Helo érdekelne egy indexpár ha még megvan! meg a jobboldali hűtőtakaróidom, attól függően hogy kell e az előttem szólónak és hogy mennyire törött. Hol lehet átvenni az alkatrészeket?
Üdv: Ati
érdekelne a kormány, a berúgókar, a hátsólámpa és a két tankidon azaz az első oldalidomok!
képet külön, külön tudnál feltenni róluk, sérült valamelyik?
köszi előre is a képeket!
neked dellortó van rajta(mert nem úgy néz ki)
milyen tipusú a karbid,ettől függetlenül a tömítés lehet:
gumi,műanyag(szerintem a műanyagos lehetett benne előtte szűrővel
konbinálva.
a lényeg hogy benzinálló legyen!
a tömítőpasztát felejtsd el!
csak eldugul a karbid.
bocsi de most látom hogy gpr van.
a levegős sztorit felejtsd el,sendáról lehúzható de a gpr nem,
próbáld meg a szűrőt kivenni.alapon tuti hogy fulladni fog a sok levegő miatt de ha ki pörgi magát a végén akkor jönnek a lukak.
nekem most néztem meg gyári fúvókám 67.(amúgy a szervizkönyvet megnéztem 69 fúvóka a méret(1999-2002-ig)
a 70 hengerem 90 fúvókával nem igazán volt jó(ide már nagyobb karbi kellett,nem volt elég levegő.
próbáld ki a 85 fúvókával ha rosszabb vissza.
én a lánckerékkel kezdenék,mert azt könnyebb cserélni.
ha kipörög a végén akkor nincs elég erő a 14/52 áttételhez.
ezt tudom javasolni.
14 karbi van rajta (a gyári) és nekem gyárilag 75-ös főfúvóka van benne. 10%-kal szoktak nagyobbat nem? az olyan 82-85. Ha még így se jó akkor jön a 13 lánckerék.
köszi szépen az infót, de ha még esetleg bírnál válaszolni, megkérdezném hogy gyárilag milyen tömítést raktak alá?
vagy hogy miből lenne sélszerű kivágni? előre is köszi szépen
menet közben csak lenyúlsz és félrehúzod a gumit a légszűrőház csatlakozásánál.a 85 lehet hogy sok neki.
hányas karbi van rajta?(14-es).
emlékezetem szerint 60körüli a főfúvóka.
próbát meg ér,de a lánckereket 13 cseréld ki
Egyelőre vettem 32-es dugókulcsot, meghuzom kissé, mert a szerelő elbaszta némileg, ugyanis nem lazította le a teló alsó rögzítését, amikor visszatette a felső kiflit, aztán hiába húzta meg a záróanyát rendesen, nem feküdt fel az alsó anyára a kifli, ami meg szépen lelazult. Záróanya le, kifli le, alsó belő, kifli vissza a telóra, meghúz, alsó lelazít, helyreüt, meghúz és fasza.
szia.
mivel szívatóval jobban megy,tegyél bele egy nagyobb fúfókát.
az áttételt próbáld ki 13/52 ha így jobb a végsebessége akkor
egy kis erő kéne a motorba.alul fullad az a kipufogó miatt lehet
de azt nem írtad milyen a légszűröd.
a porlasztó beállítást is megkéne nézni.
kuko
szia.
remélem még nem raktad össze?
csak az egyik telóba kell olaj,amelyikbe nincs rugó.
a rugósba csak minimális hogy ne rozsdásodjon.
he össze sem tudod nyomni az baj,motorozni nem lehet vele.
ha nem jó írnám javítson ki valaki,de biztos vagyok a dolgomban.
kuko
nekem 80as van benne de 75-80ig nagyobbn nem kell 2 derbim van 1 ik tuning :D valakit érdekell? tuning : polini evo polini főtengő malossi membrán 19es delorto tecnigass kipuff kb 18-20le olyan 100-110 körül megy http://www.robogoalkatresz.eu/...http://www.robogoalkatresz.eu/...
Helló, az enyém kb max 75-öt megy, de most "téliesítve" van 14/63-as áttétellel. (6x-fölött már eléggé rakétahangja van ) Anno még SM szettel ment kb 90-100,a t telefonos GPS-el mérve. Asszem PHBG, vagy milyen karbi van rajta, azon csak a síberen lehet a benzinmennyiséget állítani?
Üdv: Ati