Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali kérdésem lenne ismét mégpedig a gondom bajom az az mikor elindulok a gépel (X TREME)semmi baj de ha bemelegszik és húzom neki akkor rángat (fulladozás )és megint megy és megint rángat mintha darabos lenne a benzin de addig nem kapom szét a karbit még nem tudok többet, vagy naon sok levegőt kaphatna ? ha valakinek volt hasonló élménye akkor SEGÍTSEN!
Sziasztok!
Terveim között szerepel egy Derbi Predator 50 köbcentis nagytestű robogó vásárlása 2003-as évjáratú.Motorikusan jó viszont egy két idomot cserélni kellene rajta.Mi a véleményetek a motorról,és hol lehet ilyen típusú robogókhoz idomokat venni?Alkatrészellátása milyen,ha esetleg kellene valami?
Előre is köszi a segítséget!
Azt hiszem a kép magáért beszél Hogy meg érie meg veni Ez az én gépem mongyuk ezt már én alakítotam át
így van, egy jó hengerrel megy annyit ha nincs megnyúzva a motor és az áttétel is jó hozzá
kisebb teljesítmény, de nem rángat és semmi hasonló!
nekem is volt monjuk a gyári membránom elállt kicsit aztán zsír új belekerült és nem lett jobb semmivel, de alméletileg jobbnak kell lennie bár énnekem lehet azért nemlehetett érezni, mert amennyire én húzom neki, ott mindig nyitva vannak az ablakok
én mikor szétszedtem akkor mind a 6-ot lehetett mozgatni. annak zárni kéne normálisan, ennek vmi olyan szerepe van hogy ne zabáljon annyit meg a membrános mototrok jobban is mennek. sztem akkor a membrán is szar. max próbáld meg megmozgatni. mondjuk én annyira nem értek hozzá majd a többiek is írnak vmit. nekem is a henger van lefojtva azzal az a baj hogy nem lehet semmit sem csinálni, max felmaratni, de az se biztos jó lesz. én azt ajánlom vegyél rá egy másik hengert, állítólag 70-es hengerrel 110km/h megy.
És mi a jelenség ha nem fekszik fel a membrán tökéletesen_?
felkell feküdni teljesen, nem szabad helynek lennie
szerintem hengercsere megoldaná a problémádat.
Sajna a kipuffot nem akarom megbontani. Csak egybe szeretném eladni.
Helo Zsolti!
Olvasgatva a fórumot szerintem is a hengereddel van gond. A derbihengerek közül láttam olyat amin normál 1 kipufogónyílás van, meg olyat is amin még plusszba van két segédfurat gyárilag. (pl az enyém is ilyen) azt el tudom képzelni hogy nincsenek segédfuratok a hengereden, ezért nem pörög le rendesen a motor.
Üdv: Attila
Most 12/53 áttétel. Ez volt a 98-as szendára szettben. Gondoltam én is a nagyobb áttételre. Viszont katalógusban a 14/53 az SM-re írja. R-re a 13/53. Végül is a kipufom meg van és jó is. Ha kell is csak a hangtompító kellene róla, de gondolom 5-nél olcsobban nem adod. Olyan 2-ért vadászom.
Helosztok!
Szeretnék venni egy Derbi Senda x-treme-ét(supermoto) és arról szerretnék pár dolgot kérdezni..pl...teljesítmény, megbízhatóság..
ki mennyire ajánlja..?
Válaszokat előre is köszi!
esetleg az áttételt lehetne megvariálni.

milyen lánckerék van rajta ?

asszem a sendanak a tökéletes áttétele a 14/53
hay

Huh ez nagy gáz,ennek sajna hengerszett cserén kívül nem tudsz mást csinálni,mert a felömlők le vannak benne szűkítve :S
A kipurendszert olyan 15k körül gondoltam.
Olyan 60-t megy. 3/4 gáztól már nem gyorsúl tovább. Hol lehet a hengerben probléma? Mennyiért adnád a kipuft? Akkor a membránház nem gond, hogy csak az egyik oldalon van membrán.
Szerintem ott henger problem lesz.

Végsebire mennyit ment?

(nekem DERBI GPR 50 R gyári hengerszettem van és olyan 80-85 lazán meg van)

Amúgy van egy elado nyitott kipufogó rendszerem elado ha érdekel.
heló! van egy eladó kilóméter óra spirálom.. meghajtóval együtt vettem, de a spirálra nincs szükségem. ha érdekel írj
Szia! A hangtompítót szedtem csak le, de így sem pörög ki.
A membránházat kivettem. Nem találtam benne semmit, de azt észrevettem, hogy a membránházam csak egyoldalas. Az egyik oldalt zárt , és a másik oldalon van hármas membrán. Ami egy kicsit elál magátol a háztól. Ez jó? Vagy lehet a membránháztól nemmegy mivel csak az egyik oldalon van beömlési lehetőség?
A szívótorok membránja tökéletesen fel kell hogy illeszkedjen a szívótorok házára, vagy egy minimális hézagnak kell ott lenni alapból? Most kiszedtem és arra lettem figyelmes, hogy el áll a membrán és nem fekszik fel az alumínium házra.
Hali kérdésem lenne hogy szoktatok e a karburátor levegő csavaron állítani hidegebb időben mert nekem olyan gondom bajom van hogy mikor elindulok vele minden jó de mikor bemelegszik a motor akkor el kezd rángatni . ez ennek a jelenségnek a hibája lehet e ? vagy más gond baja lehet ? válaszokat kőszike ilyen napot
Kellemes karácsonyt minden márkatársnak és motorosnak egyaránt
hát jah..ezen tipusom nem volt no de azsem utolsó szempont h a mocid kissé régi mert az ujjab műanyagtankoson már alul megy... ha más érdekelne jelezz..üdv
Neked is faintosat :)
Kellemes Karácsonyi ünnepeket.
na akkor elég kezdő motoros vagy ezt nem sértésnek szántam