Hellósztok.
Kellene egy kis szakmai segítség... Van egy régi senda r-em, és azt mondta az előző tulaj, h vmi szántóföldön vitézkedtek vele és besült. Ekkor fel lett fúrva 80-as ra (?). Nem is ez a gáz, hanem hogy most szépen elkezdte tolni a hűtővizet kifelé. (Csöpög le a henger oldalán a tömítésnél, miután lehült naggyából a gép) Ki kne cserélnem a tömítést, de kajakra nem tom hogy milyet rendjek bele. 50-es hez valót, vagy vmi tuning cuccot... Ha estleg vki tudna segíteni, azt megköszönném. Így: KÖSZI!
Nekem egy 50es Derbi Rabasam van és ugyanaz a problémám,mint ahogy olvasom sokan másoknak is,hogy "NEM MEGY A VAS" ! ...egy 50es enduronak lényegesen jobban kéne mennie!
Én most próbálok rávarázsolni egy nagyobb karburátort,meg reszelgetem a hengert,de ha valakinek van valami bevált tuning ötlete,nagyon örülnék neki!
az jo ha arégi mert akkor egyezik az enyémmel
most igy hirtelen semmire nincs szükségem.. feleslegesen meg hogy itt legyen tartaléknak hogy álljon annak meg minek? csak pénzkidobás .. gondolom érted..
de ha kelesz vmi majd szolok vagy irok ide vagy vmi.. ha meglesz még addig.. de ez már a jövő kérdése...
helo simoviki
te vagy az aki 60-ért adja az egész blokot egy be ugye?
am ez a régebbi senda blokk? vagy oylna mint az enyém? ezt megtudod mondani? mert nekem ugy tűnikez a réggebi blokk..
Hali!
Esetleg ha valakit érdekel valami a képen látható blokkról(a kipuf.rendszer és a hűtőrendszer is eladó),az írjon a simoviki@vipmail.hu e-mail címre,de csak akkor ha nagyobb összeggű dolog érdekli,mert amúgy nem kezdem bontani.Köszi
a blokk nem ugyanaz, de nekem is volt ilyen problémám a gépemmel. A karbi beállításán kell állítani. elösször szivatóval nézd meg az alapjáratot, utánna anélkül, és állítsbe olyan 1500 köré (nincs fordszámmérőd nem gond, kb fülre be lehet lőni, hogy még nem fullad le állva de nem is pörög nagyon) utánna benzin levegőn kell állítani egy picit, azt így nemtom megmondani merre de próbálgatni kell... kicsit tekersz mész egy kört, és érzed h jobb vagy rosszabb. de tuti a beállítások lesznek. (azért kb jegyezd meg azt a beállítást ami volt, mert ha sehogy nem megy legalább vissza tudd állítani)
sok sikert.
A segítségeteket szeretném kérni. Lenne nekem egy problémám, igaz nem Derbi hanem egy Rieju RR de tudtommal ugyan az a blokk van benn. Szóval ha rajt van a motoron a szivató akkor tök jól megy rendesen gyorsul de mikor visszaállítom, akkor olyan mintha nem kapna benzint és nem megy rendesen. Mi lehet a problémája és hogy tudnám én ezt orvosolni?
Huszú menetes kell hozzá B8ES vagy B9ES vagy B10ES(ez már nem ajálott mert tul meleg és nem bir bemelegedni rendesen ... ) Ugyan ezek vannak R-es változatban ami anyit tesz h zajszürö van benne ...
Sokféle variáció van belöle ...
de mindenkép hoszumenetes kell bele ... !
hali nemtudja valaki hogy a derbi senda r -be a hoszumenetes vagy a rövid menetes gyertya kell?
mert a neten anyit találtam hogy nkg b10-es.de a motorba hosszu menetes volt amikor vettem használtan,de full gázon fulladt,most rövidet raktam bele,ezzel fasza.csak jo lenne tudni melyik az eredeti hozzá.
sziasztok!
eladó egy derbi gpr 50 es sportmoci, fényezésre vár, de szinte mindene megvan, a blokkja az bárhol és bármikor pöcc-röff, ezt garantálom! új akksival , jó pirelli gumikkal, keveset futott, egyenletesen és szépen jár semmi zaj nincs! legjobb árajánlatért elvihető, illetve cserélhető, ird h mid van és megegyezünk!
Kellene egy kis szakmai segítség... Van egy régi senda r-em, és azt mondta az előző tulaj, h vmi szántóföldön vitézkedtek vele és besült. Ekkor fel lett fúrva 80-as ra (?). Nem is ez a gáz, hanem hogy most szépen elkezdte tolni a hűtővizet kifelé. (Csöpög le a henger oldalán a tömítésnél, miután lehült naggyából a gép) Ki kne cserélnem a tömítést, de kajakra nem tom hogy milyet rendjek bele. 50-es hez valót, vagy vmi tuning cuccot... Ha estleg vki tudna segíteni, azt megköszönném. Így: KÖSZI!