Köszönöm mindenkinek a segítséget,ma raktam bele egy 85ös föfúvókát,még mást nem babráltam,de már jobb nem fullad,megy rendesen.70körül megy most.Gyertyákat is cserélgetem még mert attól is csak jobb lett.Még majd ha meglesz a karbi és a szivocsonk közé a gumi nem ez a fáradt akkor folytatom,bepróbálom a 90es fúvókát is,meg talán 14es lánckerék.De már most is jó,kb ezt vártam a gyári állapottól,mert a folytólemezzel nagyon gyenge volt.Pont most megyek kis "túrára" (velencei tó) Aztán akkor kiderül hogy birja.Mégegyszer köszi a gyors válaszokat!
ha nagyobb ccm-es hengert veszel akkor annak kell több minden pl: nagyobb karbi,nagyobb szívócsonk,sportkipu rendszer,áttétel csere
Szoval elég zsebbenyúlós dolog ha tényleg komoly teljesítményváltozást szeretnél elérni.
Gyári fojtatlan hengert vagy tuning 50-est vegyek a motoromba szerintetek melyik éri meg jobban mont a motorom 65 km/h köröl megy gyári a henger csak hüvelyezték és utánnal lett ilyen rossz(hüvelyezés előtt 95km/h)
Ez egy Gilera 503. Gyárilag csak ötvenesbe gyárották.
Ezen 75ccm-es gilardoni henger volt dellorto 19es karbival, 115ös főfuvi, komplett gianelli rendszer, pollini szivócsonk, membrán lapok.
4 sebességes morini blokkos, 115öt mentem vele. Csak hiányzott az enduro feeling, ezért cseréltem el. Tuning már rajta volt, nem én költöttem rá. De a Derbire akarok.:)
reális mivel gyári szettes hengered van!
(nekme annó a GPR a gyári hengerszettel ment 80-85km/h )
jah és annak 15/50-es áttétele volt.
Mennyiért vetted a gépezetet?
Csak 50cc, kevés a kraft.