üdv mindenkinek!
lenne 1 kérdésem, sztem elég hülye kérdés lesz
most kaptam 1 drd-t, és mikor elindítom, 1ből ég a lámpája, és nem lehet kikapcsolni, nem mintha zavarna, csak nemtom h így kell e lennie :P
Sziasztok!
2006-os derbi röl
letört a hátsolámpaburám,
hol tudnák ilyet venni ?
vagy meglehet valahogy ragasztani szerintetek.
elöre is köszi a válaszokat.
Megválnék hűen szeretett Derbim-től. Nagyobbra váltás miatt. Teljesen gyári, nem tuningolt... A motor esztétikusan és motorikusan is rendben van... Igényes olajakka és Kúti banzinnel hajtott.. Gyárilag Supermoto... (nem tákoltam alá akereket!) 19000-km. Rel amit korrekten gurultam vele. nem idióta módjára... Fém fékcsövek elől és hátul egyaránt. 12 V-os rendszer. Gyári hátsó lábtartókkal.. Saválló kipufogódobbal. Garázsban tartott és igényesen szervizelt.... Tavasszal vettem rá láncot és lánckereket. + -ba Adok mellé egy jobb hátsó idomot. és a gyári kipuffogódobot! és ha valakit érdekel bár sztem egy 50-esnél nem ez a cél... a végsebessége 95km/h Kis optikai tuning is található a motoron 10 Hidegkatódcső van.. ami a (neoncsövek hatását idézi ) Érdeklődni : 06-30-463-0165 sztem nagyon szép én tökéletesen megvagyok vele elégedve.. és sokkal jobb mint az újabb kiadású társai..
Ha jól váltasz akkor fog az többet is pörögni
Haverom Rs50-e sem pörög 8000nél többet ha szarul váltasz...
Alattam 11000-ig is kiforgott a kis RS 6.-ban.
Ritmusérzék kell hozzá és tudni kell motorozni (ez nem sértés)
Nincs lefojtva elektronikával
Sportkipufogó rendszer Derbikre! (senda, x-treme, sm, x-race, stb)!
Giannelli Enduro 2T komplett sportkipufogo rendszer derbikre és apriliakra passzolo sporttarsi aron 40.000 Ft.. szerintem korrekt, meg teljesen uj, be van meg csomagolva! (en magamnak vette, de nem rakom fel, igy alakult!.. ) (uj 54.000)
ui. a képen jobb oldali van, nekem bal oldali van, ami a ti gépeitekre is passzol!
Ejj ezt a boszorkányságot! Csak az a baj, hogy ez 3 db hagyományos bowden egy elosztóval. Ami szétszedhető, és elemenként cserélhető a bowden. De ha gondolod, bajod lesz vele, vedd meg a gyárit 10 e Ft-ért, vagy megcsinálod magadnak 500 Ft-ból...
Háát mert az a szorítócsavaros megoldás nem is jó!
Ellenben ha forrasztod!
Ehhez kell egy kis gázlámpa, valami jó minőségű forrasztóón (nem célszerű ma nagypapa ezer éves cuccával próbálkozni, mert csak szenvedés) és forrasztózsír. (egyik sem elhanyagolható! Forrasztózsírt lehet kapni 500 Ft körül már, ilyen kis műanyag tégelyben íkár vízvezetékszerelős boltban is, a zsírt nem kell túlcifrázni, vackot én még nem vettem, hiába olcsó, meg cint is ott lehet, az sajnos nem olcsó, persze kiszereléstől függ, azok is kb mind jók, csak a nagy adag több ezer Ft is lehet, de nem kell sok!)
Ezután kell új bovben! Azért új, mert ha 100 éves olaj, zsír beledolgozott, akkor nem fogja meg rendesen a cin.
Kell készíteni egy diót a végére. Ez lehetne gyári is, csak manapság már csak könnyen olvadó cucc van a végén, gyakorlatilag cintömb, így nem lehet levenni. Ergo ugye a bicajbowden egyik végén van, az jó valamely oldalra, a másikon nincs, oda kell. Ha sima hengeres dió jó, akkor egy szögből lehet készíteni, 1 mm-es, vagy 1,5-ös fúróval keresztbe átfúrod, hosszát levágod. A luk egyik oldalát kicsit megtágítod, mondjuk 4 mm-es fúróval, csak annyira, hogy a luk vége kúpos legyen befele.
Ezután áttolod a régi bowdenházon az új belet, méretre vágod (itt nagyon pontosan kell dolgozni, hogy ne legyen túl hosszú, vagy túl rövid) persze vágásnál ha zsétnyomod a szálakat, szépen vissza kell igazítani, ilyenkor jól jön a dió kúposra fúrt egyik lukvége, a szálfelcsavarásnak megfelelő irányba csavarva feltolod rá a diót, hogy szépen minden szál egybe legyen. Aztán levszed a diót, megfordítod, és kicsit érdemes a bowdenbél végét finoman szétnyitni. Ekkor bekened forrasztózsírral, és megforasztod. Méghozzá óvatosan, bowdent lerögzít, pl satuba óvatosan, hogy épp csak tartsa, cint nekinyom, éy úgy melegít, hogy a cin felül a kúposra fúrt résznek nekitart! Ugyanis így nem tudod túlmelegíteni, amitől ráég a trutymó, és nem futja be a cin! Szóval így simán megfolyik a cín, amit nem kall sajnálni, bár lehet lecsöpög, no a lábadra vigyázz! A fontos, hogy egyenletesen, szpen befussa a cin. Ha megva, lehútöd, az esetleges felesleget lereszeled, beolajozod a bowdent! És felszereled! Így megforrasztva, ha nincs megtörve valahol a ház, nem sértült, minden rendben, akkor nagyon hosszú életű lesz! Persze időnként kenni kell! De nem betoláskor, hoyg en legyen szennyezett a bowdenbél, mert akkor nem futja be a cin.
Üdv. Urak!
Lenne egy kérdésem:Derbi Senda Xtreme-hez jó lenne-e Aprilia RX gázbowden?
Mert megcsináltam jópárszor bicikli váltóbowdenből és egy bowdenszorító csavarból,de sajnos ez nem túl hosszú életű(két hétig bírja),és érdeklődtem már több helyen is,de azt mondták nincsen a nagykereskedésben.:(
De ha esetleg tudtok egy helyet,ahol lehet venni,azt is megköszönném.Azért kérdezem,hogy jó-e az RX-é,mert azt tudnék beszerezni.
Előre is kösz:Dani
Még midnig eladó a motorom! derbi x-race sm 06704097529
lenne 1 kérdésem, sztem elég hülye kérdés lesz
most kaptam 1 drd-t, és mikor elindítom, 1ből ég a lámpája, és nem lehet kikapcsolni, nem mintha zavarna, csak nemtom h így kell e lennie :P
http://www.hasznaltauto.hu/2998099_derbi_sen
da_2002
a leírtakon kívűl mai nap felkerült rá az új lánc és az új gázbowden.
Igen bőven elég egy sebesség hogy megtudd 8 vagy 11 ezret pörög-e a motor
2006-os derbi röl
letört a hátsolámpaburám,
hol tudnák ilyet venni ?
vagy meglehet valahogy ragasztani szerintetek.
elöre is köszi a válaszokat.
Elég lenne ide 1sebesség is nem ?
Nem érted mi :D semmi köze nincs ahoz,h váltol ez nem fog többet pörögni:D:D:D
Ha jól váltasz akkor fog az többet is pörögni
Haverom Rs50-e sem pörög 8000nél többet ha szarul váltasz...
Alattam 11000-ig is kiforgott a kis RS 6.-ban.
Ritmusérzék kell hozzá és tudni kell motorozni (ez nem sértés)
Nincs lefojtva elektronikával
Üdv Tomi
Giannelli Enduro 2T komplett sportkipufogo rendszer derbikre és apriliakra passzolo sporttarsi aron 40.000 Ft.. szerintem korrekt, meg teljesen uj, be van meg csomagolva! (en magamnak vette, de nem rakom fel, igy alakult!.. ) (uj 54.000)
ui. a képen jobb oldali van, nekem bal oldali van, ami a ti gépeitekre is passzol!
it egy kép a két végéröl
Ellenben ha forrasztod!
Ehhez kell egy kis gázlámpa, valami jó minőségű forrasztóón (nem célszerű ma nagypapa ezer éves cuccával próbálkozni, mert csak szenvedés) és forrasztózsír. (egyik sem elhanyagolható! Forrasztózsírt lehet kapni 500 Ft körül már, ilyen kis műanyag tégelyben íkár vízvezetékszerelős boltban is, a zsírt nem kell túlcifrázni, vackot én még nem vettem, hiába olcsó, meg cint is ott lehet, az sajnos nem olcsó, persze kiszereléstől függ, azok is kb mind jók, csak a nagy adag több ezer Ft is lehet, de nem kell sok!)
Ezután kell új bovben! Azért új, mert ha 100 éves olaj, zsír beledolgozott, akkor nem fogja meg rendesen a cin.
Kell készíteni egy diót a végére. Ez lehetne gyári is, csak manapság már csak könnyen olvadó cucc van a végén, gyakorlatilag cintömb, így nem lehet levenni. Ergo ugye a bicajbowden egyik végén van, az jó valamely oldalra, a másikon nincs, oda kell. Ha sima hengeres dió jó, akkor egy szögből lehet készíteni, 1 mm-es, vagy 1,5-ös fúróval keresztbe átfúrod, hosszát levágod. A luk egyik oldalát kicsit megtágítod, mondjuk 4 mm-es fúróval, csak annyira, hogy a luk vége kúpos legyen befele.
Ezután áttolod a régi bowdenházon az új belet, méretre vágod (itt nagyon pontosan kell dolgozni, hogy ne legyen túl hosszú, vagy túl rövid) persze vágásnál ha zsétnyomod a szálakat, szépen vissza kell igazítani, ilyenkor jól jön a dió kúposra fúrt egyik lukvége, a szálfelcsavarásnak megfelelő irányba csavarva feltolod rá a diót, hogy szépen minden szál egybe legyen. Aztán levszed a diót, megfordítod, és kicsit érdemes a bowdenbél végét finoman szétnyitni. Ekkor bekened forrasztózsírral, és megforasztod. Méghozzá óvatosan, bowdent lerögzít, pl satuba óvatosan, hogy épp csak tartsa, cint nekinyom, éy úgy melegít, hogy a cin felül a kúposra fúrt résznek nekitart! Ugyanis így nem tudod túlmelegíteni, amitől ráég a trutymó, és nem futja be a cin! Szóval így simán megfolyik a cín, amit nem kall sajnálni, bár lehet lecsöpög, no a lábadra vigyázz! A fontos, hogy egyenletesen, szpen befussa a cin. Ha megva, lehútöd, az esetleges felesleget lereszeled, beolajozod a bowdent! És felszereled! Így megforrasztva, ha nincs megtörve valahol a ház, nem sértült, minden rendben, akkor nagyon hosszú életű lesz! Persze időnként kenni kell! De nem betoláskor, hoyg en legyen szennyezett a bowdenbél, mert akkor nem futja be a cin.
A motojom.. várja gazdáját
Lenne egy kérdésem:Derbi Senda Xtreme-hez jó lenne-e Aprilia RX gázbowden?
Mert megcsináltam jópárszor bicikli váltóbowdenből és egy bowdenszorító csavarból,de sajnos ez nem túl hosszú életű(két hétig bírja),és érdeklődtem már több helyen is,de azt mondták nincsen a nagykereskedésben.:(
De ha esetleg tudtok egy helyet,ahol lehet venni,azt is megköszönném.Azért kérdezem,hogy jó-e az RX-é,mert azt tudnék beszerezni.
Előre is kösz:Dani