Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha üresbe se forog többet akkor nem lehet hogy fojtott a gyújtáselektronika (CDI)? De azért egy nagyobb főfuvival meg kéne nézni mi mutat...
és attol jobban megy ?
hali szerintem folytott henger van rajta,de üresbe se akar nagyon kipörögni 7-ezer felé de azt félgázon is tugya meg padlón is,van ha sokáig bögetem felmegy akár 10-ig is de nagyon lajhárul.Pedig 7-ezerig egy pöcintésre felugrik.
Üdv srácok. Pénteken szert tettem egy Derbi Senda Xtreme 50 gépre. 2008-as a kicsike, 3600 km van benne. Lenne pár kérdésem.
1. A fordulatszámmérő néha jól mér, de egy nagyobb gáznál meg ugrál össze vissza. Megnéztem és nem zavarszűrős a gyertya. Jól sejtem hogy ez zavarja be?
2. Van egy kis menetzaja ha gyorsabban megyek. A blokk felől jön. Ez normális, vagy jobb volna megnézetni? Még a vakcső is rajta van a kipun...
Előre is köszi a segítséget...
Nekem 67-es viszont kaptam 1 csoda tut.Olyan hegyes mint a varrotu a vegen.Es alulrol a 2.ricnibe van.
Hengered fojtatlan?
ok akkor direkt elcseszem,tetszik a mocid
Ha nem lesz jobb neked adom az enyémet:)
köszi remélem igazad lessz mert má megöritt,mindent néztem minden jó csak menni nem akar,na de remélem ez segitt neki
80AS FŐFUVIT NEKI! Aztán levegőcsavarral állíts utánna.
Az enyém 67es főfuvival kinlódott most 80as van benne és vaddisznó lett.
az elöbbihez még,a moci pöcc röfre indul nem csörög nem zörög
csá van egy derbim kilett takarittva a kipufja de mostse megy egy centivel se jobban ugyan anyit megy padlon mind félgázon 7-ezernél többet nem akar pörögni még üresben se Valaki segitsen mi lehet a gond dellorto 14-es karbi van rajt 64-es föfuvokával én erre gyanakszom,mert má eszem sincs hozzá mi lehet a bibi.
Skype-om nincs. Adj e-mail címet és leírom a fojtásokat!
nincs MSN .Skype?
Helló! Én eddig GPR-t meg Bultaco-t, de sztem a GP1-be ugyanezek a fojtások vannak. A 70 az kevés sztem. Olvass vissza vagy vegyél fel msn-re.
Ha valaki folytastalanitott mar gyari GP1-et segithetne.70 km/h a vege.
Gorgok miatt olyan magas fordulaton indul,hogy szinte zavaro.
A kipuban ott vannak meg a kis csonkcsovek elvarrva.
Idegesit.Lehet,hogy megtartanam ha jol menne de igy gyarin 1 kicsit keves nekem.
Persze 100 as robogom volt eddig.
Ez a katalizátor, igen ez fojtás.
szia sajnos nincsen kép róla mert ez olyan 12-13-éve volt,pedig most jó lenne visszanézegetni öket csak a 650-esemröl van kép meg a honda 250 4t-röl husgvarna vázba de azok is elég rossz minöségüek
Helló!

Igen egész jól indul.Igaz muszáj neki,hiszen az alaplapi jelvevőn,és a forgórészen kívül új minden.Hozzáteszem nekem az egybe trafós változat van fent.Eddig még nem volt vele semmi.
Lásd a képen.

Egész jól megy így is ,amint írtam felújitásra szorul a blokk,már főtengelycsapágy hangja van.2-esbe kuplunggal még tudok vele egy kerekezni,úgy ,hogy rajt ülök!

De ha majd szét lesz húzva szeretnék okosítani a főtengelyen,a kuplungon,hengeren ,henger fejen.

Még van rajt mit csinálni,igaz már a kép amit felraktam régebbi,azóta már felkerült a sárvédő,kipufogó,meg a többiek.

Nekem elöl 19,hátul 62 fogas a lánckerék.

A tiedről van kép?

Üdv:jimbo
csá,és indul neked igy rugásra? Mert nekem igaz 125-ös mz ts blokkon volt babetta de az csak tulásra indult.De volt egy 250/1-es mz blokkos cross mocim,cross czetka vázba nagy lánckerékkel hátul azis vadállat volt.Eltudom kébzelni a kis derbi vázat hogyan repitheti
csak is babetta
E kis tölcsér körül is. És a kettő közt gyapot. Elszenesedve.
nekem 1 henger alaku katalizator volt
Amolyan gongyolt mehsejt szerkezet
Hali.

Kiégettem ma a rezót, de mikor megkapaláltam a kox nem jött ki belőle csak csörgött benne. Nem maradt más, szétvágtam.

Egy ilyet találtam benne:


Ez folytás lenne?
szeva mien gyujtás van rajta?