Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenképp kell hozzá külföldi forgalmi és vámpapírok is. Bármelyik is hiányzik már nem engedik vizsgáztatni
Most felteszek egy hülye kérdést, igazából sejtem rá a választ, de hátha van valami kiskapu amiről én nem tudok...:
Ha csak adásvételivel veszek egy Mito-t, azt lehet valahogy később rendszámoztatni? Vagy mindenképp kellenek hozzá eredeti külföldi okmányok?
Köszi!
szia!
Mito2 plexi?MEnYIbE KERŰL?ELŐRE IS KÖSZI!
ÜDV
JAH HÁTSÓ ÜLLÉS ZÁRRAL?
Hogy is van akkor ez a karburátor kérdés a 28 kontra 34-es esetében? Melyikkel milyen a karaktere a motornak?
Nekem is akörül volt. Sokan mondják hogy 100 alatt kijön,de nem tudom azt hogy csinálják.
24168 és 24166. Köszi a tanácsot ha jobban belegondolok tényleg jobb ebből kimaradni... :S
nekem 130 körül volt a rendszámozás.igaz h. 2-3 hónaps volt a motor akkor:)
Enyém is 2004-es. Egy éve rendszámoztattam és tényleg 100körül van, plusz az a sok utánajárás. Az olcsóbb motorokat jól meg kell nézni mielőtt megveszi az ember.
Négyüteműsítsük az írásod:

nem megy seholsem, de televan értelmetlen, felesleges, és bonyolult alkatrészekkel:)
Hello!
Gondold még meg ezt a Mitot szerintem... Azért lenne erre mit költeni bőven. A közeli képeken van rajta egy-két "baki". A forgalomba helyezés egy 2004-es motornak elég sok a regadó miatt (ezt ki tudod számolni regisztrációs adó kalkulátorral)., meg sokat kell utánna járkálni...
De Te tudod...
(CSAK SAJÁT VÉLEMÉNY!)
Kétüteműsítsük kicsit az írásod... Alja nem létezik. Középen lesz jobb kis karbival, tetőre meg naggyal, de amúgy ja :)
Gyakorlati tapasztalat is ez. Bár egészséges méret közelében drámai változás nem volt, hogy finoman fogalmazzak :) :)
Akkor nem értem miért kérdezel. :)
Hm.
A gyakorlatban, a kelleténél kicsit ksiebb karbival középen ygnegébb, de jobban túlforog, a kicsit nagyobbal meg közpéen erős, de nem forog túl, hirtelen ejti el a teljesítményt.
Monnyuk, motán mintha az is látszana, ha túl kicsi a karbi, a teteje behorpad a görbének a csúcs előtt.
Mota szerinte 28-as karbival alacson fordulaton majdnem 2Le vel erösebb felül 10-12 körül meg fél lóerővel gyengébb. Ugyan az a helyzet a W-force mebárnnal is.
Amit levágtak csináld meg rendesen hogy ne áljon ki a pöcs.Mitomén körevágod aztán egy lemezt beleraksz h. ne legyen dudor.rezóba van egy ki tányér mag valami csövecske már nem emlékszem de kiheréltem mindent. 2 réegü és a 2 réteg között van egy kis dórháló.ha azt akarod fasza "rezo" hangja legyen akkor szedd ki a közéső réteget.Amugy azt nem fontos.A rezó végből kell levágni 5mm-ert és utánna vissza hengeszteni a végcsövet.
Az ember 125-os motrokat tuningolt nem kis sikerrel versenyekre, tan csak tudja a dolgat, tudom en is h nem lesz az most huuuu de mekkora valtozas!
Nagy karbival nem feltétlen fog jobban szakítani. Nem rávaló kipuval (hiába lehet akár Cagiva GP motoré is, ha egyszer nem rávaló), akár gyengébb is lehet.
De persze puding próbája..
En nem azt mondom h meny annyival tudom h csal az ora, de en rendes valaszt szeretnek erre a dologra amit fogok vele csinalni....
Figy mit szedtél ki a rezóból? Nekem is van egy EVO csövem ezen is volt felűl egy vak cső ami el volt már távolítva, de középen nem volt vágva. Azt is kéne?
Jól néz ki, a láncszett meg lehet h minden motoron cserés lesz amit nézel. Én a külföldi papir miatt nem venném meg.
Enyém is folytott volt.Annyi volt a hogy a kipufogón volt egy vakcső azt levágtam, félbe vágtam a rezót kiherélzem, össze hegesztettem meg a gyári alu dobod lecseréltem és átfuvókáztam. És már ment is rendesen.Henger ugyan olyan mint egy másik mitó.A vezérlése is olyan volt. RSeknél tényleg van olyan aminek más a nyitott hengere. Láttam olyat is hogy nincs kimarva a szelepnek a helye.Henger számát kéne kideríteni és akkor lehet tudni h. mi a helyzet
Értem, mindenki véleményét szívesen hallgatom. Nem azért kérdezősködök ennyit, mert jó szórakozás hanem tényleg jó motort akarok, és olyanok véleménye érdekel akiknek több tapasztalatuk van mitoval mint nekem. Számoltam a forgalombahelyezéssel is, és az új gumikkal is és inkább letettem a számológépet, pedig még lett volna mit beütni... Tehát szívesen elolvastam. Köszi a segítséget. Lehet hogy január környékén újra belefogok a keresésbe mert, sajnos ez nekem most nem akar összejönni.
Elmondom az én véleményemet, ha érdekel, ha nem.
Ez a motor gyönyörű állapotú, nem új, de rendben van A-tól Z ig a gumi is jó első ránézésre. DE én az miatt nem ugranék bele mert a 2004-es fojtott 15lóerős, és akkor kezdj el számolgatni Rendszámozás körülbelűl 100ezer forint, a kinyitása a motornak nem olyan, hogy egy billenő kapcsolót át billentünk, kipufogó rendszer és ne kövezzenek meg akik máshogy tudják, de még a hengernek a vezérlése is más, nincs rajta annyi ablak. Eddíg sok ember aki kinyitotta utánna meg is szorította a motort. RS125-ösöd volt rápattannál egy olyan motorra ami 130-at megy végsebességre és nagy túlzással fele olyan lóerős, ebből a vehemenciája is fele olyan. Nekem volt 2002-es evo-m 6 sebességes 7000km-rel szerencsére már kinnt ki volt nyitva 34-es dellorto és egy tuning cső volt alatta, kegyetlen jól ment, de ha fojtott lett volna biztos nem vettem volna meg.
A festés nekem gyárinak tűnik, vannak rajta hibák, meg idom is van repedve, a javításuk nem kerülne sokba, de lenne velük munka. Nem tudom mennyire egyszerű ugyanúgy felmatricázni mint a gyári. 2004 ben azthiszem ilyen volt a design. Én kicsit hegyesnek látom azta lánckereket, de mosogatom meg fújom én a láncot ha van motor. Már régóta gondolkozok egy Miton, de nem merek beleugrani valamiért... Egyrészt mert nem volt még Mitom, nem nagyon értek hozzá, másrészt meg nem tudom eldönteni hogy küföldi papírost vegyek vagy csak magyar papírost... Úgyhogy teljesen tanácstalan vagyok ilyen szempontból. :S
Ennyiért nem rossz gép ez...abba a láncba 2 szezon még benne van ha kezelve van persze!