Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem szimplán az a baj hogy 2 ütemű. Az enyém is 6 ezertől kezd el húzni, alul meg fos. De egy karbi beállítás lehet segít rajta.
van hirdetve 1 ezt nézd meg sztem fasza igaz 35 ért adja http://www.kepesmotor.hu/motor... van karbi minden
Helló!
Derbi Senda-ra érdekelne engem hengerszett (EBE 050 blokkos)
70-80ccm.
max 30000ft-ig
az lehetséges hogy sokat kap és ez miat fullad a lég szűrő nekem is gyári (senda r) tumning 19es delorto 70 polini polini főtengő tecnigas kipufff malossi membrán jaés hidegen szivatóval vagy nélküle is könnyenn indul mert ha nélküle könnyen indul akk tutti hogy sokat kapp ja és mennyit megy a tied? és hány pci dobog benne? nekem kbb 100-110 et megy és kb 18-20 paci szal I DERBI
Elképzelhető, hogy sok benzint kap a gép és csak magas fordulaton képe azt eldolgozni. Amúgy kicsi fordulaton 70 ccm-nél nem is kéne olyan sokat reagálni mivel kicsi a motor. Én nem a legszűrőre gyanakodnék, mert ha magas fordulaton megy, akkor annak nem hiszem, hogy baja lenne. Inkább a karburátoron kéne állítani.
Sziasztok.
Mitől lehet az, hogy alacsonyabb fordulaton tök lassan reagál a gázadásra a motor? Ha hirtelen odahúzok neki, vmikor le is döccen. Ha pörgetem rendesen és úgy játszok a gázzal, akkor reagál szépen.
Ez a konfig:
Airsal racing 70cm
Dellorto bhfbhgbhfbh 21mm
Maszek kipufogó
Gyári légszűrő. (Én erre gyanakszom)
Köszi!
Azért kérdezném mert folytatlanra lett cserélve a henger és ahoz a Dellorto PHVA-14-es karbiban mekkora főfúvóka dukál? Ha ezt az adatot meg tudnád mondani nekem hálás lennék.

Köszi.
Heló nem SHOVA teló, legalábbis szerintem.
1L a kettőbe tibcsi35 szerint.
Most kemény, de gondolom első fékezéskor csak jobban kap terhelést, így rugózik is.
Egy-két fontos dolog a blokkról! Dugattyú csere kell, mert a kipufogóból visszaszívott üledék meghúzta a dugót elég rendesen. Kuplunglamella csere sem árt, mert igen csúszik. Az egész blokk ára alkuképes ez miatt!
19990 Ft
5500 Ft.
Hali!
Lenne valakinek Derbi Predatorhoz hengerfej tömítése?
Nekem a belső kellene,mert a másik már megvan!
Előre is köszi a segítséget!
blokkot karbival gyujtással menyibe adnád ja kipuf is kéne mennyi lenne 1ben?
hali a kormányt a főfék munkahengert első(fékkarral) és a markolatot mennyibe adnád?
A főtengely és a hajtókar nem tuning.
A karburátor a gyári adatok szerint 14-es. Indexekről képpel legfeljebb csak holnap tudokmár szolgálni.

A henger tudtommal nem folytott, de ha mégis, akkor a kipufogóablak reszelésével ezen lehet változtatni.
hay

érdekelne pár alkatrész:karbi pontosan milyen mert ha 17,5 kisebb nem érdekel,index lehet érdekelnek csak egy kép nem ártana,h még is milyenek,főtengő hajtókarral ha vmi tuning akkor az is érdeke ha gyári akkor nem.
Válaszodat előre is köszönöm.
Szia!

Neked a hengered folytott? vagy folytatlan?
Helló! Egyik ismerősömhöz elvittem de csak ennyit mondott: hát nem tudom. Régebben is mondta már hogy 85-ös főfúvókát kéne belerakni de mondom próbáljuk meg így. Azt mondta hogy annyira primitív a karbija hogy nem érdemes hozzá nyúlni. Én is csavargattam az alapjáratot és semmi még lehet rosszabb lett. Akkor megnézem gyári pufóval is, hogy milyen. Meg lehet hogy a 13-as fogaskerék az ideális?
Sajnos most csak ilyen képminőséggel tudok szolgálni.
hello vizhőfok gombárol tudnál képet felrakni?
Derbi Senda 50R alkatrészek eladóak!
Szia!

Ha SHOVA teló akkor GYÁRILAG 2dl kell száranként bele. Pontosabba 0.18L / szár. De a két dl megfelelő mennyiség. Attila is annyit tett bele és frankó lett a rugózása. Én még a szimering hiány miatt nem tudtam még bele rakni, mivel szét van szedve az enyém is.
Heló
Ilyen telóm van.
Tibcsi35 írta, hogy 1liter a kettőbe kell.
Most akkor mi legyen?
Hát, ja. Hozzá van láncolva egy villanyoszlophoz, meg ponyva van rajta....a negyedikre nem vihetem fel a hátamon :-)