Még nem néztem meg alaposabban,mert nem volt rá időm, a ficko akkor úgy hirdette, hogy az összes derbire 1 óra alatt felszerelhető. volt a "csomagban" egy kis motor, kábelek, nyomógomb, fogaskoszorús lendkerék.
Az enyém is berúgós, persze.
szerintem elég nehezen tudnál feltenni önindítót mert nincs kialakítva külön a heje nálad, mivel a te motorod berugós nem? szóval ez nemhinném hogy kivitelezhető dolog.
Sziasztok!
Van egy 2004es Derbi Xtreme endurom. Egyszer láttam egy hirdetést, amiben önindítót hirdettek derbikhez. Akkor még nem ez a motorom volt, azóta pedig nem láttam ilyesfélét, pedig szeretnék rá ilyet. Nem tudjátok, honnan lehetne rá keríteni? Esetleg más típusé jó lenne rá?
a suberen 2db lyuk van. Az egyik nagyobb azon lehet úgymond befüzni a bovdent mivel nagyobb a lyuk mint a bovden végén az ütköző. A másik kisebb azon nem fér át az ütköző. A két lyuk között van egy kis nyílás azon lehet áthúzni a bovdent a másik lyukhoz.
úgy tudod kivenni, hogy a karbiból kihúzod a subert, aztán összenyomod a rugót, és akkor meglazul a bovden, áthúzod azon a kisebb lyukból a nagyobbikba és akkor már ki fog jönni.
Lehet hogy a rugó alatt van egy alátét, amin csak 1lyuk van, ha van ilyen akkor azt is el kell fordítani.
Remélem tudtam segíteni.
Elvileg úgy jön ki, hogy a karbi tetejét lecsavarozod. Akkor ki tudod húzni a tolattyút a fúvókatűvel és a rugóval. Ha ez megvan összenyomod a rugót és a bowdenvég kijön a helyéről, mellette van egy nagyobb furat amibe át tudod húzni a bowdent és ezen a furaton már kifér a bowdenvég.
Hello mindenkinek.
Elszakadt a gázbowden tesóm motorján és nem tom hogy kell kiszedni a karbiból a bowdent.
Egybe van a rugóval és a síbertűvel és nem tom hogy kell szétszedni. Valaki gyorsan segítsen mert fontos.Aki tudja hogy kell szétszedni vagy már szedett szét ilyet az segítsen gyorsan.Kösziö előre is.
Segítség kellene thermosztát ügyben.
Sajna valami VEGLIA típusú volt a motorban. A boltokban tejesen mást hoznak már másodszorra. Azokban van a peremen egy furat és nagyobb is a peremátmérő. Az aljában van egy nyulvány is és a bolti az pedig sima. Van alakinek már e téren tapasztalata? Kérlek segítsetek.
Szia! Nálam is ez volt a gond. Próbáld meg, hogy indíttás után behúzod a kulungot 3-4x, utána nem fog lefulladni. Nekem renben voltak a lamellák és lajcsere után is produkálta, de nekem a nyomórugók alatt plusz alátét van. Az előző gazdája gondolom a 70-es henger miatt rakta be, hogy ne csússzon meg. Én nem szedném szét emiatt. Majd akkor ha megcsúszik.
hello
Nem akarok hülyeséget mondani de szerintem a kuplung lamelláknál lesz gond összevannak ragadva.Olajcsere.Ha nemsegít megkell lesni a lamellákat.(Nem 5perces meló)Cseréje 10-15 ezer forintDe ezek előtt nézd meg azt az állítócsavart a kuplungkarnál.Remélem tudtam segíteni.
hello mindenki
1 kérdéssel fordulnék hozzátok
nekem 1 drdm van, és mikor elindítom és beteszem 1be, lefullad :S
utána visszaindítom +int beteszem, és már jó is
én arra gondolok, h a kormányon a kuplung állító menet közben mindig eltekeredik, és azért veszik el a holtjáték :S (legalábbis szeretném azt hinni)
valaki tudna segíteni?
előre is köszi
Hello Derbisek!Most vettem egy sendát viccesen olcson,egy a baj,akitől vettem Ő hitelre vásárolta és szerintem nem fizeti.Szerintetek elvihetik a motort?Vagy ez inkább személyi kölcsön szerüség?Végülis nincs tőrzskönyv a smkp-hoz.lehet csak én parázom tul!amúgy nagyon jó.aki tud nyugtasson meg.elöre is kösz!
felfele reszeltem rajt. 3-4mm re filc el berajzoltam ogy meddig kell reszelni, a engert befogtam a satuba és fúrógépbe marófejet raktam és ugy csináltam meg. karbin, kipun mindent ugyanugy hagytam mint gyárilag ahogy van, 5500 asfordulatnál jól meglódul a motor és 8 ezerig szépen húz
Hello!jövőre tervezem új robogó vételét.Tudnátok segíteni?Nekem nagyon tetszik a GP1,és szeretném kérni a véleményeteket a motorról,mert ha rossz akkor nem olyan lesz.Mert én egy kisfogyasztású(cirka 3 L),megbízható motort keresek!Nem akarok póruljárni!Ha tuttok pls segítsetek
Gábor
A résvezérelt 2t mociknál van szerepe a dugattyú szoknyájának is. A szívást vezérli. DE a derbinél a szívás membránvezérelt, itt nem játszik szerepet a dugattyú a szívásnál, a kipufogást/öblítést meg a dugattyútető vezérli.
Az enyém is berúgós, persze.