Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Érdeklődnék, hogy a hengerért és a dugóért mennyit kérnél. Van kompresszió, gyűrűkrendben vannak és a henger fala, a dugóról nem is beszélve?

Üdv.: Vaniskovce
húú az kicsit sok...
gyújtás menyibe adod?
szívócsonkkal együtt 20ezer ft
helló a karbiért mennyit kérsz?
Verseny blokk eladó!

Derbi 6 sebességes blokk
Polini High-End versenygyújtással(ez 100ezer ft boltba)
Del'orto 24-es karbival

egyben vagy bontva.
egyben 50ezer ft
köszi! de már sikerült vennem egy komplett blokkot! 25 ft szerintetek sok volt érte? ugy néztük hogy nagyon jo kis blokk ha midnen igaz ma bele is rakjuk és holnap már lehet vele motorozni!
szerintem vegyél lapot (membrán)
lehet farcsot zsív és azért fel pörög nézd meg a szívó csonkot és ha az jó akkor a szimeringet
veszprém körül
szerintem ne ved meg mert 1ik ismerősöm is vett és a síber olyan volt mint 1 szívószál szóval kínai xar
Hát mire gondoltál?
6 ablakos membránom van gyárilag.
Azt akarom újra ki cserélni.
Helló! Veszprém mellett Olaszfaluban.
hej hó, na figyú,elmész 1 motorbontóba és ott kapsz fillérekért olyat ami benzin +olaj álló vagy mi a fene, csak mérd meg az átmérőket ,mert én is 3szor mentem vissza.
Helló már írtam hogy Olaszfalun lakik!
sziasztok egy kérdés Kukoda Attila ö hol lakik meik városban? köszi elöre is!
Sziasztok,

Csapágyak külső méretezése tizedmiliméterenként változik? A jobb hátsó lóg kicsit, nekiugrottam, kiszedtem a kereket, és kiesett a helyéről, de régi bringás módszerrel, meg fém mérőszalag segítségével most áll, mint Katiban a gyerek. ( csak a közdarab maradt ki, de úgyis szét kell szedni megint...). Szerintem a jobb oldali csapágyfészkem kb 2 tizeddel nagyobb, mint gyárilag, és, mivel a csapágynak nincs baja, nem vennék újat, megoldom máshogy. ( nem az ára miatt, hanem mert egész nap melózok, és nem jutok el boltba sose. )
50-es hengerem van. Ahhoz elégnek kéne lennie. Multkor megnéztem de szerintem nincs eldugulva, bár teljesen nem szedtem szét, mert az elég sok ideig tart. Mindegy megnézem nagyobb főfúvókával. Csak én is a szívócsonkgumira várok, mert már régóta szét van repedezve, de mikor legutóbb szétszedtem akkor konkrétan ketté szakadt.
Helló!
Ha nem a szimering akkor dugulás lesz a karbiban vagy csak be kéne lőni a karbit. Én erre tippelek.
Hy mindenki! Segítség kérdésem volna remélem tudtok valamit mondani mi is lehet a baj! Mikor berúgom a gépet (x-treme) akkor felpörög mintha nagy volna az alapjárat de 15 másodperc múlva vissza esik normálisra de ez is csak egy ideig marad meg mert utána még lejjebb megyen és ha nem húzzum neki a gázkart akkor leáll a gépezet nem egy kellemes így közlekedni vele az alapjárati csavart már tekergetem minden irányba nöl is meg csökken is az alapjárata de nem segít leáll! a főtengely szimeringet csinálták még fél éve kb. de ez a baj nem szűnt meg vele,meg néha nem tudom berúgni a gépet de tolásra beindul az ritkában fórdul azé elő ha valaki tudna segíteni ötletet adni mondani akkor köszike! további szép napot
melyik derbid van? én is szer ,hogy jobban menjen,tudnál segíteni mi kellene hozzá?
hát akkor próbáld + a nagyobb karbit,szer elég a 19 es is,amúgy akkor azért nem megy mert nem kap kerozint,dugulás nincs?
hála
enyémen is 130-as van mégis megy bőven 100 felett
ugyanaz elméletileg, gyakorlatilag még nemvolt a kezembe ilyen