ja igen a vízpumpa tengelyéről én is gondolkoztam hogyan szedjem le a vízpumpa kerekét mert ugye miután leszedtem a réz anyát, nem lehet lehúzni mivel menet van benne. tehát én egyszrűen csak lecsavartam és hipp hopp kb 15 perc alatt meg is volt a műtét. szimeringet is sikerült vennem olyat szerencsére mint a gyári.
Nem nagy baleset levenni a deknit. Nekem nem jött le a tengelyről a vízpumpa kereke, ezért én belül a fogaskereket vettem le. Csak egy közérdekű infó: Nekem nem sikerült 6mm vastag szimmeringet vennem, csak 7-est, de akkor is szabadon marad a furat ha mindkettő 7mm vastag.
helo annyira nem szedtem szét hogy mindkét szimeringet ki lehessen venni, csak a vízpumpa fedelét szedtem le, kipiszkáltam a szimeringet. a kuplungdekni maradt.az új szimeringet meg zsírral kentem meg. azért köszi a segítséget
Viszont nekem is van egy kérdésem szétment a csapágy a hátsó kerékbe, leszedtem a kereket, viszont gőzöm sincs hogy hogyan szedjem ki a csapágyat meg a csapágy méretét, típusát sem ismerem.
Sziasztok!
Tudnátok nekem segiteni?Az egyik barátomnak van egy derbi sendája,10000 km-es gyürücsere lenne rajta,de sehol nem talál hozzá gyűrüt!Ilyen rossz az alkatrész ellátás? Hol lehet hozzá kapni gyűrüt?
Segitséget előre is köszönöm!
nekem még nincs egy hete, hogy 800ft-ért csináltak új gázbowdent... van ilyen cég zalaegerszegen akikhez ha beviszed hogy ilyen kell akk legyártják. kuplung bowdenem is kb ennyibe került... 1 nap alatt kész volt:)
sztem nem lesz jó hozzá, mert a gázbovden egyszerre húzza a karbit és az olajpumpát, ennek vmi áttétele van, szal meg kell venni a gyári bovdent v megtákolni a régit. pölö a miskolci márkakereskedésben tudnak neked rendelni, alvázszám kell hozzá, köbö 2 hónap, sok telefon és 12 ezer magyar pengő, de kedvesek és igyekeznek.
a derbi.hu-ról tudod leszedni az elérhetőségüket, de tessék leszedtem neked a telefonjukat: 06 46 332 006
Mind a kettőt kicserélted? Ha már szét van szedve érdemes kidobni mind a kettőt, azon a néhányszáz forinton nem múlik már semmi. És ugye kapott egy kicsi olajat a szimmering mielött összeraktad, külömben hamar tönkre fog menni.
hay kö a tanácsot,de az a baj elég sokminden közrejátszhat,abba,h most nem forog anynit amennyit kéne,de már annyira nem érdekel a dolog így is elég jó a menetteljesítménye
A ha a többi fokozatban leforog akkor nem a gyújtásodban lesz a hiba. Próbálj meg variálni az áttétellel. Meg ami még egy viszonylag kisebb átalakítás lenne az a 6 ablakos membránház és/vagy egy 19es karbi. Azt is nézd meg, hogy a szívócsonkodon mekkora furat van. Nekem a Sendán 14es volt. Arra hiába raksz nagyobb karbit, mert a kis szívócsonk átmérő miatt nem lesz hatása.
Ez a csapágy való bele a senda r-be.
Viszont nekem is van egy kérdésem szétment a csapágy a hátsó kerékbe, leszedtem a kereket, viszont gőzöm sincs hogy hogyan szedjem ki a csapágyat meg a csapágy méretét, típusát sem ismerem.
Derbi sendához hol tudok lánc szettet venni ?
kis
segítséget....
Tudnátok nekem segiteni?Az egyik barátomnak van egy derbi sendája,10000 km-es gyürücsere lenne rajta,de sehol nem talál hozzá gyűrüt!Ilyen rossz az alkatrész ellátás? Hol lehet hozzá kapni gyűrüt?
Segitséget előre is köszönöm!
a derbi.hu-ról tudod leszedni az elérhetőségüket, de tessék leszedtem neked a telefonjukat: 06 46 332 006
Mind a kettőt kicserélted? Ha már szét van szedve érdemes kidobni mind a kettőt, azon a néhányszáz forinton nem múlik már semmi. És ugye kapott egy kicsi olajat a szimmering mielött összeraktad, külömben hamar tönkre fog menni.
A ha a többi fokozatban leforog akkor nem a gyújtásodban lesz a hiba. Próbálj meg variálni az áttétellel. Meg ami még egy viszonylag kisebb átalakítás lenne az a 6 ablakos membránház és/vagy egy 19es karbi. Azt is nézd meg, hogy a szívócsonkodon mekkora furat van. Nekem a Sendán 14es volt. Arra hiába raksz nagyobb karbit, mert a kis szívócsonk átmérő miatt nem lesz hatása.