Valószínűleg igen. Viszont ahogy neked is úgy nekem is megfelel ez a sebesség. pontosan nem tudom de kb 8-9000-t pörög a 75km/h-nál. Nem is érdemes jobban pörgetni mert csak tönkre megy a motor. Viszont nagyon gondolkodom egy fordulatszám mérőn, csak nem tudom hogyan és mivel lehetne megoldani.
lehet, hogy keveset kap valamiből, nem?
Nekem teljesen jó a hetven-hetvenöt utazni, főleg egy ekkora géptől...ha africa twin-en ülnék, akkor aggódnék a 85 kmh-s végsebesség miatt...:-)
Kb nekem is annyi volt az átlag. És 80-nál gyorsabban nem is megy mert ahogy korábban írtam lehörög háromnegyed gáz után. Sőt egy szer ráhúztam és akkor le is ált a moci és 10 perc után indult csak be de akkor is tolásra. De azóta sincs vele gond.
hát, nekem a Balatonszemes volt vagy 3 óra a hetesen, igaz 70-72 volt az átlag, az kb 145-150 kilométer. kicsi a karbim aszem, mert olyan 80-85 a vége.
Az szép távolság!
én csak néha napján megyek olyan hosszú útra. Legközelebb kunhegyes oda-vissza, kb 200km. Aztán Csongrád oda-vissza az is 200km. A melóhelyre 62km azt 1óra 10perc reggeli időben. forgalomnál kb 1óra 20perc.
hát, kissé fent vana térdem, az igaz, de a 45 centi hasmagasságnak vannak árnyoldalai is....én is melóba járok vele, az napi 32, meg édesanyámhoz, az 180 oda-vissza. Ópusztaszer, Balaton, ilyenek.
írjál rám mailben és holnap küldök egyet ha megtalálom. csak ma teljesen gatterre ment a winfos és erről a gépről nem tudom elérni a cuccaim.... florymor@citromail.hu keresek valamit hozzá
Hi Dogi,
nekem volt ilyen gondom, mikor beleraktam az SM szettet. Megfelelő mennyiségű aláttel ki lehet variálni.
Utána meg megméred, h hány mm cucc kellett alá és legyártathatod
a távtartókat. (Bár én benne hagytam a francba az alátétet és vígan forog a kerék- bár amennyi időm mostanában van motorozni, nem kell sokat forognia... )
beszereztem két szupermoto kereket, de az első valahogy nem akar a helyére menni - túlságosan a tárcsafék felöli oldalon van a dolog.
A tárcsát érdemes kialátétezni, vagy a féknyerget rakjam beljebb? ( kb 0,5 centiről beszélünk, tán még annyiról se )
Nekem teljesen jó a hetven-hetvenöt utazni, főleg egy ekkora géptől...ha africa twin-en ülnék, akkor aggódnék a 85 kmh-s végsebesség miatt...:-)
én csak néha napján megyek olyan hosszú útra. Legközelebb kunhegyes oda-vissza, kb 200km. Aztán Csongrád oda-vissza az is 200km. A melóhelyre 62km azt 1óra 10perc reggeli időben. forgalomnál kb 1óra 20perc.
Derbi Senda xtreme-hez keresek villamosrajzot
nagyon fontos lenne
egyébként néha para, pláne ha hosszú útra megyek, és még a doboz előtt az ülésen van ez-az, sátor, ilynenek.
Nem nehéz a doboz miatt felszálni? Vagy van egy módszered rá?
köszi a választ, valszeg nálam is ez lesz, a fáktuskót rakom majd beljebb, hogy a kerék tudon moccanni oldalvást.- És akkor középen lesz.
nekem volt ilyen gondom, mikor beleraktam az SM szettet. Megfelelő mennyiségű aláttel ki lehet variálni.
Utána meg megméred, h hány mm cucc kellett alá és legyártathatod
a távtartókat. (Bár én benne hagytam a francba az alátétet és vígan forog a kerék- bár amennyi időm mostanában van motorozni, nem kell sokat forognia... )
Derbi senda Xtreme-hez(2005) keresek váltótengelyt (amin a váltókar van ) akinek van eladó kérem irjon rám !
Köszönöm
beszereztem két szupermoto kereket, de az első valahogy nem akar a helyére menni - túlságosan a tárcsafék felöli oldalon van a dolog.
A tárcsát érdemes kialátétezni, vagy a féknyerget rakjam beljebb? ( kb 0,5 centiről beszélünk, tán még annyiról se )
Köszi
csabi
Nincs véletlen vlaakinek elfekvőben egy 13-14 -es első fogaskereke DERBI GPR R -hez?