Csak hogy tisztába legyünk a dolgokkal:
Van 3 ablakos fojtott membrán, aminek az 1ik oldala le van vakítva, ezáltal kevesebb üzemanyag megy a rendszerbe.
Van 6 ablakos membrán, ez a fojtatlan verzió.
És van 4 ablakos tuning membrán.
Minél kevesebb ablak van annál jobb, de ha egybe lenne az egész tábla akkor eltörne, ezért csinálják több ablakosra.
Zsolti meg sztem nem tuningolni akarja a gépét csak kivenni a fojtást.
A gyertyakepém tegnap néztem.Úgy mondanám metál galamb szürke volt a gyertyám.Hogy mitől passz.De egy kicsit zártam e a levegőn mert úgy ereztem szegény a keverek.
Nos es olyankor mi a teedno.Nekem a fekete GPR amin technigas cso volt meg ST6 henger mindig ment mint barom mikor huztam de mikor csav fel gazon volt befulladt .Motorfek utan is kiszelloztetett a kipu ugy ,hogy a csuma gaz utan 5 masodperccel ebredt fel a motor.Ez minden cso igy csinalja ami teljesitmeny novelo?
Mert ez nagyon gaz.Vagy be lehet ezeket vhogy allitani.A mostani kitthez nem veletlenul nem rendeltem kiput.Rohadt hangos es ilyen lyukakat eredmenyez.
Igen ezt volt szerencsem megtapasztalni.kb 30 km utan erzem a seggemben a vazat.Ezt orvosoltam mert mind2 ulles att lett huzva es kapott 1 sutott 10es poliform habbot athuzas elott.Nos ez most igy jo.
(majd csinalok kepet)De a kormany meg mindig 1 buntetessel er fel.Ahogy lampahoz erek huzom ki a derekam.Napokban motorztam es elzsibadt az ujjam olyanokat kellett tamasztanom.AHHH ez igy nem orom motorozas.Visszasirom a jo kis robogomat.
az ülés kb olyan mint mondjuk az 500as cbf-en, túrásabb, nem kell annyira ráhajolni a tankra, legalábbis az én 185 cm-mel, de az ülés így is ugyanaz marad sajnos :S
Mielőtt elviszed szervizbe nézed meg bal oldalt a vastag kábelköteget a fejidom alatt hogy nincsen e öszeroncsolodva nekem bevolt szorulva az akadó részbe és 9 vezeték szét volt menve de most faja ne vigyed sehova se ha nem muszáj mert szét szednek minden jót róla csáó
Na jó akkor leírom. A lehörgés gázkar végállás felé. Most már úgy néz ki jó nagyából. A súbertűt tettem legfelső állásba. Csak mi az amitől lehörög ha középállásba teszem a súbertűt. A főfúvóka 80-as. Folytatlan henger. A többi fúvókát nem kell cserélni ha a főfúvókát kicserélem? Sajna nem jövök rá. Igaz most olyan 80-at megy. De viszont lehetne még fokozni ha teljes gázon maximálisan kipörögne. A karbi igaz 14-es. De ha 17.5-öst tennék rá akkor is lehörögne, gondolom.
Élőben se vagyok sokkal okosabb:D Karbit ki kell kísérletezni gyertyakép alapján. Csatolok egy képet, az mutatja milyen színűnek kell lennie a gyertyának hogy ideális legyen a karbi beállítás. Lánckerékhez sajna nem értek...
olvastam adatlapodon hogy Pest megyében lakozól. Pontosabban merre? Én Ceglédberceli vagyok, és ha nem laknál messze el tudnék menni és személyesen jobban el tudnám mondani a gondjaimat. Igazából optimalizálásról lenne szó. Karbi lánckerék stb.
Mi lenne ha nem szolnál be és mennél aludni még egy kicsit.