Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nekem nem fulladozik, csak ha ráhúzom a gázt nem csinál semmit. Picit mélyül a hangja de nem bir gyorsulni ott már.
Csak 50cc, kevés a kraft.
:D
Valaki tudja mi a különbség a derbi gpr(1999) és a cagiva prima közt?
Szia! Nekem is az a problémám, hogy háromnegyed gáztól inkább fulladozik mint kipörögne. De üresben viszont végig kipörög.

12/53
PHVA14
80főfúvóka.
Ha esetleg valakit érdekel új idomszett sendára:

http://kepesmotor.hu/idomok_pl...
fogyó alkatrész, 6000 alatt elfér itthon.
Szeva!
4000Ft-t tudok adni a meghajtó csigáért.
Ha neked ez megfelel akkor írj.
bocs de már 12 ért lesz szerintem 70-es
Szia. Szerintem teljesen nem forog ki, de eléggé visit 6. nyélen. Lehet csinálok majd egy videót, mert nem tudom egyértelműen megállapítani.
hello

nekem van eladó gyári fojtatlan hengerszettem:

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Helló! Ezzel az áttétellel kipörög 6.-ban is? mert egy 14-essel lehet kipörögne normálisan és akkor a végsebessége is jobb lenne. Amúgy reális.
Hát az a 70 az még mindig elég gyengus. Kipufogóba nincs fojtás?
50es tuning :D:D nekem is polini henger van fent :D mindent el mondok róla ha fel veszel msn-re adampoc@freemail.hu:) további sün mentes utat :)
Köszönöm mindenkinek a segítséget,ma raktam bele egy 85ös föfúvókát,még mást nem babráltam,de már jobb nem fullad,megy rendesen.70körül megy most.Gyertyákat is cserélgetem még mert attól is csak jobb lett.Még majd ha meglesz a karbi és a szivocsonk közé a gumi nem ez a fáradt akkor folytatom,bepróbálom a 90es fúvókát is,meg talán 14es lánckerék.De már most is jó,kb ezt vártam a gyári állapottól,mert a folytólemezzel nagyon gyenge volt.Pont most megyek kis "túrára" (velencei tó) Aztán akkor kiderül hogy birja.Mégegyszer köszi a gyors válaszokat!
2006 senda x-treme sm
hay

nem tudsz szerezni vmi nyitott szívócsonkot?
Köszi.
hay

ha nagyobb ccm-es hengert veszel akkor annak kell több minden pl: nagyobb karbi,nagyobb szívócsonk,sportkipu rendszer,áttétel csere
Szoval elég zsebbenyúlós dolog ha tényleg komoly teljesítményváltozást szeretnél elérni.
Értem akkor nem voltaz olyan rossz kis gép

Sok sikert a derbihez!
Gyári fojtatlan hengert vagy tuning 50-est vegyek a motoromba szerintetek melyik éri meg jobban mont a motorom 65 km/h köröl megy gyári a henger csak hüvelyezték és utánnal lett ilyen rossz(hüvelyezés előtt 95km/h)
Ez egy Gilera 503. Gyárilag csak ötvenesbe gyárották.
Ezen 75ccm-es gilardoni henger volt dellorto 19es karbival, 115ös főfuvi, komplett gianelli rendszer, pollini szivócsonk, membrán lapok.
4 sebességes morini blokkos, 115öt mentem vele. Csak hiányzott az enduro feeling, ezért cseréltem el. Tuning már rajta volt, nem én költöttem rá. De a Derbire akarok.:)
Így első látásra szép kis gép milyen blokkos volt ez?
Meg mit tudott teljesítménybe?
Csere volt erre szőrön szőrt.
jaja

reális mivel gyári szettes hengered van!
(nekme annó a GPR a gyári hengerszettel ment 80-85km/h )
jah és annak 15/50-es áttétele volt.
Mennyiért vetted a gépezetet?
15/53 áttét
80as főfuvi phva 14 karbiban
gyári minden más
85km/h

Reális sebesség?