelő a rossz, csak mivel most vettem nehogy az olaj szivattyúja is rossz legyen. Széles utat!
6os váltó 15ezer ft
kuplung kompletten 15ezer ft
hengerszett 15ezer ft
blokk felek 12ezer ft
gyújtás+lendkerék 6ezer ft
berúgórész+dekli+kar 15ezer ft
stb
Nincs valakinek elfekvőben hátsó fékmunkahengere olcsóért?
Az enyémben elszakadt a menet és nem tudom a gombát belefogatni.
Érdekes: Haver 80as Rx-éről rápróbáltuk a gianelli dobot az én derbimre. Az övén faxán szól, nem hangos, szép mély hangja van. Az enyémen is az lenne csak iszonyatosan hangos meg csattogó hangja van. Szerintetek mitől?
Elado a fekete GPR azt kene beallitani .Nem, szeretnem ugy odaadni vkinek,hogy nem 100% a rendszer.Most kicsi meg a karbi de holnap megjon a 21 delcsi azt kene finomhangolni. http://www.kepesmotor.hu/derbi...
ha szabad megkérdeznem milyen mociról lenne szó?
Senda?
2. az a lemez minden bizonnyal fojtás volt. Érdemes kiszedni, ha betudod állítani a karbit, mert amint kiszedted egy teljesen más beállítás kell majd, mint tapasztaltad is. Sokkal jobban fog menni ha kiveszed és beállítod rendesen meg átfúvókázod, de ha kiveszed és nem tudod beállítani akkor lehet hogy sokkal rosszabbul fog menni.
3. olyan csonkot azthiszem 700ft-ért adnak a derbimiskolcnál, ha miskolc környéki vagy érdemes ott megvenni de ha nem akkor a futár sajna drága rá még 1500 azthiszem.
4. érdemes átgondolni a sorrendet, elösször csináld meg a karbit és utána próbálkozz a lánckerék cserével. Annak értelme nincs hogy fojtott karbival ráteszel 13mas lánckereket és mivel nem birja ráteszel egy 12-eset, utána megcsinálod a karbit és kicsi lesz a 12es....
sok sikert.
-blokk közepek 12.000Ft
-6-os váltó 12.000Ft
-80-as vas henger fúrni+dugó kell bele 10.000Ft
-kuplungszerkezet 14.000Ft
Egyben az egész 35.000Ft
Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
Nemhinném hogy karbonból vannak azok az idomok max olyan matricázása van. műanyagozással szépen lehet javítani az idomokat, de annyi bultacot bontanak hogy szerintem érdemesebb jó idomot keresni
ha nincs benne akumlátor akkor ne csodálkozz,h ég az olajjelző
nállam is a gpr-en ha kiveszem az aksit akkor ég a piros olajszintmérőlámpa.
Az olajszivattyú mennyire könnyen romolhat el, meg honnan tudom ha rossz? mert az olajtartályom teli van a visszajelző meg világít, elvileg csak az érzékelő a rossz, csak mivel most vettem nehogy az olaj szivattyúja is rossz legyen. Széles utat!
6os váltó 15ezer ft
kuplung kompletten 15ezer ft
hengerszett 15ezer ft
blokk felek 12ezer ft
gyújtás+lendkerék 6ezer ft
berúgórész+dekli+kar 15ezer ft
stb
Az enyémben elszakadt a menet és nem tudom a gombát belefogatni.
Érdekes: Haver 80as Rx-éről rápróbáltuk a gianelli dobot az én derbimre. Az övén faxán szól, nem hangos, szép mély hangja van. Az enyémen is az lenne csak iszonyatosan hangos meg csattogó hangja van. Szerintetek mitől?
Ha valakit esetleg érdekelne egy csigaház sm kerékhez volt (másikhoz is jó csak akkor kevesebbet fog mérni) 6000ft-ért adom.
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Ha lehet pesti cimet adjatok.
Koszonom
Telszam is jo