csáó Zsotty! A fojtás általában a kipufogóban van. Nézd meg a membránnál (bár a derbiknél nem jellemző), valószínű, hogy gyárilag fojtott a henger. Nekem is az a baja, nem megy csak 60-at, és olyan 3/4 gáztól csak bőg, nem megy. Sztem érdemes venni rá egy 70-es hengert, én is azt akrok venni tavasszal. Sok sikert!
az a kis polini vég kijé volt? naa? naa?:D amúgy már nekem tavaszal hálisten a TOP rendszer fog rajta ficegni, remélhetőleg egy polini henger társaságában
Pontosan mi is a baj a motorral ?
Milyen fordulatszámon "hörög" a motor ?
Minden kétütemű motor "hörög" egy bizonyos fordulatszám fölött.
Ha nem éri el a normál fordulatszámot, akkor be kell állítani a karburátort.
Nem szabad elfelejteni, hogy télen más beállítás kell a 2T motornak mint nyáron!
Esetleg ki lehet cserélni a karburátorban a főfúvókát nagyobbra, de azt csak akkor szokták, ha a gázkar utolsó 3/4 részében a motor nem reagál a gázhúzásra.
A kipufogón kívül máshova nem szoktak fojtást rakni(legalábbis nekem nem volt), azt is csak azért rakják bele, hogy megkapja az EU szabványos matricát, és segédmotoros kerékpárként lehessen árulni.
Egyébként menyit és hogy megy a motor ?
Gondolom gyári 50es attól pedig nem kell sokat várni.
én rohattul élvezem, hogy nem tudok egyenesen menni
bár nekem ez mániám, minél jobban csúszik és minél könnyebb elesni én annál jobban élvezem, lehet azért mert már ismerem a motort és uralom mindenhol, de lekopogom azért (kop-kop-kop)
ha esik az eső akkor megyek ki és csúszok minden kanyarba keresztbe, ha sár van akkor oda megyek, ha vizes/párás fű akkor oda vagy ha HÓ VAN akkor oda
majd csinálok videót ha valaki kijön velem motorozni és feldobom, hogy lássátok mennyire táncol alattam a motor
HÁt igen... Én 4× csúsztam ki! 2 × parkolóba.1szer a benzinkútra csúsztam be fekve meg 1szer 1 ütcába 40 nél nyélgáz... Vigyázzatok valaki kikanyarodik elétek...
Hali a képen húztam egy vonalat hol kell elvágni a kipufogót na ott lesz benne ez a kütyű azt kiszeded belől ahogy sikerül de azt te fogod látni mit lehet vele kezdeni és utána lánggal hegeszted össze ennyi az egész ha máshol nincsen benne fojtás múltkor írtam hol lehet még benne. kb. ennyi hy
nem tom mondjál egy árat és megegyezünk!
mennyit gondolnál érte?
Kit érdekel keressen meg itt a fórumon.
tudnál dobni egy msn címet szeretnék érdeklődni pár alkatrész ügybe.
érdeklődnék tőled hogy a bontott rabasának megvan e a kipufja csak a rezó kellene !
Pontosan mi is a baj a motorral ?
Milyen fordulatszámon "hörög" a motor ?
Minden kétütemű motor "hörög" egy bizonyos fordulatszám fölött.
Ha nem éri el a normál fordulatszámot, akkor be kell állítani a karburátort.
Nem szabad elfelejteni, hogy télen más beállítás kell a 2T motornak mint nyáron!
Esetleg ki lehet cserélni a karburátorban a főfúvókát nagyobbra, de azt csak akkor szokták, ha a gázkar utolsó 3/4 részében a motor nem reagál a gázhúzásra.
A kipufogón kívül máshova nem szoktak fojtást rakni(legalábbis nekem nem volt), azt is csak azért rakják bele, hogy megkapja az EU szabványos matricát, és segédmotoros kerékpárként lehessen árulni.
Egyébként menyit és hogy megy a motor ?
Gondolom gyári 50es attól pedig nem kell sokat várni.
Üdv Tomy
megvenném vagy elcserélném 14-esre!
Nem tudom hol lehet a folytás.
bár nekem ez mániám, minél jobban csúszik és minél könnyebb elesni én annál jobban élvezem, lehet azért mert már ismerem a motort és uralom mindenhol, de lekopogom azért (kop-kop-kop)
ha esik az eső akkor megyek ki és csúszok minden kanyarba keresztbe, ha sár van akkor oda megyek, ha vizes/párás fű akkor oda vagy ha HÓ VAN akkor oda
majd csinálok videót ha valaki kijön velem motorozni és feldobom, hogy lássátok mennyire táncol alattam a motor
Eladó a motorom.
Vannak képek a galériában .
Örök hálám!
Én is egy Derbi tulaj vagyok!
Szeretnék érdeklődni h Derbi rabasához nem-e tud valaki hengerfejtőmitést?
mert én seholsem találok!
üdv.: KOCSIS