Nem leszólás kérdése ez, hanem a realitásé. A jolly cső és a 35-ös karbi egy jó tuning cucc, de ha még vforce membrán is lenne rajta akkor tudna kiszabadulni rendesen...
De mivel valaki elhiszi valaki nem akkor pontot kell tenni az ügy végére. Telóval vagy kamerával egy onboard vidit csinálni és kész...
számold le az óra tévadését és mindjárt csak gyönge 160 jön ki.Ez nem széthúzás,csak jobb tiszta vizet öntünk a pohárba és elnémítani az abszolut hülyeséget bsszélőket.
Nem értem én félre. Tudom hogy neked honnét fúj a szél a gramm vadászat Ahol lehet ott könnyítesz. Pl BMX-ben léteznek olyan csavarok amiket pont a súlya miatt fúrnak át hoszába, meg titán és ilyen nyalánkságok, de én inkább pilóta súlyát csökkentem, ami még a hasznára is válik
Értem, felénk azért kicsit másabb a helyzet, nekem is van egy vödör bontott csavarom sajnos elég ramaty állapotúak, ilyen bontásra ítélt masinákhoz meg nem fér oda akárki. Nyilván nálatok szerencsésebb a helyzet.
Most mond azt hogy amit kínálok sok 75 forintért, nem ebből szeretnék venni kacsalábon forgó palotát, akinek kell itt elérhető vatta új egész keresztmetszete rozsdamentes ha 12db csavar kell akkor 12 van egyforma A-tól Z-ig, ha meg kimész akkor vagy találsz annyi egyformát ami kell vagy sem. Akinek nem ér meg 1-2ezer forintot, hogy minden csavarja egyforma és igényes legyen az tényleg menjen ki bármelyik méh telepre, és kotorjon. Felénk azért pl egy bontóba sem úgy történik, hogy akárki beeshet, illetve a méh telepeken meg már eléggé csupaszra szedik az indiánok az autókat, nyersen különválogatva minden többet ér.
Dehogynem!Méhtelepre kimész pár imbuszal meg racsniskulcsal azt kész... 20 perc alatt az összes zsebem teleszedem csavarral Főleg a nyugati kocsik belső terébe érdemes keresgélni ott nagyon sok jó csavar van...legtöbb ugy ahogy a gyárba tették be ugyhogy abszolut sérülés mentesek...boltba nem 2 forint lenne
Nem mindenkinek adatik meg, hogy kocsikból bontson alumínium csavarokat, többek között nekem sem és ez az elérhető megoldás, hogy igényesen rögzítsem az idomokat. Mondjuk D fejűeket nem annyira előszeretettel használják szerintem kocsikba.
Maradt ki a motoromból csavar. Full rozsdamentes anyag, nem kadmiumozott stb. Ez még akkor sem lesz rozsdás ha a motorod már sehol sem lesz :) Ha eleged van már, mert az előző tulaj a hatlapfejűtől kezdve, a csillagcsavarhúzós csavarokat is beleépítette, vagy elszórtad a gyárikat, cseréld le, és egy szerszámmal leszeded az összes idomot. IMBUSZ fejű igényes D kialakítás teljes rozsdamentes anyag.
75Ft/DB mérete: M6*20
0630/693423
(hétközben csak délután 5 után vagyok elérhető)
Kinek mi a véleménye róla? A forgalomba helyezése 100k körüli összegre rúg. Minden más olvasható az oldalon. Este hívom újra a tulajt (kereskedőt), elvileg ma mennek érte. Ha nem viszik el akkor holnap indulnék érte. 500km-t mennék érte...
Szóval?
"Igen igyvan óra szerint mehet 170-et. Az valós 145-150nek felel meg.40-50km ig pontos aztán már többet mutat. valós 100nál 115öt mutat az óra."
(Idézet Pölczytől)
A km órák a végkitérés környékén tizenszázalékot mérnek fölé(de inkább többet:)
Így mennek a 13loerős kisciberék 130 flett(valóságban 115 békanyálon) meg a kis yamahák 140 et 15 loerővel et(az sincs 120 sem)
Remek végseb teszt volt a kis 4t motorokról pár éve valamelyik német motoros újsgban.
(talán motorrad?)
20 éve meg 50-80-as 2t ket teszteltek, ott is kiderült, hogy a motor inkáb a fizikai lehetőségekhez igazodik, mint az álmokhoz:)
Szóval a főcin 30pacal környéki motor(ami keréken úgy 25) az nemigen fog 170-180at menni.
A 63 loerős nsr sp nem megy 200 at...
Volna valakinek elfekvőben egy EVO első féklámpa kapcsolója?
De mivel valaki elhiszi valaki nem akkor pontot kell tenni az ügy végére. Telóval vagy kamerával egy onboard vidit csinálni és kész...
Talán....
Mito evo alkatrészek eladók!
70/623-1473
Kocsikból is lehet bontani nagyon frankó alu csavarokat.
75Ft/DB mérete: M6*20
0630/693423
(hétközben csak délután 5 után vagyok elérhető)
eladó a kipufogó rendszerem
link
Kinek mi a véleménye róla? A forgalomba helyezése 100k körüli összegre rúg. Minden más olvasható az oldalon. Este hívom újra a tulajt (kereskedőt), elvileg ma mennek érte. Ha nem viszik el akkor holnap indulnék érte. 500km-t mennék érte...
Szóval?
(Idézet Pölczytől)
A km órák a végkitérés környékén tizenszázalékot mérnek fölé(de inkább többet:)
Így mennek a 13loerős kisciberék 130 flett(valóságban 115 békanyálon) meg a kis yamahák 140 et 15 loerővel et(az sincs 120 sem)
Remek végseb teszt volt a kis 4t motorokról pár éve valamelyik német motoros újsgban.
(talán motorrad?)
20 éve meg 50-80-as 2t ket teszteltek, ott is kiderült, hogy a motor inkáb a fizikai lehetőségekhez igazodik, mint az álmokhoz:)
Szóval a főcin 30pacal környéki motor(ami keréken úgy 25) az nemigen fog 170-180at menni.
A 63 loerős nsr sp nem megy 200 at...