Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De jó, hogy mondtad ezeket, mert akk már az elején elb...tam volna a garanciát. Mégegyszer köszönöm! Neked van motorod?
Nagyonszépen köszönöm. De énis csak egy dolognak köszönhetem, hogy vehetek ilyet. Remélem visszaírsz és tudunk beszélni még erről.
Sok sikert a vásárláshoz, örülök, h vadi újat vehetsz, gratulálok hozzá.
Így garanciád is lesz rá v 3 év... Így te semmibe ne nyúlj bele, sem másmilyen szervíz, mint Derbi v szerződött Aprilia. De ah hallom néhány ezer km után a szervíz, garanciavesztés és minden nélkül díjért term, de kiszedi a fojtásokat. Az első néhány ezer kmre azért marad bent, mert bejáratós a motor. Term a szervíz nem árulja el, hol van benne fojtás, de megcsinálja, még ha ez Magyarországon a törvény szerint szabálytalan, itt nem gond...
APROPÓ! Hol van benne folytás? Azt tudom, hogy a kipufogóban van. De még hol?
Hát akkor kösd föl a pénztálcádat ,mert nem olcsó mulatság a sok folytást kivenni belölle,de sok sikert.
Én úgy terveztem, hogy 0-kilóméterest veszek szalonból.2008-2009 es évjárat.
hay
pontosan melyik évjáratú GPR-t szeretnéd te megvenni ,mert nagyon nem mindegy

Nekem egy régebbi GPR R 50 van ha kell tok infókat adni rolla.
Helo segítségeteket kérném olyan ügyben, hogy Derbi sendám (98as) elengedte az első villából az olajat . Namármost. Én meg tudnám csinálni a szétszedést, összerakást mert már csináltam ilyet, csak nem tudom mennyi olaj kell melyik szárba, nameg hogy hol lehet venni bele szimeringeket.
Segítségeteket előre is köszönöm
Sziasztok! Afelől szeretnék érdeklődni, hogy megéri e Derbi gpr 50-et venni. Ugyanis a bondcerembe sokmindent olvastam, de hátrányokat nem láttam, viszon sokan azzal kezdték, hogy olasz és a mozgóalkatrészei nagyon gyorsan kopnak. (pl.: mindenféle folytás nélkül megy 110-et, aztán már csak 100-at, 90-et és 80-nál megáll) Vélemény?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Gyárilag középen van , ha lejjebb rakod az "alátétet" emelkedik a tű tehát ugyanannyi levegőhöz több benzin jut , fordítva meg szegényíted a keveréket. A főfúvóka cseréjével durvábban tudod ezt az arányt állítani (itt gondolom rájöttél hogy a nagyobb fúvóka =több benzin ).
Én mondjuk fúvókát is cseréltem és a tűt is raktam mindenhova de csak rosszabb lett úgyhogy ment vissza az eredeti.
Senki nemtudja akkor a subertűt, hogy melyik szintre kell állitani?
Csak az a baj hogy nekem dobos kell
Elméletileg a Sendáéi is jó bele.
Hello. Valakinek nincs derbi rabasához egy eladó hátsó kereke vagy elég az agy is? Vagy nem tudja valaki hogy melyik motornak a hátsó kereke menne be alá?
Sziasztok!Nincs valakinek eladó gyújtás tekercse?
Drukkóljatok, hogy megcsinálják a bratyesz kocsiját péntekig!

Ha nem lessz kész akkor nem tudom elhozni a mocit csongrádról.
És én már motorozni akarok.
Sziasztok

2004es SM-hez keresnék valami nem gyári rezót. Új Leo Vince V6-ot találtam, de 50 rugó...az sajna elég húzos...valami szerényebb használt is megtenné. 70es Dr hengerem van, 17,5 dellortoval.
sziasztok. hogy kell a subertűt állítani, hogy a legkevessebet fogyasszon? Köszi
dede mostis ottvagyok. vegyél fel. markusdani14@hotmail.com
nincs kedved feljönni msn-re kivitatni a témát?
az sem rossz
állandóan keverem hogy meik a rezó és meik a dob enyémen amiből kijön a füst az giannelli volt.
viszon egy jótanács. az én kipuff rendszerem televolt folyátssal ami naon sokat viszavett az erejéből. tiedbe bennevannak még? mer lehet hogy a karbidhoz azér kékellene már pucolni a rendszert is
lehagytam,h még most van rajta egy TECNIGAS rezó,már csak dobot kell hozzá szereznem
hát igen ezen én is gondolkodtam már,de a 14-es karbi 70-es főfúvókával kicsi amúgy is,de most 1,2 -be kilehet 9-ig forgatni,de tovább nem 5,6.-ba 7,5-8 ezres fordulatnál beáll onnan meg se moccan a fordulat ekkor van olyan 80km/h sebességnél.