Heló.
Hát valamennyivel másabb a freccia blokháza hisz nekem sokkal nagyobb a mélyedés a propeller mögött. Még aszthiszem mondtam is neked hogy a 8*16*10 -es szimering nekem kicsi volt. Semmit nem ért.Nem tudom mit lehetne .
Jó volt az idő, de nem a szabadban festettem. Nem adja úgy vissza a telefonos kép, de brutális nagyarany szemcsés gyöngyház fekete a fehér meg gyöngyház fehér, majd ha egybe lesz a motor csinálok róla képet normális fényképezővel.
Fordulatszámmérővel lenne még mindig problémám...
Az óra elvileg jó, bovden tuti, hajtás szintén hibátlan.. mégis van amikor 11k-ről viszsaugrik 0-ra ,majd össze-vissza kezd mutatni..
A következőn agyalok még: a fordulatszámmérő-hajtás tengelye az közös az olajpumpáéval.. mivel nekem már nicns benn az olajpumpám, előfordulhat, h. ez befolyással van a fentiekre?..hézagoló, megvezető szerep esetleg?
Hát ez amúgy érdekes mert service manual tényleg úgy írja O gyűrű ábrán is úgy mutatja....de sz.em semmi köze a 6-7 sebességhez....
blokkfél elég egyforma...de javítsatok ha nem így van....de egy ábra hátha segít
Sziasztok.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy kicseréltem a vízpumpát hajtó fogaskereket összeraktam és síró hangja lett a blokknak. Ha nincs fent a kuplung dekni semmi hangja. Mi lehet? Illetve a vízpumpához milyen szimeringet vagy mit kéne beraknom mert most engedi a vizet a váltóba. A service manual szerint egy o gyűrű megy oda én raktam de nem jó..... Ez 6 sebességes nem 7 . Akinek van valami hozzászólása írjon.
Előre is köszi
Esetleg ha valakinek szüksége van reális áron akkor akad tartalékaim között: főtengely, gyújtás( lendkerék és alaplap tekercsekel) mikuni olajszivatyú és pár apróság...kuplungalkatrészek,lamellák,kiegyensúlyozó tengely...üres blokkfelek...,nicasilhibás B-s Gilardoni henger+hengerfej!emailom: zsoltrocky@freemail.hu vagy itt is elérhető vagyok ....
ha esetleg valakit érdekel nekem is van szivőcsövem dellortora teljesen jó állapotú semmi szakadásal semmi repedezés majdnem új! Csak nekem supercity-n egyenes vonalú kell...ezmeg oldalra néz töltök róla fel képet ha valakit érdekel én 2000 ft+postáért feldobom ha kell.... nem áll érdekeben senki üzletét elrontani,nem is azért olcsó,és nem is azért mert "szar" csak nem kell enyémre nem jó...viszont felesleges alkatrészekre nincs szükségem...!tartalékból akad bőven!
powermotor=10e
szimering szett=5e
csapágy szett koyo=10e
forditott telo=25e
hátsó telo=10e
első komplet fék=15e
hátsó=10e
evo tank,farok idom,kapcsolok,segédváz,müszerfal,
kipufogó,gyujtás,fejidomnél lévő takaró idomok.......stb eladó.
Hát valamennyivel másabb a freccia blokháza hisz nekem sokkal nagyobb a mélyedés a propeller mögött. Még aszthiszem mondtam is neked hogy a 8*16*10 -es szimering nekem kicsi volt. Semmit nem ért.Nem tudom mit lehetne .
kellett políroznod lakkozás előtt? v után?
jó időd volt fújni? v befűtöttél?
Az óra elvileg jó, bovden tuti, hajtás szintén hibátlan.. mégis van amikor 11k-ről viszsaugrik 0-ra ,majd össze-vissza kezd mutatni..
A következőn agyalok még: a fordulatszámmérő-hajtás tengelye az közös az olajpumpáéval.. mivel nekem már nicns benn az olajpumpám, előfordulhat, h. ez befolyással van a fentiekre?..hézagoló, megvezető szerep esetleg?
Valaki nem tudna olyan oldalt, ahol le van irva az összes motornak az áttételi tartományai ?
blokkfél elég egyforma...de javítsatok ha nem így van....de egy ábra hátha segít
Faq HK0808A-csapágy van mögötte és a vízpumpánál ilyen simmring kell!
A simmering:8x16x10....
1300 ft asszem
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy kicseréltem a vízpumpát hajtó fogaskereket összeraktam és síró hangja lett a blokknak. Ha nincs fent a kuplung dekni semmi hangja. Mi lehet? Illetve a vízpumpához milyen szimeringet vagy mit kéne beraknom mert most engedi a vizet a váltóba. A service manual szerint egy o gyűrű megy oda én raktam de nem jó..... Ez 6 sebességes nem 7 . Akinek van valami hozzászólása írjon.
Előre is köszi
Minden tétel aprópénzért vihető jövőhéten.
Itt vagy mailban érdeklődhetsz.