az a katalizátor kivágós dolog engem is érdekelne mert van az én pufómban is igaz igy is 73 megy mindig de akkor sem pörög többet 8 ezernél,de valahogy nem lehet megoldani a kipu szétvágása nélkül ?
Helo. a kipuf könyökben van egy katalizátor, ami a sok használattól egy idő után eltömődik, így legyengülhet a moci. pl az enyém 40 et ment amikor megvettem és harmatgyenge volt. ki lett belőle vágva a katalizátor és azóta lepörgi a 6. at simán és 80 körül megy.
Ti tudtok hogy a kipufkönyökben van folytás? Állítólag azért nem megy az enyém 60-nál többet. Az osztrákok így folytották le a motorokat. Ez lehetséges? Nincs valakinek egy kiselejtezett kipufkönyök rezoncsővel?
Helo
Az az igazság, hogy alacsony költségvetésből kell gazdálkodnom, tehát attól függ hogy mennyiér adod a párat, vagy esetleg csak egyet és hogy hol laksz(mert hétvégére már nagyon kéne .). Üdv.:Ati
hát az nem mert új hátsó lámpát csináltam ledeset nagyon durva és a hátra menő szálak ból 2 negatív és egy jel ami ugyan csak negatív. a trafó alatt van két vezeték ha egyiket rákötöm a negatívra akkor jó az index ha a másikat is akkor az első jó és a hátsó. de a hátsó lámpa nem. ha meg pozítívot adok akkor jó a hátsó lámpa de alig világít az index de akkor is működik szal kivok XD pedig úgy raktam ösze ahogy szét szedtem Xd. a gyujtó trafó alatti rész ott van valami amit nem tudok. és köszi
ha a motorral úgy megyek, hogy nincs rajta a dob akkor lesz vmi baja?
tudom hogy ordítani fog, épp ez lenne a célom, csak szóltak a faluba, hogy nagyon hangos vagyok és személyesen nagyon összevesztem a polgárőrrel és rendőrrel hazai pályán nem tűrök el ilyen szaralakokat engem ne fenyegessen senki
válaszokat várom holnap délutánig, mert ha addig nemtom eldönteni lesz-e baja akkor nem veszem le, csak motorozok a célpontok körül
valaki csak tud segíteni az előző kérdésemre?.