Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem néztem meg alaposabban,mert nem volt rá időm, a ficko akkor úgy hirdette, hogy az összes derbire 1 óra alatt felszerelhető. volt a "csomagban" egy kis motor, kábelek, nyomógomb, fogaskoszorús lendkerék.
Az enyém is berúgós, persze.
szerintem elég nehezen tudnál feltenni önindítót mert nincs kialakítva külön a heje nálad, mivel a te motorod berugós nem? szóval ez nemhinném hogy kivitelezhető dolog.
Sziasztok!
Van egy 2004es Derbi Xtreme endurom. Egyszer láttam egy hirdetést, amiben önindítót hirdettek derbikhez. Akkor még nem ez a motorom volt, azóta pedig nem láttam ilyesfélét, pedig szeretnék rá ilyet. Nem tudjátok, honnan lehetne rá keríteni? Esetleg más típusé jó lenne rá?
hoops, elírtam :P
ha tudom majd +hálálom
Értem és köszönöm mindenkinek a gyors választ
a suberen 2db lyuk van. Az egyik nagyobb azon lehet úgymond befüzni a bovdent mivel nagyobb a lyuk mint a bovden végén az ütköző. A másik kisebb azon nem fér át az ütköző. A két lyuk között van egy kis nyílás azon lehet áthúzni a bovdent a másik lyukhoz.
úgy tudod kivenni, hogy a karbiból kihúzod a subert, aztán összenyomod a rugót, és akkor meglazul a bovden, áthúzod azon a kisebb lyukból a nagyobbikba és akkor már ki fog jönni.
Lehet hogy a rugó alatt van egy alátét, amin csak 1lyuk van, ha van ilyen akkor azt is el kell fordítani.
Remélem tudtam segíteni.

Üdv Tomi
Szia!

Elvileg úgy jön ki, hogy a karbi tetejét lecsavarozod. Akkor ki tudod húzni a tolattyút a fúvókatűvel és a rugóval. Ha ez megvan összenyomod a rugót és a bowdenvég kijön a helyéről, mellette van egy nagyobb furat amibe át tudod húzni a bowdent és ezen a furaton már kifér a bowdenvég.
Hello mindenkinek.
Elszakadt a gázbowden tesóm motorján és nem tom hogy kell kiszedni a karbiból a bowdent.
Egybe van a rugóval és a síbertűvel és nem tom hogy kell szétszedni. Valaki gyorsan segítsen mert fontos.Aki tudja hogy kell szétszedni vagy már szedett szét ilyet az segítsen gyorsan.Kösziö előre is.
Pár kép a termosztátról.
köszönöm szépen mind2töknek
ha tudod,majd +hálálom
Sziasztok!

Segítség kellene thermosztát ügyben.
Sajna valami VEGLIA típusú volt a motorban. A boltokban tejesen mást hoznak már másodszorra. Azokban van a peremen egy furat és nagyobb is a peremátmérő. Az aljában van egy nyulvány is és a bolti az pedig sima. Van alakinek már e téren tapasztalata? Kérlek segítsetek.
Szia!

Most már el tudod küldeni a hátsó féklámpa gombát a lábfékhez?

Előre is köszi.
Szia! Nálam is ez volt a gond. Próbáld meg, hogy indíttás után behúzod a kulungot 3-4x, utána nem fog lefulladni. Nekem renben voltak a lamellák és lajcsere után is produkálta, de nekem a nyomórugók alatt plusz alátét van. Az előző gazdája gondolom a 70-es henger miatt rakta be, hogy ne csússzon meg. Én nem szedném szét emiatt. Majd akkor ha megcsúszik.
hello
Nem akarok hülyeséget mondani de szerintem a kuplung lamelláknál lesz gond összevannak ragadva.Olajcsere.Ha nemsegít megkell lesni a lamellákat.(Nem 5perces meló)Cseréje 10-15 ezer forintDe ezek előtt nézd meg azt az állítócsavart a kuplungkarnál.Remélem tudtam segíteni.
hello mindenki
1 kérdéssel fordulnék hozzátok
nekem 1 drdm van, és mikor elindítom és beteszem 1be, lefullad :S
utána visszaindítom +int beteszem, és már jó is
én arra gondolok, h a kormányon a kuplung állító menet közben mindig eltekeredik, és azért veszik el a holtjáték :S (legalábbis szeretném azt hinni)
valaki tudna segíteni?
előre is köszi
ez a kép már jó!
nem ezt a képet akartam!
Hello Derbisek!Most vettem egy sendát viccesen olcson,egy a baj,akitől vettem Ő hitelre vásárolta és szerintem nem fizeti.Szerintetek elvihetik a motort?Vagy ez inkább személyi kölcsön szerüség?Végülis nincs tőrzskönyv a smkp-hoz.lehet csak én parázom tul!amúgy nagyon jó.aki tud nyugtasson meg.elöre is kösz!
felfele reszeltem rajt. 3-4mm re filc el berajzoltam ogy meddig kell reszelni, a engert befogtam a satuba és fúrógépbe marófejet raktam és ugy csináltam meg. karbin, kipun mindent ugyanugy hagytam mint gyárilag ahogy van, 5500 asfordulatnál jól meglódul a motor és 8 ezerig szépen húz
Itt egy elégedett DERBI GPR 50
Hello!jövőre tervezem új robogó vételét.Tudnátok segíteni?Nekem nagyon tetszik a GP1,és szeretném kérni a véleményeteket a motorról,mert ha rossz akkor nem olyan lesz.Mert én egy kisfogyasztású(cirka 3 L),megbízható motort keresek!Nem akarok póruljárni!Ha tuttok pls segítsetek
Gábor
Ez jó hír , hogy sikerült neked a tuning. Valamit nem tudnál rajzolni hogy melyik irányból reszeltél ? Alulról?oldalról ? A hengerpalásra gondolok.
Szia!

A résvezérelt 2t mociknál van szerepe a dugattyú szoknyájának is. A szívást vezérli. DE a derbinél a szívás membránvezérelt, itt nem játszik szerepet a dugattyú a szívásnál, a kipufogást/öblítést meg a dugattyútető vezérli.
Szia!

70 es megkímélt senda érdekel?
Szép állapot, kevés km, gyári henger, sport dob, nem buherált stB...
Senda