hellotok
nemtudjátok hg mennyibe lehet eloxáltatni a vázat? meg a villát. eléggé érdekelne a dolog mert marhára szépek úgy a gépek...ha nem akkor marad a polírozás az egészre és tavaszra az új tulaj keresés...
jajjjj látom ittvagy sanyeee azt megkérdezhetem hg neked emelőd az van? mert ugye adtál hozzá oylan emelő szemet vagymit...és kéne egykét méret me csinálnék hozzá emelőt
szia!
nekem van itthon mind2, úgyh. a következőt tom mondani:
a kormánycsapágy stimmel a mito felső villakiflihez is, uh. azzal nem lesz gond.. de amire érdemes odafigyelni: alsó-felső kifli csere+mito első kerék+mito féknyereg és -tárcsa..
Sziasztok. Nemtud valamelyikőtök ajánlani valami oldalt ahonnan lehet rendelni karmantyút ? Vagy nincs valakinek jóállapotu karmantyúja, esetleg munkahengere eladóba? Hátsó.
szerintem perec miatt fújták de valaki aki végigjárta irja le mit lehet költeni 1db mitóra .Easti ?
Én 250 300at tippelek-/gumik -blokk fékek ,teló ,fény bla bla/
Úgyhogy jót vegyél, szivesen elmennék veled nézelődni de messze vagy!/lassan magamnak is kezdek nézni, bár nem mitót/
Arra gondoltam, hogy összebaszták a csizmával, vagy ráugrált a kutyája, vagy ráejtettek valamit, vagy nekidőlt valami. A sérülést meg arra, hogy elestek vele. Elnííízést!
Amúgy miért volt festve az oldala? Hát nem tudom hogy 40 vagy több menne-e rá. A kipu az egy Arrow (ugye?). Szeretném megvenni hétvégén még hívom hogy mi van, vagy inkább mi lesz. Egyébként sérülve volt vagy csak karcolások miatt festették? Elmondhatnál-(tok) róla mindent amit tudtok, mert rohadtul érdekelne és kezdek rendesen ráizgulni. :)
Én mint irtam ismerem a tagot a rajta lévő arrows kipu tőlem van .Hogy segitsek ne csak blamáljak az a motor/beált 380/
már eggyik oldalt fújva volt .
De azt vedd ha veszel!Fent van ezen az oldalon is a hirdetés.
Ha másikat veszel akkor is rámegy 40!
Igen, talán az lenne a legjobb. Csak kell hozzá egy új henger+dugó. Vagy nem tudom, hogy a megszorult az mennyire van sérülve rajta... Talán javítható, de lehet hogy nem, a perselyezgetés nem tudom hogy mennyire megoldás, az újra nicasilozás meg nem tudom hogy működik.
az utolsó link a tuti.
380e ftra van kiírva. nagoyn szép állapotban van látszik rajta,lehetséges hogy a km is valós benne. inkább a magyar rendezett papírosnál probálkozz,minthogy megveszel egy másikat "érvényes külföldi okmányokkal" 300ba,és a végén oda lyukadsz ki hogy bese lehet a magyar rendszerbe íratni. én nekem ha döntei kéne tuti a 380ezresnél probálkoznék olyan 350be elhozni. és 380ba nevedre van íratva,+minden papírja rendben van,ráadásul 11kw,kötekedni se lehet senkinek. de ez csak egy tanács.
Azt azért megkérdezném még, hogy milyen jellegű papírokkal érdemes megvenni? Csak magyar papírosokkal foglalkozzak, vagy szóba jöhet külföldi papíros is? Egy EVO II re fáj inkább a fogam, 2000 utánit keresek túlnyomó részt. Milyen összegű lenne egy 2000-es forgalomba helyezése? mondjuk ez: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_evo-4172784
Vagy itt van még egy 2004 es 22 ezer km-rel: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_evo_ii-3894315
Vag
y a legjobb megoldás az lenne ha megvenném valahogy ezt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_2900_km_-4237640
Most komolyan nem tudok dönteni... :S
Szerintem is elégnek kel lennie a kerékcsapágynak. Csak az a másik hogy kicsit a tárcsa csak 298-as tehát azt is cserélnem kell 320-ra + ugye a 4 dugattyús fék
Ami még nem lesz olcsó tehát majd kiderül . Egyébként mito 1 ben már láttam fordított telót.
sokba lesz az tuti, de ha mito forditott teló, akkor a legbiztonságosabb mód a 4 dugattyús féket megvenni hozzá. csak a kerék a probléma, ugyanis nem egyezik
nemtudjátok hg mennyibe lehet eloxáltatni a vázat? meg a villát. eléggé érdekelne a dolog mert marhára szépek úgy a gépek...ha nem akkor marad a polírozás az egészre és tavaszra az új tulaj keresés...
jajjjj látom ittvagy sanyeee azt megkérdezhetem hg neked emelőd az van? mert ugye adtál hozzá oylan emelő szemet vagymit...és kéne egykét méret me csinálnék hozzá emelőt
nekem van itthon mind2, úgyh. a következőt tom mondani:
a kormánycsapágy stimmel a mito felső villakiflihez is, uh. azzal nem lesz gond.. de amire érdemes odafigyelni: alsó-felső kifli csere+mito első kerék+mito féknyereg és -tárcsa..
Én 250 300at tippelek-/gumik -blokk fékek ,teló ,fény bla bla/
Úgyhogy jót vegyél, szivesen elmennék veled nézelődni de messze vagy!/lassan magamnak is kezdek nézni, bár nem mitót/
már eggyik oldalt fújva volt .
De azt vedd ha veszel!Fent van ezen az oldalon is a hirdetés.
Ha másikat veszel akkor is rámegy 40!
380e ftra van kiírva. nagoyn szép állapotban van látszik rajta,lehetséges hogy a km is valós benne. inkább a magyar rendezett papírosnál probálkozz,minthogy megveszel egy másikat "érvényes külföldi okmányokkal" 300ba,és a végén oda lyukadsz ki hogy bese lehet a magyar rendszerbe íratni. én nekem ha döntei kéne tuti a 380ezresnél probálkoznék olyan 350be elhozni. és 380ba nevedre van íratva,+minden papírja rendben van,ráadásul 11kw,kötekedni se lehet senkinek. de ez csak egy tanács.
Katt
Vagy itt van még egy 2004 es 22 ezer km-rel: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_evo_ii-3894315
Vag
y a legjobb megoldás az lenne ha megvenném valahogy ezt: http://www.hasznaltauto.hu/motor/cagiva/cagiva_mito_2900_km_-4237640
Most komolyan nem tudok dönteni... :S
Ami még nem lesz olcsó tehát majd kiderül . Egyébként mito 1 ben már láttam fordított telót.
Biztos hogy valami nem stimmel vele