hell...hát volt(van) pár rabasám de nem emlékszem felülvezetett kipura ..a tiéd nem átalakitott?és SENDA-é van rajt véletlen...kép a mociról jo lenne...mert azom is lenne ...üdv
megnéztem a cuccot,két gyári kipum van, az eggyiknek a végét valaki levágta a másik tökéletes ami még a motoron van...4ezer a levágott,ami a mocin van az 6vég nélkül.....
ja akkor oké bocs. nekem rá van hegesztve egy végdob nagyon állat mély durrogós hangja van és szép halk ha kell akkor le videózom hogy szól és fel teszem.
Hat tenyleg nem egy bonyolult szerszam ha az 51. oldalon lathato szerszamra gondolsz. A mereteket kb ki is lehet talani, lemered a ket csavar tavolsagat a blokkon, ezt az egyetlen meretet kell pntosan tartanod, ebbe jonnek a huzu csavarok ezeknek sima furat kell, kozepre meg a kinyomo csavar, az anyag legyen legalabb 8-10mm a szelessege meg 30mm. A kinyomo csavarnak eleg szerintem egy M12-es es lehet hogy nem is kell ilyen eros, viszont a kinyomo csavar veget olyanra kell csinalni, hogy jol illeszkedjen a fotengely vegre. De ha van ketkarmos csapagylehuzod akkor azzal is meg lehet csinalni, ha csinalsz ket szemes csavart, ami a blokba betekesz a huzocsavarok helyere es abba akasztod a csapagylehuzo karmait..
Sziasztok http://nabla.elte.hu/~gaborg/i...
Ezen az oldalon látszik hogy mivel húzzák szét a blokkot a főtengelynél.
Elég egyszerűnek látszik a szerszám, csak a méretet kellene tudni. Csináltatottmár valaki, tudja a méreteket?
Helló Attila! neked van sok cuccod derbihez ugye? mert majd kéne egy 70-es henger, de csak tavasz körül mikor már jó idő lesz. Szóval azt akarom kérdezni, hogy kb. mennyi lenne, meg hogy 14 karbi van rajta meg gyári kipuf és azokat le kéne-e cserélni? mert nincs túl sok pénzem max még a levegőszűrőt tudnám kicserélni. Üdv: TOMI
Kipuf nélkül nézd meg, ha van benne fojtás akkor úgy kipörög, de ne sokáig mert nem tesz neki jót, amíg megnézed addig nem lesz baja. A membrán itt van: a karbi ahogy bele megy a blokkba, vedd le a gumicsövet, aztán csavarozd ki a szívótorkot (4 csavar fogja gyárilag imbusz). Mellékelek képet a membránról ha azon kívül találsz vmit akkor az a fojtás, általában vmit betesznek amit szimplán csak ki kell szedni, de derbiknél nem jellemző. A hengernek pedig nem lehet semmit sem csinálni, max párezerért felmaratják.
Jó munkát!
kellene kép meg mivel teadod el mondj egy irányárat !
Hat tenyleg nem egy bonyolult szerszam ha az 51. oldalon lathato szerszamra gondolsz. A mereteket kb ki is lehet talani, lemered a ket csavar tavolsagat a blokkon, ezt az egyetlen meretet kell pntosan tartanod, ebbe jonnek a huzu csavarok ezeknek sima furat kell, kozepre meg a kinyomo csavar, az anyag legyen legalabb 8-10mm a szelessege meg 30mm. A kinyomo csavarnak eleg szerintem egy M12-es es lehet hogy nem is kell ilyen eros, viszont a kinyomo csavar veget olyanra kell csinalni, hogy jol illeszkedjen a fotengely vegre. De ha van ketkarmos csapagylehuzod akkor azzal is meg lehet csinalni, ha csinalsz ket szemes csavart, ami a blokba betekesz a huzocsavarok helyere es abba akasztod a csapagylehuzo karmait..
http://nabla.elte.hu/~gaborg/i...
Ezen az oldalon látszik hogy mivel húzzák szét a blokkot a főtengelynél.
Elég egyszerűnek látszik a szerszám, csak a méretet kellene tudni. Csináltatottmár valaki, tudja a méreteket?
teljes szerviz manual:
http://nabla.elte.hu/~gaborg/i...
ami teged erdekel az a 65.oldalon van, jo munkat.
Jó munkát!
Mit is nézzek a membránnál?
Hol lehet ott a folytás? Persze ha van ott valami.
Majd kipróbálom hangtompító nélkül és meglátom kipörög e végig.
postai utánvételbe tudom küldeni bárhova.