Sziasztok! Szerintetek milyenek a kuplung lamelláim? Azt mondták, hogy még jók, csak csiszoljam meg egy kicsit. Ha még sem jó, akkor honnan tudnék a W8-hoz szerezni? Másik dolog, amit szeretnék megkérdezni, hogy mivel tudnám kijavítani a műanyag tankom?
most nagyon megéri váltani biztositást ,a teljesitmény után kell mostantól fizetni ,fele harmada mint eddig,igaz autóra vonatkoztatva ,mivel motorom nincs
/13500- 5500 lett /Tiszta hihetetlen ennyi a 15 éve vot.
Igen ,az is nyom a latba hogy hegyes vagy sik részen élsz én speciál hegyes részen itt sokszor 3.seb fokozat feletti tempónál power alatt nem lehet használni.
én 3000-5500 között használom a mitot, csak ha kigyorsitásoknál kap el a hév akkor lövetem neki power fölé. De igy alacsony tartományba is szép egyenletesen leeht vele menni, persze előzgetéshez gangolni kell
Én nekem a körlámpásom amit szétkaptam szeptben/német papiros/ment nagyon .Azon új/szerű/gill.1es henger volt és alsó fordulaton is jól ment ,7e felett kapaszkodni kellett.
2200 :) Amúgy egy Evo1-el szoktam mászkálni együtt, jobban megy, de nem sokkal. meg inkább csak 80 felett, addig együtt mennek. most 3900 van benne, sajnos nem tudtam vele sokat menni, de majd jövőre belebondorítok :)
mennyi km van már benne?A többi mitó jobban megy?
Bár én úgy vettem észre a körlámpás gillardoni 1es hengerrel szereltek jobban mentek.Igazán a tied mikor tőlem megkaptad még nyers volt /2100km?/
/13500- 5500 lett /Tiszta hihetetlen ennyi a 15 éve vot.
infók: mate.coola@gmail.com
Bár én úgy vettem észre a körlámpás gillardoni 1es hengerrel szereltek jobban mentek.Igazán a tied mikor tőlem megkaptad még nyers volt /2100km?/
nem lesz tuning, jó ez így, ahogy van, imádom!
Nem indul a gépvas. Önindító kattog, de semmi egyéb. Akku fel van töltve. Relé csere lenne ?
van vkinek mitohoz dobja?