Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nálunk motorosokra vannak rá álva de nagyon
haza küldenek a motorral emrt elkaptak figyelmeztetés
a házatok elött várnak hogy a birságot kiszabják ennyit errőlXd
én enm akarok száguldozni vele 90 a vége aszt is eccer néztem meg ha rendőr nincs 70 ha van 40 ecerű enyémbe van erő mint álalt szal én nem nyúlok hozzá :P
jó lehet h 125-nek nézik de azzal nincs gond ugyis kiderül h 50-es szal ilyenektől nemparáznék én, mondjuk motorral még nemállítottak meg soha, kocsival annál inkább, errefele nemnagyon cseszegetik az embert ha nemvagy persze olyan..nemtom felétek milyen a helyzet..
hát ha utcára tervezed a gépet akkor sztem nemkell hátulra nagyobb fogaskerék oda bőven elég még a gyári is, azmár más kérdés ha terepezni akarsz vele..(régen az embernek még a simson is jóvolt pedig az megsem közelitti a derbik ~8 lóerős blokkját) dehát amig világ a világ az ember mindig többet akar de mindenki ugy faragja ahogy kedve tartja:)
Az nem megoldás ha hátulra nagyobb fogaskereket teszel fel mert szarrá fogod váltogatni az agyad.

Ha valaki annyira száguldozni akar akkor már 200000 ft kőrül lehet venni régi 90es évek beli 250es cross motorokat ha annak véres a torka akkor még mindig 3x úgy megy mint egy üveghangra hegyezett full tuningos derbi.
300körül meg lehet venni jó álapotú pl 93as 94es cross motorkat ami alap hangon 30lóerő és arra tevéztek hogy hajtsák őkét ...
vagy akkár lehet venni régi 400as soros 4hengeres gépeket is viszonylag elfogadható áron.

Aki meg fel tuningolja a derbijét és benne van 700000ft-ja az szerintem nem normális 700k-ból már motort lehet venni akár egy 8-9éves 600as motort is ...

Üdv !
Tomi

Ui.: GPR kipuff fojtás fogalmam sincs hogy hol lehet benne, de én a helyedben nem nyúlnék hozzá.
naon igazad van
am ha erőt akar rakjon fel egy nagyobb hátsó fogaskereket és kész
am vannak komra hülye rendőrök akik a 125 ös mocit is 50-esnek nézik de van amejik a derbiket 125-ösnek nézik szal 50-essle csak jáccani lehet XD
Hálásan köszönöm az értelmes válaszokat.
De ki csak agyalni jött fel ide mert neki futja nagyobb gépre és van is rá jogsija és csak fikázni meg leszarni jött a kiss ccm-es moci tuningolást az nekem ne okoskodjon már itt,nekem erre futja most,nincs pézem A-korlátlan jogsira ,se új gép vásárlására szoval szerintem nem kellene agyalni olyan dolgokon amik nem is jöttek szóba! ÖRÜLNÉK ,h ha csak témához hozzáfüggő értelmes nem agalyásos választ kapnék.

(tisztelet a kivételeknek)
hát ha elkapnak egy 125-ös géppel egbyől biztosításcsalás me ugye 50-ként van a jogsid se arra van, netán még baleset is van amit te okozol azt nem a biztosíttó fizeti hanem a károkozó me ugye 125ccm-es, meg ha elmúltál 18 jól megis szívod me nem anyádékra hárul hanem rád..nemérdemes játszani ilyennel..más kérdés hogyha nincs pénzed fenntartani egy 125-ös gépet, mert ugye azt kell műszakisztatni stb. egyszerű ne legyen addig ilyen motorod amig nincs pizzeddd..az megint más ha vkinek a szülei rakják alá..de az más dolog.szal ha van pizz 125ha nincs 50-es sztem..dehát ugyis mindig lesz aki igy csinálja..
Én is egyet értek csak abban nem hogy ugyanugy az 1000 es motrral is kaphat egy defektet 80 nál sőtt 200 nál is az most nem függ össze hogy melyik motor hány köbcentis
most nem kötekedni akartam ez nekem is csak a véleményem és ez sztem igy is van
teljesen igaza van amit az elöttem szóló írt! igazábólm az egész pénztárca függő. Megcsinálhatod a mocit full 70esre,80asra kapsz 120as végsebességet és 90es utazót, de nem kis pénzbe fog kerülni! sőőt... Bár a fék dologról nem értek egyet mer ezekre a kis moccokra is ahhoz képest elég harapós fék tartozik baleset defekt meg bárkivel bármikor előfordulhat. A rendőrök között van azér egypár fogalmatlan, de nemkell senkitse hülyének nézni. 18 éves korodig lehet szórakozni mer addíg úgysem tud megbüntetni hál isten van még egy évem de utáána már komoly pénzeket lehet fizetni ilyen 125/50 miatt ha lebuktok. szép estét
Srácok nem értem ezt a dolgot...

Mit várok egy 49ccm-s motortól ami alig 8Lóeről? ami inkább póni ló és még azok a pónik se nagyon jönnek elő esetleg a főtengelyen zsír új korába váltó nélkül verseny körülmények között ...
ezek a motorok NEM száguldásra valóak ha száguldani akarsz akkor vegyél egy nagy hengerűrtartamú erős motort ...
A másik fele pedig a 125/50 az összes "okos" ezt csinálja vesz egy 125ccm-s motort és azt hiszi, hogy a rendőrbácsi majd elhiszi neki... Kicsit gondolkozni kéne ezen... A rendőrbácsinak van családja, gyerekei a gyerekeket valamiből iskoláztatni ruházni stb kell. Ahhoz hogy kapjon esetleg egy kis juttatást minél több büntetést kell kiszabnia ezt pl ugy éri el, hogy ránézésre, hang alapján meg mondja neked hogy milyen az a motor amin ülsz ... eböl élnek gyerekek ...
A másik fele az dolognak :
Ha már hülyének nézzük a rendőrt és a hatóságot akkor miért kis szaros 125ccm-s motorral ? ugyan azt a bűncselekményt hajtod végre ha 1000ccm-s motorral kapnak el !
Ha nagyobb motorral kapnak el akkor : ugyebár nincs jogosítványod, a motornak nincs törzskönyve, zöldkártyája, forgalmija, műszakija, rendszáma, tulajdonosa, ...
Ha te vezeted akkor nincs rá jogosítványod ... közveszélyt okozol ...
Szóval totál mind1, hogy egy 125ccm mz-n ülsz vagy egy gsx-r 1000resen ... sőtt a gsx-r el még jobban is jársz mert annak valószínű hogy vannak rendezett papírjai ...

Visszatérve ehhez nekem ennyi a vége nekem annyi a vége ...
Kit érdekel hogy kinek 80és kinek 85 a vége ? mit számít ?
úgysem tudod tartani folyamatosan ..
ha 85 a vége a motornak akkor talán tudsz menni vele 70es utazó sebességet akkor már nemmind1 hogy 85 vagy 80 ?
ha azt akarod hogy kicsit erősebb legyen KICSIT! akkor tegyél fel egy 70es hengert és meg van oldva a dolog... nem kell 60000ér venni egy kipufogót ami nővel 8 ESETLEG 10%-ot a teljesítményen ami a legjobb esetben is 0,6-0,8 Lóerő ez egyenlő kb egy lepkefinggal ...
Picit értelmesebben kéne megközelíteni a dolgot ...
Tisztában kéne lenni azzal , hogy hogyan működik egy 2ütemü motor, mire jó a 2ütemünél a kipufogó azon kívül hogy "fain hangja van vazzeg" ...
Még 1-2 dolog:
mit csinálsz ha 85nél kapsz egy első kerék dúrdefektet ? pólóba rövid gatyában valószínűleg otthagyod a fogad ... de nem kell ehhez defekt elég egy kátyú is ...
Nem hiszem , hogy mindenki tökéletes vezetés technikai tudással rendelkezik ... (Tisztelet a kivételnek!) de műszaki hibák bármikor adódhatnak ... És ezen a motoron az a kis szaros 2dugattyús 260mmes tárcsával ellátott fék nem arra való hogy 90ről 3másodperc alatt megállítsa a motort ... Arra jó hogy 50ről megállj 20méter alatt de arra nem hogy 90ről legyen esélyed vész fékezni(ha egyáltalán van rá időd ha 90km/h val mész akkor másodpercenként 25m-t teszel meg, mire észreveszed kb 0,2 másodperc telik el ez alatt meg tettél 5m-t mire reagálsz és meg tudod húzni a féket még +0,2másodperc mire a fék elkezd fogni még 0,2 másodperc ez már 0,6másodoerc ha nagyon figyeltél és jó reflexeid vannak ... de így is megtettél közben 15m-t és még csak most fog lassulni a motor ... )
No de nem irok nektek esti mesét ... csak azt szeretem volna elérni, hogy picit gondolkozzatok el azon hogy mit , miért . és ami a legfontosabb milyen áron szeretnétek ...

További szép estét !

Ezzel nem szeretnék vitát indítani.
ez az én magán véleményem erről a dologról és a vélemény nyilvánosához meg még van jogom.

Üdv
Tomy
Akit érdekel...felteszem ide mégegyszer:

http://www.kepesmotor.hu/derbi...
ott a végdobban is volt szűkítés. bár ha neked ilyen 85öt megy ne nagyon piszkáld nemfog sokkal többel menni szerintem. enyém gyárilag ment 70et is miután minden szart kicseréltem raja úgy lett 80körül.
hát valszeg ottvan ahol a legvastagabb és hegesztésnél lesz..nemláttam még oylat de ottszokott lenni,szétvágod azt megis látod nemangy ügy
hay most megy olyan 80-85
Köszönöm a semmit mondó válaszokat senki nem tud egy értelmes választ mondani,h most a kipufogóba hol a folytás?
Oksa
köszi az ötletet
ha télleg enyit rászánsz a környékedbe menyél el autó szalonba ott tuti van faca
Igen megvan a jogsim!

Csak az a baj hogy ien ujj kasztnist meg nem találok sehol 250.000 ért se 200.000 ért meg főleg!
De ha te tudsz valamit akkor szívesen várom:D

Üdv!
ha el bírnak kapniXD
hát kb re dugó csere alap és henger fúratás minimum
attól függ hogy hogy húzod neki. nemkell midnig 11000es fordulaton járni 125/50 es mocival az a gáz ha eccer rádszállnak a zsaruk azt nagyon megszopod, jahm meg ha olyat veszel ami kicsit szétvan halytva, amire elég nagy az esély nem 40000ft rá mony egy hengerszett! inkább 120 ezer:S
kinyírni nem de az élet tartama lecsökken nagyon de nagyon

am erre vannak az 50-es papíros 125-ős mocik nem kell tuningolni és megy mint állat:p
hülyeség nemfogod azzal kinyírni a motort. ugyan ilyen derbim volt :D menyit megy most? mien áttétel van rajta és menyit pörög?
ha kiveszel minden fojtást ki nyírod a mocit elég ha a kiput megtuningolod
a gyújtás rencert átalakítod és a karbiba nagyobb tűszelepek és kész meg ah akarod fúrasd meg és megy mint a rakéta
Hay mindenkinek!

Kérném segítségeteket! Szeretném megtuningolni a DERBI GPR 50 R -et de előbb ki szeretném venni belölle a folytásokat tudna vki segíteni,h hol vannak benne ésm iket kell eltávolítani?
Jah és ezek után mivel lenne célszerű kezdeni a tuningolást?

Köszönöm válaszaitokat.