Helo nem tudom milyet akarsz, de nekem van 1 már majdnem kész supermotom,már csak az idomok festése van hátra meg pár aproságot fel kell rakni
am rengeteg extra: dunlop arrowmax gumik 100% elöl hátul, showa telok...
Most akarok venni 50 es supermotot vagy endurot... de még nem tudom pontosan h miet ...ezért írok h megkérdezzzem sztetek miet érdemes venni.. előre is köszi.
tartós tesztelés
nekem 2 éve van meg a moci... semmi baja nem volt eddig..
a tied tuning azért biztos hogy jol megy.. de az enyém zsír gyári... sajnos nincs pénz tuningra
de nekme igy megy 95-öt tuning nélkül.. a régi derbik 11LE-sek.. az uj fojtottak meg 8.5LE.. jah fejlesztettek..
Nekem euro 2es szabványnak megfelelő a motorom és 70es hengerel 108volt a vége kb 2hete
hát hát kinek a pap kinek a papné... én csak azt mondom hogy szerintem akkor véleményezzétek ha tartósan teszteltétek ... ennyi...
a régebbieknek fordított telóik vannak és állítható rugóelőfeszítés hátul az újon pedig sima normál teló és semmi állítási lehetőség azért ez nembiztos h fejlesztés
az ujaknak barátom egyetlen problémája van és az 2 betű --- EU
euro 2 es motor meg tudja ahokim még mi.. szépen visszafolytott felömlők ... stb a blokk maga folytva van.. az áramlások miatt. szal az ujnka ez az egy baja van EU
Először motorikusan legyen rendben, utána lehet csicsázni!
Megvettem, egy hét mulva megállt, nemvolt kompresszió, letörött egy darab a dugattyúból. Mint kiderült nem volt benne légszürő, kapta a port. Dugattyút gyártattunk, 12ezer forint, gyürükkel együtt 8hét alatt (2-3hetet igértek, és 6-7ezer forintos árat, ajánlom mindenkinek ezek alapján a veszprémi buszpályaudvar fölött lévő autós-motoros boltot ), de nem lett valami jó, tolva indult csak. a furat megegyezik a simóéval, vettem pár gyűrűt, de azok két mm magasak voltak, ebbe meg másfél vagy egy milisek kellenek, uh elkezdtem lecsiszolni, közben mikrométerrel mértem, és bereszeltem a helyére . A kipufogó böszme egy helyen van, elcsusztam télen vele a jeges erdőben , lejött a menet a hengerbe menő csavarokról, amik a kipufogót fogják oda, lehetettt hazatolni. Egyszer elfogyott a hátsó fékbetétem, aztán a fékbetét fém lapja is, és a munkahengerrel fékeztem, ami elkopott, vehettem egy uj hátsó féknyerget . A tankból könnyen kijönnek a csavart rögzitő kis szirszarok, ott beforrasztottam párat. Benzincsap: friss festés után elszakadt benne a szilikon tömitőgyürü, szépen leszedte az oldalát , asszem 17X2es tömitőgyürü megy bele-20forintos cucc, de sokat szivtam mire kitaláltam emkkora kell, mert volt hogy megdagadt a benzintől, és nem lehetett forgatni a csapot. Végsebessége az asszem max 70volt, terepen 55-60, ereje nem volt veszedelmes, a hangja viszont nagy volt, és evett 6-7 litert, de megesett h kb 5öt. miután felujitottam-gyűrűk bereszelése- simán indult rugásra, vége volt végre a tologatásnak. Én sokat szivtam vele, többet szereltem mint motoroztam, de tanulni jó volt, bár egy simó is elég lett volna helyette, ahoz legalább könyebb az alakatrészt beszerezni. Hirtelen ennyi
Persze elhiszük h töbet érnek hiszen töb 100000km-t vezetetek velük én az enyémel kb 10000km-t mentem közuton és soha sehol nem hagyott ott soha nem volt semmi baja nem kelet rugdosni pöc-röf első rugásra indul
ehez képest az uj csak jóbb lehet már bocsánat de nem gondoljátok hogyha van 1 termék és fejlesztenek rajta
akkor az jóbb lesz ? Nem viszafejlesztésröl van szó ... 1 hibája van a sendának hoszutávon kényelmenten az ülés
én szoktam menni egy huzamba 150-200km-t és szétmegy a seggem ...
És a 70es hengerel 80as utazó sebességet simán tud ami szerintem jó teljesítmény ...
ami az adatlapomon van az az enyém az nem eladó, de ilyen a supermoto is és mellesleg egyetértek DERBISM50RACER-rel, hogy a régebbiek többet érnek mint az újak
jólnézki...nekem is ugyanez van...csak kicsit le van strapálva meg hátul más a sárvédő mert ez szét volt törve mert elestek vele...az enyém nincs így lefestve...meg még kicsit gány...neked volt vele valami bajod?motorikusan...teljesítmény?stb....mennyi volt a vége?km/h ...? meg akármi amit tudsz róla írni...kis szervíztapasztalat...fenntartási költség....megbízhatóság...meg az iylenek....köszöönm h feltetted a képet
Helló Piiiter!
Nekem van egy eladó Gilera Smt 50esem 8008 km-rel, a végsenessége 90-95km/h, a motor nagyon szép gyári állapotú, egy két karc van rajta.
msn: florymor@hotmail.com ha érdekel keress fel
És a motorok körübelül milyen árba lesznek !4 vagyis engem inkább a derbi senda sm érdekelne! de figy nekem nembaj ha nem mükszik nekem ugy is jó ha valami baja van én ugy is megveszem! de nekem nagyon sürgősen kéne a motor!
Hümmm... Most mindjárt mek alszani, meg hnap utazom el... De ha pár nap múlva is még ráér, naon szívesen kifejtem a véleményem, észreveteleim, tapasztalataim a témában...
Esetleg dobj egy mélt ide: post@citromail.hu, és írok neked mélt...
Hello all. én most akarok venni egy 50 es endurot vagy supermotort... hogy mien márka azt még enm tudom pontosan... ezért írtam h segítsen valaki h mien motort érdemes venni 50 es enduroba vagy supermotoba...köszi császtok
am rengeteg extra: dunlop arrowmax gumik 100% elöl hátul, showa telok...
nekem 2 éve van meg a moci... semmi baja nem volt eddig..
a tied tuning azért biztos hogy jol megy.. de az enyém zsír gyári... sajnos nincs pénz tuningra
de nekme igy megy 95-öt tuning nélkül.. a régi derbik 11LE-sek.. az uj fojtottak meg 8.5LE.. jah fejlesztettek..
hát hát kinek a pap kinek a papné... én csak azt mondom hogy szerintem akkor véleményezzétek ha tartósan teszteltétek ... ennyi...
95"-ös Sendához érdekelne első showa telo, és a telókat és a kormányt összekötő alsó öntvény idom.
Ha valakinek van bontott alkatrésze írjon.
euro 2 es motor meg tudja ahokim még mi.. szépen visszafolytott felömlők ... stb a blokk maga folytva van.. az áramlások miatt. szal az ujnka ez az egy baja van EU
Megvettem, egy hét mulva megállt, nemvolt kompresszió, letörött egy darab a dugattyúból. Mint kiderült nem volt benne légszürő, kapta a port. Dugattyút gyártattunk, 12ezer forint, gyürükkel együtt 8hét alatt (2-3hetet igértek, és 6-7ezer forintos árat, ajánlom mindenkinek ezek alapján a veszprémi buszpályaudvar fölött lévő autós-motoros boltot ), de nem lett valami jó, tolva indult csak. a furat megegyezik a simóéval, vettem pár gyűrűt, de azok két mm magasak voltak, ebbe meg másfél vagy egy milisek kellenek, uh elkezdtem lecsiszolni, közben mikrométerrel mértem, és bereszeltem a helyére . A kipufogó böszme egy helyen van, elcsusztam télen vele a jeges erdőben , lejött a menet a hengerbe menő csavarokról, amik a kipufogót fogják oda, lehetettt hazatolni. Egyszer elfogyott a hátsó fékbetétem, aztán a fékbetét fém lapja is, és a munkahengerrel fékeztem, ami elkopott, vehettem egy uj hátsó féknyerget . A tankból könnyen kijönnek a csavart rögzitő kis szirszarok, ott beforrasztottam párat. Benzincsap: friss festés után elszakadt benne a szilikon tömitőgyürü, szépen leszedte az oldalát , asszem 17X2es tömitőgyürü megy bele-20forintos cucc, de sokat szivtam mire kitaláltam emkkora kell, mert volt hogy megdagadt a benzintől, és nem lehetett forgatni a csapot. Végsebessége az asszem max 70volt, terepen 55-60, ereje nem volt veszedelmes, a hangja viszont nagy volt, és evett 6-7 litert, de megesett h kb 5öt. miután felujitottam-gyűrűk bereszelése- simán indult rugásra, vége volt végre a tologatásnak. Én sokat szivtam vele, többet szereltem mint motoroztam, de tanulni jó volt, bár egy simó is elég lett volna helyette, ahoz legalább könyebb az alakatrészt beszerezni. Hirtelen ennyi
ehez képest az uj csak jóbb lehet már bocsánat de nem gondoljátok hogyha van 1 termék és fejlesztenek rajta
akkor az jóbb lesz ? Nem viszafejlesztésröl van szó ... 1 hibája van a sendának hoszutávon kényelmenten az ülés
én szoktam menni egy huzamba 150-200km-t és szétmegy a seggem ...
És a 70es hengerel 80as utazó sebességet simán tud ami szerintem jó teljesítmény ...
de ugye nem az a motor ami az adatlapodon van ? mert nekem ennél ujjab kell!
Nekem van egy eladó Gilera Smt 50esem 8008 km-rel, a végsenessége 90-95km/h, a motor nagyon szép gyári állapotú, egy két karc van rajta.
msn: florymor@hotmail.com ha érdekel keress fel
És a motorok körübelül milyen árba lesznek !4 vagyis engem inkább a derbi senda sm érdekelne! de figy nekem nembaj ha nem mükszik nekem ugy is jó ha valami baja van én ugy is megveszem! de nekem nagyon sürgősen kéne a motor!
Esetleg dobj egy mélt ide: post@citromail.hu, és írok neked mélt...
mondjuk lehet sokszor szoktad.. mert a markolat már szétvan rongyolódva azon az oldalon..