hali szerintem folytott henger van rajta,de üresbe se akar nagyon kipörögni 7-ezer felé de azt félgázon is tugya meg padlón is,van ha sokáig bögetem felmegy akár 10-ig is de nagyon lajhárul.Pedig 7-ezerig egy pöcintésre felugrik.
Üdv srácok. Pénteken szert tettem egy Derbi Senda Xtreme 50 gépre. 2008-as a kicsike, 3600 km van benne. Lenne pár kérdésem.
1. A fordulatszámmérő néha jól mér, de egy nagyobb gáznál meg ugrál össze vissza. Megnéztem és nem zavarszűrős a gyertya. Jól sejtem hogy ez zavarja be?
2. Van egy kis menetzaja ha gyorsabban megyek. A blokk felől jön. Ez normális, vagy jobb volna megnézetni? Még a vakcső is rajta van a kipun...
Előre is köszi a segítséget...
csá van egy derbim kilett takarittva a kipufja de mostse megy egy centivel se jobban ugyan anyit megy padlon mind félgázon 7-ezernél többet nem akar pörögni még üresben se Valaki segitsen mi lehet a gond dellorto 14-es karbi van rajt 64-es föfuvokával én erre gyanakszom,mert má eszem sincs hozzá mi lehet a bibi.
Ha valaki folytastalanitott mar gyari GP1-et segithetne.70 km/h a vege.
Gorgok miatt olyan magas fordulaton indul,hogy szinte zavaro.
A kipuban ott vannak meg a kis csonkcsovek elvarrva.
Idegesit.Lehet,hogy megtartanam ha jol menne de igy gyarin 1 kicsit keves nekem.
Persze 100 as robogom volt eddig.
szia sajnos nincsen kép róla mert ez olyan 12-13-éve volt,pedig most jó lenne visszanézegetni öket csak a 650-esemröl van kép meg a honda 250 4t-röl husgvarna vázba de azok is elég rossz minöségüek
Igen egész jól indul.Igaz muszáj neki,hiszen az alaplapi jelvevőn,és a forgórészen kívül új minden.Hozzáteszem nekem az egybe trafós változat van fent.Eddig még nem volt vele semmi.
Lásd a képen.
Egész jól megy így is ,amint írtam felújitásra szorul a blokk,már főtengelycsapágy hangja van.2-esbe kuplunggal még tudok vele egy kerekezni,úgy ,hogy rajt ülök!
De ha majd szét lesz húzva szeretnék okosítani a főtengelyen,a kuplungon,hengeren ,henger fejen.
Még van rajt mit csinálni,igaz már a kép amit felraktam régebbi,azóta már felkerült a sárvédő,kipufogó,meg a többiek.
csá,és indul neked igy rugásra? Mert nekem igaz 125-ös mz ts blokkon volt babetta de az csak tulásra indult.De volt egy 250/1-es mz blokkos cross mocim,cross czetka vázba nagy lánckerékkel hátul azis vadállat volt.Eltudom kébzelni a kis derbi vázat hogyan repitheti
1. A fordulatszámmérő néha jól mér, de egy nagyobb gáznál meg ugrál össze vissza. Megnéztem és nem zavarszűrős a gyertya. Jól sejtem hogy ez zavarja be?
2. Van egy kis menetzaja ha gyorsabban megyek. A blokk felől jön. Ez normális, vagy jobb volna megnézetni? Még a vakcső is rajta van a kipun...
Előre is köszi a segítséget...
Az enyém 67es főfuvival kinlódott most 80as van benne és vaddisznó lett.
Gorgok miatt olyan magas fordulaton indul,hogy szinte zavaro.
A kipuban ott vannak meg a kis csonkcsovek elvarrva.
Idegesit.Lehet,hogy megtartanam ha jol menne de igy gyarin 1 kicsit keves nekem.
Persze 100 as robogom volt eddig.
Igen egész jól indul.Igaz muszáj neki,hiszen az alaplapi jelvevőn,és a forgórészen kívül új minden.Hozzáteszem nekem az egybe trafós változat van fent.Eddig még nem volt vele semmi.
Lásd a képen.
Egész jól megy így is ,amint írtam felújitásra szorul a blokk,már főtengelycsapágy hangja van.2-esbe kuplunggal még tudok vele egy kerekezni,úgy ,hogy rajt ülök!
De ha majd szét lesz húzva szeretnék okosítani a főtengelyen,a kuplungon,hengeren ,henger fejen.
Még van rajt mit csinálni,igaz már a kép amit felraktam régebbi,azóta már felkerült a sárvédő,kipufogó,meg a többiek.
Nekem elöl 19,hátul 62 fogas a lánckerék.
A tiedről van kép?
Üdv:jimbo
Amolyan gongyolt mehsejt szerkezet
Kiégettem ma a rezót, de mikor megkapaláltam a kox nem jött ki belőle csak csörgött benne. Nem maradt más, szétvágtam.
Egy ilyet találtam benne:
Ez folytás lenne?