Helo nekem is ugyanez lenne a problémám, mint az előző hozzászólónak, csak nekem 98 as sendám van (fordított showa) és már szétszedtem, csak az olajat nem tudtam hogy mennyi kell melyik szárba. Ha valaki ezt meg tudná mondani nagyon megköszönném
Egyébként eladó a mocim ha valakit érdekelne....
Kicsit megkésve, de köszönöm a válaszokat a múltkori láncos kérdésemre.
Most újabb kérdésem van: teleszkópszimering kellene a mottoromba. Paioli villák vannak benne, és az egyik engedi az olajat. Számot nem látok rajta, le tudnátok írni, milyen kell bele? Sima csapágyboltban próbálkozhatok a vétellel, vagy ezek a tel.szimeringek másmilyenek?
Tudom, hogy régebben már volt szó róla, de leírná valaki, hogy hogy kell szétszedni, ill mennyi, milyen olaj kell a villaszár(ak)ba?
Előre is köszi...
az ok hogy a derbi gpr aerodinamikája jobb, viszont 20kilóval nehezebb. Nade mind1 énsem akarok vitatkozni amit írtál a 80as tuning-ra ámen! ha anyit fog menni a motorom én nagyon örülni fogok széles utat!
üdv: Daneee
Számolj utána, csak fizika.
Az rs meg elbújhat a Derbi mellet. (Nincs semmi bajom vele, csak a Derbi nyomába sem ér az AM6.)
Nekem cross gummikkal az endúróm, megy 110fölött mezei vas hengerrel és gyári pufóval.
Egy GPR-nek "ici-picit" jobb a légellenállása.
Egy full polini tuning szettnek kb 26-28 Lóerenőket kéne lennie.(pl a KTM 85sx 28paci) Egy 28lóerős motor meg simán megy 150-160körül. Az MZ 19ló volt és 140et ment ...
Egyik ismerősömnek volt egy pöpec 125-s AF1-e és 185km/h volt a vége ...
Ez a hozzászólás nem vita indító szándékkal íródott.
oksa, majd írok ha kell, mert most kicsit pénz szűkében állok, nem rég raktam le B kat.-ra, és az eléggé pénz nyelő, de állítólag jövőre még drágább lesz
Egy új dugóval sokat elmenne szerintem. Ez volt gyárilag a gpr-en viszont ebbensics valami sok km.
Tudnám ajánlani hogy tényleg próbáldmeg kiszélesíteni azt a likat ott, legalább anyira! képen illusztrálom
A 70es hengerhez nem kell se új főtengely, se új kipu, se új karbi.
Ha azt szeretnéd hogy huszon akárhány lóerős legyen, akkor kell.
Ha csak egy kis teljesítmény növekedést akarsz, akkor húzz rá egy 70es vashengert.
Nekem is a gyári főtengő, és a gyári kipu van fenn a 70es hengerhez.
110et megy ami szerintem bőven elég egy Endurótól ... szerintem egy gpr ezzel a blokkal 130körül menne.
oks rajzold le. még mennyit megy el? vmennyit használom aztán tovább adok rajta, ez az a henger ami a gpr-eden alapból rajta volt vagy ezt később vetted?
ez a szívótorok nem? mert ez 14mm átmérőjű
végdobban szőkítés van ha gondolod lerajzolom hogy mien. 70es hengerhez kell venni főtengelyt-karbit-kiput-kuplungot szóval mindent kopott már a henger az tény és való, ezért adom ocsóóón. de nem a membránban van a folytás hanem a szívótorokban
nekem a kipuban csak a rezóba volt (középen), a membránoknál meg nem volt, a fúvóka is 75-ös, a végdobot is megnéztük de abba se volt, úgy hogy tuti henger, csak nem tom vegyek-e 70-es hengert, de ahhoz már kell kipu meg karbi is, pénzem meg nem nagyon van, meg el akarom adni. amúgy mennyire van kikopva? meddig bírja még? elég gatyán néz ki, kicsit megcsípte a rozsda de gondolom smirglivel szépen le lehet takarítani.
Ha érdekel,írj itt,v email/msnem: bojtorbalint @freemail.hu
teló: 0630/3855381
ár alatt eladó.
ár=455eft
Van valakinek 17.5-21-ig karbija szívócsonkal eladó?
Egyébként eladó a mocim ha valakit érdekelne....
Kicsit megkésve, de köszönöm a válaszokat a múltkori láncos kérdésemre.
Most újabb kérdésem van: teleszkópszimering kellene a mottoromba. Paioli villák vannak benne, és az egyik engedi az olajat. Számot nem látok rajta, le tudnátok írni, milyen kell bele? Sima csapágyboltban próbálkozhatok a vétellel, vagy ezek a tel.szimeringek másmilyenek?
Tudom, hogy régebben már volt szó róla, de leírná valaki, hogy hogy kell szétszedni, ill mennyi, milyen olaj kell a villaszár(ak)ba?
Előre is köszi...
van egy minarelli AM3as blokom!
öninditós! új dugóval gyűrűvel.!
adom hozzá a gyujtást is!
35000ft!
e-mail. lebar14@freemail.hu
06203386215
üdv: Daneee
Az rs meg elbújhat a Derbi mellet. (Nincs semmi bajom vele, csak a Derbi nyomába sem ér az AM6.)
Nekem cross gummikkal az endúróm, megy 110fölött mezei vas hengerrel és gyári pufóval.
Egy GPR-nek "ici-picit" jobb a légellenállása.
Egy full polini tuning szettnek kb 26-28 Lóerenőket kéne lennie.(pl a KTM 85sx 28paci) Egy 28lóerős motor meg simán megy 150-160körül. Az MZ 19ló volt és 140et ment ...
Egyik ismerősömnek volt egy pöpec 125-s AF1-e és 185km/h volt a vége ...
Ez a hozzászólás nem vita indító szándékkal íródott.
Üdv Tomi
Tudnám ajánlani hogy tényleg próbáldmeg kiszélesíteni azt a likat ott, legalább anyira! képen illusztrálom
Ha azt szeretnéd hogy huszon akárhány lóerős legyen, akkor kell.
Ha csak egy kis teljesítmény növekedést akarsz, akkor húzz rá egy 70es vashengert.
Nekem is a gyári főtengő, és a gyári kipu van fenn a 70es hengerhez.
110et megy ami szerintem bőven elég egy Endurótól ... szerintem egy gpr ezzel a blokkal 130körül menne.
Üdv Tomi
ez a szívótorok nem? mert ez 14mm átmérőjű