Szóljatok le
engem nem nagyon izgat
Nekem fent van egy jolly meg egy 35 ös mikuni és tudom mennyit dob egy széria gépen, úgy nyomatékban mint végsebességben.
ha a széria megy 160 at akkor miért olyan hihetetlen hogy dob rajta + 15 kmh át
Meg tudjátok mit gondoljatok azt amit akartok!
Én tudom hogy csak ennyi tuning után is majdnem elhagytam haveromat olyan erő van benne, nem igazán az a lényeg hogy mennyit megy, hanem az hogy még alattam+haverom(160 kg) is úgy húzott mint széria korában egy személlyel.
Összetartanak a mitosok mi?
látom:S
én nem 200 at mondtam mert az télleg hülyeség
csupán 175-180 at (tuningal)
Igazatok van szóljuk le egymást,
példamutató.
Nemtudom mért sokalhat. Nekem nem volt ilyen.Az már előfordult hogy kosz jött a tankból és nem zárt a tűszelep de akkor folyt a benzin.Nincs megsérülve ahova ráül a gumi a szivatónál?
Jó is a TM, robogókupások is tudtommal azt használnak.
Mondjuk nekem Keihin, főként Dellortoim vannak. Dellortot szeressük.
Mitől van az TM-nél, több 2t motor is volt, hogy nem szivatós, tehát zár, atom tiszta minden, tényleg minden, csatornák, kehelycső bármi, szint rendben és brutálisan sokall. Tűszelep rezeghet és felmegy a szint, de ki nem önt.
De olyan szinten, hogy az RM250 százas főfuvit szeretne.
Azért 54Le főtengelyen sem lenne szar, mert nincs szarráforgatva.
Viszont versenykarbi van rajt :) :)
Viszont már kiváncsian várom, hogy a srác miféle versenykarbira gondolt. Nem akarok rosszmájú lenni, de szerintem nem magnyézijum dellortyó lesz, hanem valami kinai keihin pwk utánzat vagy kínai mikuni tm vagy akármi :)
van akik nagyon el akarják adni a motorjukat és vannak olyanok akik el is hiszik ezeket a hűlyeségeket.Ha azt irom,hogy az én mitom 50LE akkor azt is elhiszed?Az ilyenektől meg kell kérdezni,hogy hol van a fékpaddiagram róla.Azon hitelesen rajta vannak a motor adatai és beazonosítható,hogy ugyanarról a motorról van-e szó.Dumával a legkönnyebb és főleg a legolcsóbb a tuning!
ahoz 12500-at kell forogni a gyári! áttétellel amihez kell legalább 40le. Ha hosszabb áttételt raksz mint a gyári még ennyit se bírna menni mert kevés az a 40 Le is hozzá.Mitől verseny karbi? Mitól jó a jolly moto a mitóra?Tudod hogy milyen hengerhez tervezték?Mitől "verseny" karbi a mikuni?
Van néhány használtgumim:
Dunlop Sportmax D207 150/60/17 hozzá:D sport110/70/17 első 55% 23 a garnitura
Pirelli Dragon sup.Corsa150/60/17hozzáDragon100/80/17 25e
Pirellimtr01 Dragon110/70/17 55%12e
vadonatúj:Dunlop Sportmax D270160/60/17 első 120/70/17 sosem volt használva 46ezer(új ára 64 ezer volt)
Igy van!Egy monszter meg sztrítrészing matricával tuti menni fog 200 at is! Komolyra fordítva 165 feletti sebességeket teljes mértékbe elfelejthetjük egy gyári 125 ös töl ezzel legyen mindenki tisztába.180 at olyan 125 ös megy aminek a blokkja korátsem nevezhető gyárinak,Plusz minden felesleges suly leszedve róla.Nem csak dobok fel egy 35ös karbit meg egy "nyitott kiput" és máris 180 at megy...
engem nem nagyon izgat
Nekem fent van egy jolly meg egy 35 ös mikuni és tudom mennyit dob egy széria gépen, úgy nyomatékban mint végsebességben.
ha a széria megy 160 at akkor miért olyan hihetetlen hogy dob rajta + 15 kmh át
Meg tudjátok mit gondoljatok azt amit akartok!
Én tudom hogy csak ennyi tuning után is majdnem elhagytam haveromat olyan erő van benne, nem igazán az a lényeg hogy mennyit megy, hanem az hogy még alattam+haverom(160 kg) is úgy húzott mint széria korában egy személlyel.
Összetartanak a mitosok mi?
látom:S
én nem 200 at mondtam mert az télleg hülyeség
csupán 175-180 at (tuningal)
Igazatok van szóljuk le egymást,
példamutató.