Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáo. Mennyiért osztod a lábtartókat?
Evo 1
'94es.. kb 42 ezer kilométer van benne. 35ös mikuni karburátor, és evo1 rezó. teljesen gyári, csak nagyon hosszú áttétel van rajta... 185 ha nem is pontos, de 175-180 tuti volt :)))
amúgy először a helyedben egy Evo1 rezót szereznék a gépre.
Eladó cagiva mito forditott teló 25E a 2 villaszár 2 kifli + csapágyával.
HA valakit érdekel írjon
elvileg egy 6 sebességes blokk 14:39-es áttétellel akkor megy 160-at ha kibír forogni 11500ig de azt hozzá kell venni hogy ford. mérő se halálpontos.és ezt egy 36 lovas motor tudja.Gyári nyomatgörbével ennél kevesebet.
Mehet egy mito 170-180.at,de hogyan:Kell kb 4 km lejtős egyenes,jelentős hátszél,éskb 2km hosszú szekunderáttétel.
Hát így kell nézni ezeket az extra menetteljesítményeket!
körülnézek
valós volt akkor az a 185?Vagy csalt az óra?(Ha valós meg adod nekem hogy milyen beállítások vannak rajta azon a motoron:D vagy milyen tuningok)
Igen igyvan óra szerint mehet 170-et. Az valós 145-150nek felel meg.40-50km ig pontos aztán már többet mutat. valós 100nál 115öt mutat az óra.
110/70*17 150/60*17 vagy ha minden part szakad 160/60*17
Nincs a szélén le gyalázott gumi garnitúrád vagy csak elsőgumid? Nekem van egy D209-es hátsó és ahhoz szeretnék hasonló kaliberű elsőt.
Vetíteni én is tudnék,de azért a realitás az,hogy egy 30LE körüli motortól nem lehet 160 fölötti tempot elvárni.Persze az egy másik kérdés,hogy a km óra mit mutat.Főleg ha a rugó meg isvan benne mahinálva.Aki ilyet ír az v.dilettáns v. tisztességtelen a szándéka.
a128 as karbihoz való flanscni sosem lesz jó a 35-höz.Igaz,hogy feltehető,de csak ott enged,ahol rádugod a karbit,a belső átmérője változatlan marad,ergo teljasítményplusszt nemfogsz érezni.Ha felteszed a 35-öst csodálkozni fogsz.Figyelem ,átfuvókázás szükséges lehet,nehogy megragadjon a motor!Az enyém 38-al megy természetesen 38-as torokkal is Másik dimenzió!
Evohozv kerekjámpás?
ha nincs tuningolva és gyári a kipo. akkor 150-es(mikuni méretben310)
Szia Nekem ven 35-ös gumiflanschnim vadonat új,még sosem volt motoron.Ára 45 +20euro szállítás
hengertől-karbitól- mindentől függ ez.. saját szememmel láttam jóbarátom 94es (mikuni tm 35) mitoját 185-el menni... ilyen ez, mindenki mást mond
Nemtudom. Nekem a mikuni 35ösbe 150-es van és picit nagynak bizonyul.Persze függ a hőmérséklettől is.
hmm értem akkor miért van neten annyi téma arrol hogy 160-170-180-190-200-al mennek a mitok?:/
220-as fő fuvóka nekem is nagynak hangiz ez biztos?:O deh nekem a gyári kéne mert nem toom h most hanyas amibenne van nincs semmi rá irva...
néha nekem is szarakodik a váltó, olajat cseréld ki benne... a 140es témát meg nemtudom..
enyém 130-140ig megy eléggé jól, onnan már nem szedi annyira a cipőket, de 155-160ig elforog
Hali körlámpáshoz van 6e!
Szasiztok,
Vkinek van eladó fejidomja mitohoz?
220-as fóvuvóka nem nagy kicsit? Vagy melyik méretezés szerint 220?
a 35 ös höz jó a gyári is enged annyit
és nekem pl 220 as a fő fuvi
cagiva mito powerelektronika=15e
powermotor=10e
gyujtás=12e
lendkerék=10e
els
ő forditott teló=20-25e
hátsó=8e
első 4dugós mitó evó fék nyereg=7e
blok,váltó,kuplung,öninditó,elsőfelni,lánc,lánckerák
,
sárvédő,hütők,lámpa,müszerfal,kapcsolok,
lábtartok,kipufog