Sziasztok
Sikerült szét szednem a telót (fordított)
De most vagy gyárilag ilyen, vagy nem egyforma?!
Az egyikbe külső, a másikba belső rugó van.
Ha nem gyárilag egyforma, baj?
Köszönöm.
ja amúgy nekem a kerékben lévő csapágyra 6202NSE van írva és porvédős ezis csak azért cserélem ki, mert 3 éve stoppie-zgatok aztán nehogy váratlan meglepetés érjen
nemsoká csinálok galériát a téli munkálgatásaimról! előző pár kép egy kis ízelítő ahogy most kinéz
Amit írsz C3-as csapágy az főtengely csapágy.
A szerepe az, hogy lazább illesztésű, és ha nagy fordulatnál nagyobb hőt kap jobban tágúl és nem feszül meg. Ennél még a C4-es van, és az a még nagyobb fordulathoz kell.
A kerékhez jó a sima is, csak pórvédős legyen.
Helló!
Én is cseréltem ilyen csapágyat, 6201-es való bele. Gyári katalógusban C3-as csapágyat írtak bele, de sztem ne azt vedd, mert kb. 3x annyiba kerül, mint a "sima" és semmi értelme belerakni. (aszem a C3 az nagy fordulatú, nagy nyomást bíró csapágy, de nem vok benne biztos...) Én gumi porvédős noname-et vettem, 2000-ből megállt a négy db, és gurul mint az állat.
lenne egy kis problémám kollégák!
a hátsó kerékbe való csapágyak méretét megtudnátok mondani nekem? 2000-es enduro senda mint a képen
előre is köszönöm mindenkinek aki segít nekem
Zsotty
Ilyen telom van.
Remélem csapágyboltba kapok hozzá szimeringet?!
A nagy alumínium csavar sehogy se jött ki, majd párnap múlva próbáljuk légkulcsal, (elvileg az jobb).
Ja persze olaj is van benne mindkettőben! A SHOVA telóban amit lentebb is látsz abba 2x2dl megy bele. pontosabba 2x1.8dl.
De ATI pl 2x2dl-t tett bele és elmondása szerint jó a teló.
Sikerült szét szednem a telót (fordított)
De most vagy gyárilag ilyen, vagy nem egyforma?!
Az egyikbe külső, a másikba belső rugó van.
Ha nem gyárilag egyforma, baj?
Köszönöm.
úgynézem jólessz, de kéne csapágykiszedő hozzá
vagy van valami más módja nemtudjátok esetleg?
nemsoká csinálok galériát a téli munkálgatásaimról! előző pár kép egy kis ízelítő ahogy most kinéz
van rajta hátul is
tanulgatok kerekezni aztán jóljön néha
A szerepe az, hogy lazább illesztésű, és ha nagy fordulatnál nagyobb hőt kap jobban tágúl és nem feszül meg. Ennél még a C4-es van, és az a még nagyobb fordulathoz kell.
A kerékhez jó a sima is, csak pórvédős legyen.
Én is cseréltem ilyen csapágyat, 6201-es való bele. Gyári katalógusban C3-as csapágyat írtak bele, de sztem ne azt vedd, mert kb. 3x annyiba kerül, mint a "sima" és semmi értelme belerakni. (aszem a C3 az nagy fordulatú, nagy nyomást bíró csapágy, de nem vok benne biztos...) Én gumi porvédős noname-et vettem, 2000-ből megállt a négy db, és gurul mint az állat.
a hátsó kerékbe való csapágyak méretét megtudnátok mondani nekem? 2000-es enduro senda mint a képen
előre is köszönöm mindenkinek aki segít nekem
Ezekbe nincs fojtás?
Ilyen telom van.
Remélem csapágyboltba kapok hozzá szimeringet?!
A nagy alumínium csavar sehogy se jött ki, majd párnap múlva próbáljuk légkulcsal, (elvileg az jobb).
De ATI pl 2x2dl-t tett bele és elmondása szerint jó a teló.