nekem folytott hengerem van és szét szedtem ki reszeltem a kipu nyiláson 3-4 mm-t. elötte 6 ezerig volt használható a motor most gond nélkül pörög 8 ezret ugyan azzal a karbival.
Dugó, és hajtókar ügyben Aprilia márkabolt. Személy szerint egy héten belül hoszták a főtengely javító készletet.
Az igaz a termosztátot még nem hozták, de az eladó felvilágosított, hogy szeptemberbe kezdődik meg az alkatrészgyártás a Derbinél.
Azért nem hozták még. De ez a raktártól is függ, hogy van e jelen pillanat.
ha eger környékén laksz, mint az adatlapodon van akkor összefuthatnánk egyszer ha nem gond! szívesen megnézném, hogy mennyire szedi magát 1-1 derbi csak viszonyítási alapnak!
amúgy mi van még benne tuning?
nemaz hogy mindenki eladja.. csak hát kismotor az kismotor is marad,. és nem engedhetjük meg magunknak hogy a vérmes gyárikrossz mellett tartsunk egy kis derbit
amivel kényelmesen és ahoz képes dinamikusan közlekedhetünk... VÁLSÁG VAN!
Szevasztok! Van egy Derbi Fenix-em de sajnos gondjaim vannak vele... Mikor hozzámkerült a használattól kezdve csekély mennyiségű olajozást kapott ..(arra elég volt hogy ne álljon be de arra kevés h rendessen legyen kenése) így sajnos a dugó is a hajtókar is meg persze minden eléggé rendesen megszenvedte....most ahhoz szeretnék segítséget kérni hogy hol tudok hozzá alkatrészt szerezni és hogy milyen egyéb motorok alkatrészei jók esetleg bele.
a segítséget előre is köszi
nikasil-es ezért annyi lenne a fúrás + dugó mint egy új hengerszett- tehát nem.
Egyébként szerintem a dugó szoknya része is szerepet játszik a vezérlésben - rosszul gondolom ?
A dugattyú dugattyútető vezérli az öblítést. Ha 50-es henger mind a 2 és a magasságuk is egyezik akkor nem kell speciális dugó bele. De ha kicserled két hengert akkor a derékszögelésre figyelj! Először felrakod a hengert, úgy, hogy a gyűrűk nincsenek a dugattyún. A hengerfejcsavarok alá raksz annyi alátétet amennyi kiadja a hengerfej vastagságát. (pl 10es anyákat) Lehúzod a hengert, a talptömítéssel együtt és megnézed, hogy a dugattyú könnyen jár-e a hengerben. Esetleg a csapszeggel párhuzamosan megmozgatod. Egy nagyon picit mozdulnia kell, akkor ok. Nem próbáltad mefuratni a rossz hengert?
ha 70-es henger van rajta és tudod, h megy is úgy mint kéne akkor én megveszem!
1 feltétellel, ha megvered az én motorom pl:gyorsulásban ami igencsak számít egy enduro-nál!
Persze a felömlők is jóval nagyobbak, ezért vagyok bajban mert ezt nehezebb kitágítani. De nem adtam fel , ha elkoptattam a hengert megfaragom ahogy tudom a folytottat.
Csak azt nem tudom hogyha a méretet egy airsal vagy hogy hívják hengerről veszem ahhoz más dugó is kell ? Tehát dugó+tuning henger
vagy a dugó nem befolyásolja a vezérlést ? Szerintetek , próbált már valaki gyári dugót tuning hengerbe ?
A második képen a felömlők nyílásai is kicsit másnak tűnnek.
Közérdekű: A kipufogónyílásban lerakódott égéstermékeket, a kromofág nagyon jól oldja, DE ha festett vashengerről van szó akkor vigyázni vele, mert a festéket is ugyan olyan jól leszedi!
heelló az lenne a kérdésem hogy a két henger között csak a kipufogó nyílások között van külömbség vagy a felömlők nagysága között is? elöre is köszi! üdv
Ha nem viszik át kellene gondolnod az árat szerintem
Én nézem a motorárakat - ennyiért 3-4 ével fiatalabak is vannak. Nem bántani akarlak de pl a neoncső nekem 0Ft-ot ér és lehet más is így van ezzel.
Azért sok sikert , hátha eljön a vevőd neked jó áron is
Az igaz a termosztátot még nem hozták, de az eladó felvilágosított, hogy szeptemberbe kezdődik meg az alkatrészgyártás a Derbinél.
Azért nem hozták még. De ez a raktártól is függ, hogy van e jelen pillanat.
amúgy mi van még benne tuning?
amivel kényelmesen és ahoz képes dinamikusan közlekedhetünk... VÁLSÁG VAN!
a segítséget előre is köszi
Egyébként szerintem a dugó szoknya része is szerepet játszik a vezérlésben - rosszul gondolom ?
A dugattyú dugattyútető vezérli az öblítést. Ha 50-es henger mind a 2 és a magasságuk is egyezik akkor nem kell speciális dugó bele. De ha kicserled két hengert akkor a derékszögelésre figyelj! Először felrakod a hengert, úgy, hogy a gyűrűk nincsenek a dugattyún. A hengerfejcsavarok alá raksz annyi alátétet amennyi kiadja a hengerfej vastagságát. (pl 10es anyákat) Lehúzod a hengert, a talptömítéssel együtt és megnézed, hogy a dugattyú könnyen jár-e a hengerben. Esetleg a csapszeggel párhuzamosan megmozgatod. Egy nagyon picit mozdulnia kell, akkor ok. Nem próbáltad mefuratni a rossz hengert?
1 feltétellel, ha megvered az én motorom pl:gyorsulásban ami igencsak számít egy enduro-nál!
ez ide akart jönni
bocsi!
Csak azt nem tudom hogyha a méretet egy airsal vagy hogy hívják hengerről veszem ahhoz más dugó is kell ? Tehát dugó+tuning henger
vagy a dugó nem befolyásolja a vezérlést ? Szerintetek , próbált már valaki gyári dugót tuning hengerbe ?
A második képen a felömlők nyílásai is kicsit másnak tűnnek.
Közérdekű: A kipufogónyílásban lerakódott égéstermékeket, a kromofág nagyon jól oldja, DE ha festett vashengerről van szó akkor vigyázni vele, mert a festéket is ugyan olyan jól leszedi!
Eladó egy újszerű állapotú Derbi senda!
Gyári 70es hengerrel, egy 50es áráért!
Kevés kilométer, utcagumik!
http://www.motor.hu/motor_vpag...
Keresek ilyen lánckereket csak 14-es be kinek van elfekvőbe kérem jelentkezzen
Én nézem a motorárakat - ennyiért 3-4 ével fiatalabak is vannak. Nem bántani akarlak de pl a neoncső nekem 0Ft-ot ér és lehet más is így van ezzel.
Azért sok sikert , hátha eljön a vevőd neked jó áron is
Ela
dnám
kis segítséget ha valki tud..
Nem tudja valaki, hogy a Marzocchi teleszkópba menyi olaj kell ?
Azt tudom, hogy 20W sűrűségű, de hogy mennyi azt nem