Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát... igen jó gépről származik az a kis Polini dob
csáó Zsotty! A fojtás általában a kipufogóban van. Nézd meg a membránnál (bár a derbiknél nem jellemző), valószínű, hogy gyárilag fojtott a henger. Nekem is az a baja, nem megy csak 60-at, és olyan 3/4 gáztól csak bőg, nem megy. Sztem érdemes venni rá egy 70-es hengert, én is azt akrok venni tavasszal. Sok sikert!
kedvem lenne, de nekem lehet h picit messze van
Figyelem! Akinek van kedve egy Balaton körüli motorozáshoz szóljon! Információk nálam csak kis ccm-es gépek lesznek
az a kis polini vég kijé volt? naa? naa?:D amúgy már nekem tavaszal hálisten a TOP rendszer fog rajta ficegni, remélhetőleg egy polini henger társaságában
Hello!
nem tom mondjál egy árat és megegyezünk!
hay

mennyit gondolnál érte?
Mennyiért adnád?
Hay mindnekinek eladová vált a DERBI GPR 50 tuning kipufogórendszerem. Alsó elvezetésű ezért akár több tipushoz is megfelel. (GPR,Senda,Rabasa...)

Kit érdekel keressen meg itt a fórumon.
hay

tudnál dobni egy msn címet szeretnék érdeklődni pár alkatrész ügybe.
nézz be rengeteg cucc!
Szia kipufogom az van rá..utána nézek mert úgyemlékszem van egy metrakit...ha komolyan érdekel dobok képet róla....
hali
érdeklődnék tőled hogy a bontott rabasának megvan e a kipufja csak a rezó kellene !
Helló!

Pontosan mi is a baj a motorral ?
Milyen fordulatszámon "hörög" a motor ?
Minden kétütemű motor "hörög" egy bizonyos fordulatszám fölött.
Ha nem éri el a normál fordulatszámot, akkor be kell állítani a karburátort.
Nem szabad elfelejteni, hogy télen más beállítás kell a 2T motornak mint nyáron!

Esetleg ki lehet cserélni a karburátorban a főfúvókát nagyobbra, de azt csak akkor szokták, ha a gázkar utolsó 3/4 részében a motor nem reagál a gázhúzásra.

A kipufogón kívül máshova nem szoktak fojtást rakni(legalábbis nekem nem volt), azt is csak azért rakják bele, hogy megkapja az EU szabványos matricát, és segédmotoros kerékpárként lehessen árulni.

Egyébként menyit és hogy megy a motor ?
Gondolom gyári 50es attól pedig nem kell sokat várni.

Üdv Tomy
valakinek van 11-es első lánckereke?
megvenném vagy elcserélném 14-esre!
lehet szerintem a membránban is, esetleg gyárilag folytott henger! hirtelen ezek jutottak eszembe
Hát a rezóban se szűkítés se katalizátor. Csak néhány merevítő.
Nem tudom hol lehet a folytás.
én rohattul élvezem, hogy nem tudok egyenesen menni
bár nekem ez mániám, minél jobban csúszik és minél könnyebb elesni én annál jobban élvezem, lehet azért mert már ismerem a motort és uralom mindenhol, de lekopogom azért (kop-kop-kop)
ha esik az eső akkor megyek ki és csúszok minden kanyarba keresztbe, ha sár van akkor oda megyek, ha vizes/párás fű akkor oda vagy ha HÓ VAN akkor oda
majd csinálok videót ha valaki kijön velem motorozni és feldobom, hogy lássátok mennyire táncol alattam a motor
HÁt igen... Én 4× csúsztam ki! 2 × parkolóba.1szer a benzinkútra csúsztam be fekve meg 1szer 1 ütcába 40 nél nyélgáz... Vigyázzatok valaki kikanyarodik elétek...
Érdekes volt havas, jeges úton sötétben motorozni tegnap!
Helló.
Eladó a motorom.
Vannak képek a galériában .
Sziasztok!Cserélnék robogót derbi sendára!NAgytestű robogó nem ilyen hoki kicsi!Aranymetál festés,pirelli sportgumik elöl 110es-hátul 130-as!Akit érdekel írjon bojto_imre@freemail.hu
Köszönöm a segítséget!

Örök hálám!
hali!
Én is egy Derbi tulaj vagyok!
Szeretnék érdeklődni h Derbi rabasához nem-e tud valaki hengerfejtőmitést?
mert én seholsem találok!
üdv.: KOCSIS
Hali a képen húztam egy vonalat hol kell elvágni a kipufogót na ott lesz benne ez a kütyű azt kiszeded belől ahogy sikerül de azt te fogod látni mit lehet vele kezdeni és utána lánggal hegeszted össze ennyi az egész ha máshol nincsen benne fojtás múltkor írtam hol lehet még benne. kb. ennyi hy