Nekem azt csinálja a Senda X-Treme hogy csak akkor világít a lámpája hogy ha reflektorra van kapcsolva. Ha átkapcsolom tompítottra, akkor semmi se világít, még a műszerfal se. Az izzó jó, szóval itt más baj van, de hogy mi, az jó kérdés.
Múltkor meg kiégett a hátsó izzóm, vettem bele újat, azóta meg azt csinálja hogy folyamatosan világít a helyzetjelző, de a féklámpa nem villan fel ha fékezek. Előtte ilyet nem csinált. Az izzó is elvileg ugyan olyan mint a régi volt. Majd ha lesz egy kicsit több időm akkor multiméterrrel kimérem hogy egyáltalán feszültséget kap-e.
lenne 1 kérdésem . elszolt a hátso gumim senda r 50cc. tud valaki valami trükköt hogyan lehet házilag leszedni ugy hogy a felnit meg a gumit ne csesszem szét.még nem áltam neki ,de elég merev a gumi.nem lessz könyü dolgom azt már látom.
Hello !
Ha jól tudom akor a gpr-ben senda blok van . Szerintem 50es kategiroából a Derbik menek a legjobban elhet hoyg ezt mások nem igy gondolják de szerinrem igy van nekem amig 50es volt gyári álpotban
50-60km/h ig vere a tuning 70es robogokat gyorsulásba igy hogy fenn van a 70es henger +19es karbi
majdnem ugy megy mint pl egy közepes álapotu dt125 a 100km/h-t 70es hengerel szélel szembe tugya.
Szoval szerintem a gpr enél csak jóbb lehet mivel sokal-sokal jóbb a légelenálása...
eladom 14-es gyári Dell'Orto karbimat és egy 17,5-est 90-es főfúvókával, mind2 szép állapotban, a 17,5-es 1500km-t volt a motorban. A 14-es 8000Ft, a 17,5-es 10.000!
érdekelne használt Malossi karbi, vagy aki tud szerezni 40ezer alatt az szóljon!
Van valakinek Derbi gpr 2002 felettihez (az új gpr-ekhez) kapcsolási rajza? nude vagy sima az sztem a lényeg az hogy az újabb gpr-hez kellene.
ha van lécci irjatok.
Esetleg ha valakinek van ilyen gépe és boltba vette akkor kapott hozzá egy kiskönyvet aminek a hátuljába benne van a kapcsrajz. sokat segítene.
Ja meg, ha tompította megyek csak a bal oldali világít, ha refivel akkor meg csak a jobb. kiégve nincs egyikse mert néztem. Ennek így kell műküödnie vagy vmi rosszul van összekötve? egyszerre kéne mindkettőnek világítani nem?
csövi mindenki!
lenne egy kis problémám..
csepeg akülönolajzásom.. szét is szedtem van benne egy 9.8x16-os szimering amit meg is tudok éppen vennni..de az O-gyűrűt nem tudja valki hogy hanyas?
ja és ha valaki szedte már szét a vízpumpáját az megosztaná valam hogy oda hanyas szimering kell és hogy oda kell e még O-gyűrű vagy vmi más tömítés...
előre is köszi!
Sziasztok
Motorvásárlás ellőt állok egy egy Derbi Gpr 50-est néztem ki(a régebbit)
Mi a véleményetek róla,alkatrészt lehet hozzá szerzni,Hogy mennek ezek a gépek meg mennyit pörögnek,és mennyire hasonlit a Cagiva Primara,Van-e valami tipikus hibája emmi előszokot jönni?
Szia mater!
Az enyém teljesen jól néz ki nincs rajta egy olajpont vagy hasonló és tökéletesen működik! Azért szeretném eladni mert az én motoromra most jött a 70-es henger és nagyobbat szeretnék rá venni!
Ha neked van konkrét árad akkor írd meg!
Én egy olyan 8.000 körül gondoltam rá!
gulyasaki007@hotmail.com
Hópihe vegyél már fel kérlek msn-re fontos lenne--hajdu15mark@hotmail.com
kössz előre is....
viszláát...
Nagyon komoly 5.-ba félgáz 90!
Végét nemtudom mert nemjó a km órám ezt meg rs50 mérte de csak idáig brírta!
vagy azon van vmi terhelés?
Múltkor meg kiégett a hátsó izzóm, vettem bele újat, azóta meg azt csinálja hogy folyamatosan világít a helyzetjelző, de a féklámpa nem villan fel ha fékezek. Előtte ilyet nem csinált. Az izzó is elvileg ugyan olyan mint a régi volt. Majd ha lesz egy kicsit több időm akkor multiméterrrel kimérem hogy egyáltalán feszültséget kap-e.
ugy hogy a felninek nem lesz semmi baja
Ha jól tudom akor a gpr-ben senda blok van . Szerintem 50es kategiroából a Derbik menek a legjobban elhet hoyg ezt mások nem igy gondolják de szerinrem igy van nekem amig 50es volt gyári álpotban
50-60km/h ig vere a tuning 70es robogokat gyorsulásba igy hogy fenn van a 70es henger +19es karbi
majdnem ugy megy mint pl egy közepes álapotu dt125 a 100km/h-t 70es hengerel szélel szembe tugya.
Szoval szerintem a gpr enél csak jóbb lehet mivel sokal-sokal jóbb a légelenálása...
Az lenne a kérésem hogy a régebbi gpr-ek hogy mennek?Igaz-e hogy a Cagiva Prima jobb motorikusan vagy nem
Léci segítsetek
ellőre is kösszi
érdekelne használt Malossi karbi, vagy aki tud szerezni 40ezer alatt az szóljon!
Üdv!
21-es Dellorto Phbg úszóház tömítés szivárog viszont új a teteje és a levegő csavar 120 főfuvókával asszem írj ha érdekel Pesten van
tudnátok abban segíteni hol tudnék derbi senda sm-hez elsőtárcsát venni
válaszokat előre is köszönöm
Van valakinek Derbi gpr 2002 felettihez (az új gpr-ekhez) kapcsolási rajza? nude vagy sima az sztem a lényeg az hogy az újabb gpr-hez kellene.
ha van lécci irjatok.
Esetleg ha valakinek van ilyen gépe és boltba vette akkor kapott hozzá egy kiskönyvet aminek a hátuljába benne van a kapcsrajz. sokat segítene.
Ja meg, ha tompította megyek csak a bal oldali világít, ha refivel akkor meg csak a jobb. kiégve nincs egyikse mert néztem. Ennek így kell műküödnie vagy vmi rosszul van összekötve? egyszerre kéne mindkettőnek világítani nem?
lenne egy kis problémám..
csepeg akülönolajzásom.. szét is szedtem van benne egy 9.8x16-os szimering amit meg is tudok éppen vennni..de az O-gyűrűt nem tudja valki hogy hanyas?
ja és ha valaki szedte már szét a vízpumpáját az megosztaná valam hogy oda hanyas szimering kell és hogy oda kell e még O-gyűrű vagy vmi más tömítés...
előre is köszi!
Motorvásárlás ellőt állok egy egy Derbi Gpr 50-est néztem ki(a régebbit)
Mi a véleményetek róla,alkatrészt lehet hozzá szerzni,Hogy mennek ezek a gépek meg mennyit pörögnek,és mennyire hasonlit a Cagiva Primara,Van-e valami tipikus hibája emmi előszokot jönni?
Ellőr is kösszönöm.
PLS ha tudtok valahol szóljatok! KÖSZI
Az enyém teljesen jól néz ki nincs rajta egy olajpont vagy hasonló és tökéletesen működik! Azért szeretném eladni mert az én motoromra most jött a 70-es henger és nagyobbat szeretnék rá venni!
Ha neked van konkrét árad akkor írd meg!
Én egy olyan 8.000 körül gondoltam rá!