Hali!
Eladó egy kemény protektoros hosszú derekú túrakabát. 178 cm-es, 78 kg-os emberre aláöltözve is jó. Tudom h gagyi színe van, de nagyon olcsón adom, és a kabát teljesen jó állapotban van: 4000 Ft.
+ szinte vadi új Akira Osaka zárt bukósisak, sérülésmentes, karcmentes plexivel jóval olcsóbban, mint vadi újan: 11.000 Ft
+alig használt tárcsazár zsákban 2 kulccsal+kék ledes kulccsal nagyon olcsón: 2000 Ft.
Akit érdekel írjon, v hívjon: 70-397-63-86.
Köszönöm szépen, és bocsánat azoktól, akiket zavartam a hirdetésemmel.
Mózes
a 94 es évjárat aszem és most lesz a felújítása neki a télen avyg elötte már elkezdtem ledekkel ki lesz írva rá hogy derbi új hátsó lánckerék új jt lánc minden megy mint a gojó csak törött a sárvédőm:D:D
Nekem lenne egy nagyon patent, eladó derbi sendam
Utcagumi van rajta, na meg 70es henger,sport dob... gyári szervizben lett beszerelve Miskolcon... km összesen 6300 van benne, de az új hengerben kb 1700. ha érdekel írj egy e-mailt... egy próbát megér...
70es motor 50es áráért, nagyon szép az állapotban.
itt megtekinthető:senda
nekem is vlt 5 évig egy régebbi senda.Jó gépek odavernek az újabb, ebbe a kategóriába tartózó motoroknak.Alkatrészt bármit lehet találni, persze nem mindíg az újat, attól füg mi kell.De mindent meg lehet találni.Legalábbis nekem nem volt gondom alkatrésszel.Simson bovdenek jók a derbibe is szal ezzel sincs baj.Szal sztem Derbit vegyél.Én a tankját tartottam kicsinek.Sűrűn kell kútra járni.Terepre nemvalók sztem,legalábbis én sajnáltam kivinni.De a magyar utakra kiválló.Így h 5 évig megvolt nembántam meg jó kis motorok.
így az utolsó pár kommentbe írtak részét szeretném cáfolni és megerősíteni is!
tapasztalatomból és baráti körömben lévő motorokról nyilatkozom csak ezért amit mondok azt láttam éreztem!
nekem még a régebbi senda-m van(eladó) nincs vele semmi baj és nagyon megbízható! yamaha dt-t nem vennék úgy tűnik a többi 50-eshez képest kicsit gyengébb valamint az új motorok pláne 2006-tól gyárilag nagyon le vannak folytva sajnos!1-2 dolog kicserélése után szépen mennek, de ha nem akarod cserélni akkor sajnos fúrni, faragni kell:S malaguti sem egy népmotor 1-el találkoztam idáig! külsőre kicsit eltér nekem nem tetszett rajta pl nagyon széles a tankidom! aprilia sx...hát igen ez egy olyan motor ami nálam nagy csalódást okozott! az egyik barátomnak van és mi ugye nap, mint nap együtt motorozunk! voltak ilyen gondok vele, h gyári állapotában folytással együtt szétment benne a tűgörgő, de nem zavart sok vizet, mert pont akkora jött a rendelés ami egy full polinis motort eredményezett végül! belekerült:80-as nicasilos alu henger, membránház, 19-es delorto karbi, direktszűrő, polini for race 2-es kipurendszer és még nem is tudom! egyik délután észrevettük a hátsó kerék mozog kicsit:problémája az volt, hogy főtengely csapágy volt a kerékbe...a motor nemrég állandóan zárlatos lett aminek oka a gyári digitális km óra! a gyárilag belerakott biztosíték doboz az úgy nézett ki, hogy GYÁRILAG szikszalag fogta az egészet!
apriliáról inkább lebeszélnélek, mert ez is 2007-es évjáratú de lehet 8-as nemtudom pontosan! valamint másik barátomnak rs 50 gyárilag kivett folytás nélküli(1200km után lett kivéve)! a motorjával sosem volt probléma de a motor maga mindig szétesett valahogy + önindító beszart, elment néha az aksiból a 12v és egyebek! (legidegesítőbb az az volt, hogy a váltókar állandóan leesett, eltört és ilyenek! rs azóta totálkáros tehát nem lesz vele több baj:( Derbihez térjünk vissza, megbízható, a régebbi széria sokkal kényelmesebb, nekem alkatrészellátással sosem volt gondom, az én szerelőm autósboltban dolgozik és külföldről rendel mindent féláron és másnapra érkezik az árú!
bocsi hogy sokat magyaráztam csak kicsit megpróbáltam segíteni! hogy a fórumozókat ne fárasszam ezekkel, vegyél fel msn-re és ottt elmondok arról a típusról mindent amit kérdezl és tudok! remélem segítettem és bocsánat mégegyszer a többieknek a sok szövegért!
igen, nekem is ez az egyetlen egy hibája..
most erősen nézem az aprilia sx eket tavyszra hátha kicsit olcsóbbak lesznek, és olyan 300 körül meg tudom venni...
Szia!
Szerintem jobban jársz egy Dt-vel mint egy derbivel mert a derbihez nem lehet alkatrészt kapni. Legalábbis én eddig ezt tapasztaltam.
Magával a motorral semmi baj nincs én is használom már 2éve , de az alkatrész ellátás miatt lehet, hogy nem venném meg mégegyszer ...
köszi szépen, olyan 170 fölött vagyok kicsivel.. kocsi mellé lenne rohangálósnak, megfogott a kinézete.. van időm még gondolkodni.. addig is itt olvasgatok.. stb.. hátha tudok segíteni én is
Mind remek típus, amelyeket nézegetted. Aprilia Mx, v újabb típus az Sx. Elnézést a fórumtól, h ellenetek beszélek, de ha megteheted véleményem szerint legyen inkább Aprilia Sx. Pontosan uolyen, mint a Derbi, és valszeg az alkatrészek is passzolnak (később ha Derbibe kell alkatrész megkérdezheted az Apriliát is). De azzal az alkatrészellátás és márkaképviselet, szervizek nem lesznek problémásak.
Gilera is Derbi, az pontosan passzol a Derbivel, ha találsz egyet bátran vedd meg, és élvezd a fórumot, mert közénk fogsz vele tartozni.
Honda sztem ne legyen, mert borzasztó ritka, ergó alkatrész?
Bátran ajánlom még a Yamaha Dt-t, bár az lehet picivel drágább, mint a Derbi. És ajánlom még a Malaguti Xsm típusú motort. Feltörőben lévő márka, megkapó motorokkal.
Eladó egy kemény protektoros hosszú derekú túrakabát. 178 cm-es, 78 kg-os emberre aláöltözve is jó. Tudom h gagyi színe van, de nagyon olcsón adom, és a kabát teljesen jó állapotban van: 4000 Ft.
+ szinte vadi új Akira Osaka zárt bukósisak, sérülésmentes, karcmentes plexivel jóval olcsóbban, mint vadi újan: 11.000 Ft
+alig használt tárcsazár zsákban 2 kulccsal+kék ledes kulccsal nagyon olcsón: 2000 Ft.
Akit érdekel írjon, v hívjon: 70-397-63-86.
Köszönöm szépen, és bocsánat azoktól, akiket zavartam a hirdetésemmel.
Mózes
tegnap költöttem el az erre szánt pénzemet és csak következő hónapba lesz zsém rá addig létszi ragd el és ne add el senkinek
előre is naon kössz
http://www.hasznaltauto.hu/3173093_derbi_senda_2002
Elado egy Gyári folytásoktól mentes ,univerzális véggel és gyári dobbal egy DERBI GPR kipufogórendszer.
http://www.kepesmotor.hu/onroa..
.
Szerintetek mitől van az, hogy a légszűrőig visszajön pár csepp keverék? A membrán nem zár rendesen, vagy mi lehet?
Nekem lenne egy nagyon patent, eladó derbi sendam
Utcagumi van rajta, na meg 70es henger,sport dob... gyári szervizben lett beszerelve Miskolcon... km összesen 6300 van benne, de az új hengerben kb 1700. ha érdekel írj egy e-mailt... egy próbát megér...
70es motor 50es áráért, nagyon szép az állapotban.
itt megtekinthető:senda
ui.: az ára alkuképes
motor futó..
aprilia sx ről pedig nem halottam roszat
tapasztalatomból és baráti körömben lévő motorokról nyilatkozom csak ezért amit mondok azt láttam éreztem!
nekem még a régebbi senda-m van(eladó) nincs vele semmi baj és nagyon megbízható! yamaha dt-t nem vennék úgy tűnik a többi 50-eshez képest kicsit gyengébb valamint az új motorok pláne 2006-tól gyárilag nagyon le vannak folytva sajnos!1-2 dolog kicserélése után szépen mennek, de ha nem akarod cserélni akkor sajnos fúrni, faragni kell:S malaguti sem egy népmotor 1-el találkoztam idáig! külsőre kicsit eltér nekem nem tetszett rajta pl nagyon széles a tankidom! aprilia sx...hát igen ez egy olyan motor ami nálam nagy csalódást okozott! az egyik barátomnak van és mi ugye nap, mint nap együtt motorozunk! voltak ilyen gondok vele, h gyári állapotában folytással együtt szétment benne a tűgörgő, de nem zavart sok vizet, mert pont akkora jött a rendelés ami egy full polinis motort eredményezett végül! belekerült:80-as nicasilos alu henger, membránház, 19-es delorto karbi, direktszűrő, polini for race 2-es kipurendszer és még nem is tudom! egyik délután észrevettük a hátsó kerék mozog kicsit:problémája az volt, hogy főtengely csapágy volt a kerékbe...a motor nemrég állandóan zárlatos lett aminek oka a gyári digitális km óra! a gyárilag belerakott biztosíték doboz az úgy nézett ki, hogy GYÁRILAG szikszalag fogta az egészet!
apriliáról inkább lebeszélnélek, mert ez is 2007-es évjáratú de lehet 8-as nemtudom pontosan! valamint másik barátomnak rs 50 gyárilag kivett folytás nélküli(1200km után lett kivéve)! a motorjával sosem volt probléma de a motor maga mindig szétesett valahogy + önindító beszart, elment néha az aksiból a 12v és egyebek! (legidegesítőbb az az volt, hogy a váltókar állandóan leesett, eltört és ilyenek! rs azóta totálkáros tehát nem lesz vele több baj:( Derbihez térjünk vissza, megbízható, a régebbi széria sokkal kényelmesebb, nekem alkatrészellátással sosem volt gondom, az én szerelőm autósboltban dolgozik és külföldről rendel mindent féláron és másnapra érkezik az árú!
bocsi hogy sokat magyaráztam csak kicsit megpróbáltam segíteni! hogy a fórumozókat ne fárasszam ezekkel, vegyél fel msn-re és ottt elmondok arról a típusról mindent amit kérdezl és tudok! remélem segítettem és bocsánat mégegyszer a többieknek a sok szövegért!
most erősen nézem az aprilia sx eket tavyszra hátha kicsit olcsóbbak lesznek, és olyan 300 körül meg tudom venni...
Szerintem jobban jársz egy Dt-vel mint egy derbivel mert a derbihez nem lehet alkatrészt kapni. Legalábbis én eddig ezt tapasztaltam.
Magával a motorral semmi baj nincs én is használom már 2éve , de az alkatrész ellátás miatt lehet, hogy nem venném meg mégegyszer ...
Üdv Tomy
Gilera is Derbi, az pontosan passzol a Derbivel, ha találsz egyet bátran vedd meg, és élvezd a fórumot, mert közénk fogsz vele tartozni.
Honda sztem ne legyen, mert borzasztó ritka, ergó alkatrész?
Bátran ajánlom még a Yamaha Dt-t, bár az lehet picivel drágább, mint a Derbi. És ajánlom még a Malaguti Xsm típusú motort. Feltörőben lévő márka, megkapó motorokkal.