Hellóó! Nekem szintén olyan 6e-től kezd húzni, de csak 8e-ig. Hatodik sebességfokozatban 8000-es fordulatnál megy kb 70-75-öt ritkán 80-at. Tehát érdekes, mivel többen mondják h jobban kellene mennie, de így megy.
Helló! Ennek úgy kéne menni, hogy legfeljebb a visszapillantóból látod a simsont. Vágasd szét a kipufogót. Meg nézd meg hogy mekkora főfúvóka van benne. Hány ezerig pörög ki? Nekem olyan hogy alsó tartományba nem akar menni, de olyan 6 ezertől megindul mintha poweres lenne. A tied is ilyen vagy a tiéd nem pörög ki?
Helllóó ismét! Köszi szépen az információkat! Egyébként teljesen gyári még a motorom, elvileg. Nem tudom folytásos-e, egy gyári simsontól nem igazán megy jobban, de a végsebessége 75km/h kb.
Szerinted érdemes megpiszkálni nagyobb módosítások nélkül, vagy ennek így kellene mennie? Kösziii
Szívócsonk gumira gondolsz igaz?
A miskolciaknál van: http://www.robogowebshop.hu/in...
Asszem 700 Ft, írj nekik e-mail-t, mert lehet nincs a termékek között, de raktáron van nekik.
Vagy a pinkmotors-nál érdeklődj (itt olcsóbb minden): http://pinkmotors.hu/
Amúgy Sendád van vagy Rabasád?
A gyári 14-es karbimba 75-ös főfúvóka van, és 5.-6.-ban lomha, meg szívatóval jobban megy. Ezért kérdeztem, hogy kell-e nagyobb karbi, vagy elég ha beteszek egy nagyobb főfúvókát, mert hát 75-nél nagyobb nincs senkinek se 14-es karbiban.
Amúgy sportkipufogó van rajta meg 14-52-es áttétel.
Helló! Na akkor a FOJTÁSOK!
1. Nekem a hengerem fojtott volt, én vettem egy fojtatlant.
2. A kipufogóban katalizátor van. Ezt ki kell szedni, ehhez szét kell vágni a kiput (középen, a legvastagabb résznél).
3. A főfúvókát cseréld nagyobbra. Nézz meg benne egy 75-et.
4. Nézd meg a membránod, ha 6 ablakos akkor jó, ha 3 akkor ki kell cserélni. Vagy lehet hogy csak betettek vmit és egyszerűen ki kell venni.
5. A szívócsonk: mérd meg hogy meg van-e a 14mm-es átmérő, ha nincs akkor ki kell reszelni.
6. Még az áttétellel lehet variálni.
Ha kell még segítség nyugodtan írj!
sok embertől hallottam,hogy nem megy úgy a moci mint ahogy kéne, 50 cm3 a motor? érdekes dolgok ezek,mert mondják,hogy mit vársz 1 50cm3 től,mondjuk kevés a 65km/h az enyém pl 80 körül megy ,én is szeretném tuningolni,de sokba kerül,de akkor 110-120 körül várom a végs.
nem fog jobban menni ,mert a hengeredbe ugyan akkora marad az égéstér,nagyobb hengert kell vegyél,sport kipufogót 2 lóerőt ad hozzá,de ez már félig tuning,és nem tudom ,hogy milyen állaptban vannak a csapágyak és a hajtókar,ez fontos,mert valamelyik tuningnál kell cserélni őket
heló,ha kissebb fogaskereket raksz hátra,akkor a végs. több lesz,de gyengébb lesz. ha van rá zséd inkább tuningold kb 100 e -ből megvan, 70-es henger, 21-es karbi ,sport légszűrő, tuning kipuf, ennyi, master tuning.hu itt nézz körül,derbihez minden van
Szevasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem.
A motromat(Derbi Senda,2005-ös) 13/53 áttétellel nem tom kihúzatni még 5.-ben sem.És 65-öt megy.
Kipufogót kéne kiégetni+kivenni a katalizátort?
Ja,hátul 130-as gumi van rajta,ez fogná ennyire vissza?
Üdv. Dani
hellosziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a derbi senda típusú motoromban, ami 2003-as, hol találom a folytást?! A kipufogóban vagy a karburátorban, mivel nem igazán megy jobban egy simsonnál. A választ előre is köszönömmmm!
Szerinted érdemes megpiszkálni nagyobb módosítások nélkül, vagy ennek így kellene mennie? Kösziii
És a bilinccsel jól tudod rögzíteni? Nem szív farsot?
Üdv: TOMI
A miskolciaknál van: http://www.robogowebshop.hu/in...
Asszem 700 Ft, írj nekik e-mail-t, mert lehet nincs a termékek között, de raktáron van nekik.
Vagy a pinkmotors-nál érdeklődj (itt olcsóbb minden): http://pinkmotors.hu/
Amúgy Sendád van vagy Rabasád?
Amúgy sportkipufogó van rajta meg 14-52-es áttétel.
Jaja a kipufogót. Előre szólok, hogy alul szarabb lesz, de felül jobban fog menni.
Meg főfúvókacsere. Nézz meg benne egy 75-et.
Van egy eladó Minarelli blokkba való Főtengelyem..
a hajtókar csapágyat kell kicserélni...
msn:lebar14@freemail.hu
kép e-mailban
1. Nekem a hengerem fojtott volt, én vettem egy fojtatlant.
2. A kipufogóban katalizátor van. Ezt ki kell szedni, ehhez szét kell vágni a kiput (középen, a legvastagabb résznél).
3. A főfúvókát cseréld nagyobbra. Nézz meg benne egy 75-et.
4. Nézd meg a membránod, ha 6 ablakos akkor jó, ha 3 akkor ki kell cserélni. Vagy lehet hogy csak betettek vmit és egyszerűen ki kell venni.
5. A szívócsonk: mérd meg hogy meg van-e a 14mm-es átmérő, ha nincs akkor ki kell reszelni.
6. Még az áttétellel lehet variálni.
Ha kell még segítség nyugodtan írj!
2 hete 14/52 volt rajta aztán úgy ment 75-öt.De úgy sem lehetett 5.-ben kihúzatni.
Nekem is lenne egy kérdésem.
A motromat(Derbi Senda,2005-ös) 13/53 áttétellel nem tom kihúzatni még 5.-ben sem.És 65-öt megy.
Kipufogót kéne kiégetni+kivenni a katalizátort?
Ja,hátul 130-as gumi van rajta,ez fogná ennyire vissza?
Üdv. Dani