Sok sikert a vásárláshoz, örülök, h vadi újat vehetsz, gratulálok hozzá.
Így garanciád is lesz rá v 3 év... Így te semmibe ne nyúlj bele, sem másmilyen szervíz, mint Derbi v szerződött Aprilia. De ah hallom néhány ezer km után a szervíz, garanciavesztés és minden nélkül díjért term, de kiszedi a fojtásokat. Az első néhány ezer kmre azért marad bent, mert bejáratós a motor. Term a szervíz nem árulja el, hol van benne fojtás, de megcsinálja, még ha ez Magyarországon a törvény szerint szabálytalan, itt nem gond...
Helo segítségeteket kérném olyan ügyben, hogy Derbi sendám (98as) elengedte az első villából az olajat . Namármost. Én meg tudnám csinálni a szétszedést, összerakást mert már csináltam ilyet, csak nem tudom mennyi olaj kell melyik szárba, nameg hogy hol lehet venni bele szimeringeket.
Segítségeteket előre is köszönöm
Sziasztok! Afelől szeretnék érdeklődni, hogy megéri e Derbi gpr 50-et venni. Ugyanis a bondcerembe sokmindent olvastam, de hátrányokat nem láttam, viszon sokan azzal kezdték, hogy olasz és a mozgóalkatrészei nagyon gyorsan kopnak. (pl.: mindenféle folytás nélkül megy 110-et, aztán már csak 100-at, 90-et és 80-nál megáll) Vélemény?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Gyárilag középen van , ha lejjebb rakod az "alátétet" emelkedik a tű tehát ugyanannyi levegőhöz több benzin jut , fordítva meg szegényíted a keveréket. A főfúvóka cseréjével durvábban tudod ezt az arányt állítani (itt gondolom rájöttél hogy a nagyobb fúvóka =több benzin ).
Én mondjuk fúvókát is cseréltem és a tűt is raktam mindenhova de csak rosszabb lett úgyhogy ment vissza az eredeti.
Hello. Valakinek nincs derbi rabasához egy eladó hátsó kereke vagy elég az agy is? Vagy nem tudja valaki hogy melyik motornak a hátsó kereke menne be alá?
2004es SM-hez keresnék valami nem gyári rezót. Új Leo Vince V6-ot találtam, de 50 rugó...az sajna elég húzos...valami szerényebb használt is megtenné. 70es Dr hengerem van, 17,5 dellortoval.
viszon egy jótanács. az én kipuff rendszerem televolt folyátssal ami naon sokat viszavett az erejéből. tiedbe bennevannak még? mer lehet hogy a karbidhoz azér kékellene már pucolni a rendszert is
hát igen ezen én is gondolkodtam már,de a 14-es karbi 70-es főfúvókával kicsi amúgy is,de most 1,2 -be kilehet 9-ig forgatni,de tovább nem 5,6.-ba 7,5-8 ezres fordulatnál beáll onnan meg se moccan a fordulat ekkor van olyan 80km/h sebességnél.
Így garanciád is lesz rá v 3 év... Így te semmibe ne nyúlj bele, sem másmilyen szervíz, mint Derbi v szerződött Aprilia. De ah hallom néhány ezer km után a szervíz, garanciavesztés és minden nélkül díjért term, de kiszedi a fojtásokat. Az első néhány ezer kmre azért marad bent, mert bejáratós a motor. Term a szervíz nem árulja el, hol van benne fojtás, de megcsinálja, még ha ez Magyarországon a törvény szerint szabálytalan, itt nem gond...
pontosan melyik évjáratú GPR-t szeretnéd te megvenni ,mert nagyon nem mindegy
Nekem egy régebbi GPR R 50 van ha kell tok infókat adni rolla.
Segítségeteket előre is köszönöm
Válaszotokat előre is köszönöm!
Én mondjuk fúvókát is cseréltem és a tűt is raktam mindenhova de csak rosszabb lett úgyhogy ment vissza az eredeti.
Ha nem lessz kész akkor nem tudom elhozni a mocit csongrádról.
És én már motorozni akarok.
2004es SM-hez keresnék valami nem gyári rezót. Új Leo Vince V6-ot találtam, de 50 rugó...az sajna elég húzos...valami szerényebb használt is megtenné. 70es Dr hengerem van, 17,5 dellortoval.