Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

menny MZ boltba, ott az első kapcsolója lesz a jó asszem, de viszed a rosszat és akkor tuti jót kapsz. én asszem 270Ft-ért vettem
Váznyakat métük az passzol. Az átmérőt meg csapágy belső átmérőjével tudom növelni vagy csökkenteni. egyedül a fék lessz ami egy kicsit nehézkes lessz. Sárvédőt meg legfeljebb mitoét rakok rá. Viszont a fékkel azt még nem tudom hogy lessz. Még alszok rá párat
Hy!Sziv bowden 1,5e,,,,,km spirál 1,5e,lábtartó 1e. csilliárdos.
mailba ha okés.
Féklámpa kapcsolót keresek HÁTSÓt, szivató bowdent kilóméteróra spirált illetve lábtartót amin a lábad van nem a konzolt. Csilliárdos ajánlatok nem igen érdekelnek.
Tudom melyikre gondolsz, régebben beszéltem a tulajjal. Köszi mindenkinek az eddigieket, talán majd karácsony körül találok valamit magamnak.
sziasztok én tudok egy mitot. 350e-be szép állapotban van. és most volt a motorjára 120 ezer költve (NEM AZ ENYIM)
haveromé ha érdekel valakit adok telefonszámot és képet.
igény szerint arrow rendszerrel, vagy anélkül.
és garantálom hogy jó. mert mindenből ott a cseredarab blokk és ami kivolt cserélve benne.
Nekem nem az a célom, hogy járkáljak mindenfelé a motor cuccaival, meg minél apróbb darabokra szedjem. Egy olyan motor kellene, amire egyrészt van pénzem, másrészt nincs vele sok nyűg. Lehet, hogy meg lehet csinálni, de nem biztos, hogy lenne hozzá kedvem. Motorozni szeretnék nem szerelni, igaz télen lenne rá idő, de hát na... :)
csáóóó ...sztem ez nem ígyvan vagyis ez az én véleményem .. Mert veszel 1 mitot olcson pl 280- 3 kilóba és akküór egyből szétburítod . Csapágyak . Hajtókar. Dugó. Szimeringek . Tömités stb. stb ... patentül összerakod.. ugyanött jössz ki mintha megvennél 1 drágát de asse tudod hogy mikor vólt mi cserélve mert ugyebár mondani akármit is lehet ezt meg megveszed 3 kilóba pl 100 -120 kb a felujítás . és akk 400 kilóba kijössz.. és akkór te tudod hogy mit raktál bele és hogy milyen minőségüt. Azért sztem nem mindeggy... De hát általába az olyanok is ami kivülről szép csili vili stb
ujj festés azt bellülről meg rohad elviszed azt hipp hopp a hün áhidozott madjnem ujj motor meghal azt akk rájössz milett vólna ha veszek 1 olcsobbat.... hát az én véleményem ez ..de hát kinek mi meg kinek a péztárcája mit enged... üdv
Hát erre aludnom kell, meg hát nincsen aranytojást tojó tyúkom sajnos. Nem dolgozom, hanem tanulok, abból meg nem lehet megélni... Gyűjtögetek valami jobbra, de azt a 2007 es évjáratút is el fogják előlem vinni, kezdhetek mindent elölről... :S Köszi azért mindent.
A 380e ismerem bp 4. ker 4e km van benne,.Gondold át megveszed pl 360 ba 40ért kapsz dugót gyürüt használtan =400e .2009es foghelyezésű motorod van....
a 280e 1 éven belül többe lessz ha használod .
Mitónál sokszor az olcsó a drága.
nemhinném, csak ha a váz nyakánál egyezne az a furat átmérő aminél a csapágy is van. De akkoris ottvannak a kérdőjelek, h mennyivel lenne magasabban ezáltal az eleje, a sárvédőt hogy tennéd fel, kell mito2-höz való kerék, mert különben a 4 dugós fék bele fog érni
Sziasztok!
Eladó egy Cagiva Mito (1993) egyben, vagy alkatrésznek. Jó állapotban van, elöl a gumik 2000 KM-ert futottak. Gyönyörű idomokkal, hidegen-melegen pöccre indul. Autóra váltás miatt adom el. Ha alkatrészként érdekel, akkor a kiegyenlítőtartályon és km. óra spirálon kívül MINDENE MEGVAN és MŰKÖDIK! Rendszámos, rendezett papírokkal...!
Hívj bátran éjjel-nappal, vagy írj MSN-en... Ide ritkán járok fel, ha lehet telón vagy MSN-en...
Tel: +36/30/242/55/31
msn: adjegyezrest@hotmail.com
Igen levettem a lényegét. És körülbelül milyen pénzt érdemes adni ezért a Mitoért, ha adná olcsóbban? Vagy az egészet érdemes inkább elfelejteni? Igazából nincs 400 ezrem, de figyelemmel követem az árakat hetente megnézem hátha vannak újak, és hogy a régiekből mennyit engednek. Lehet várok karácsonyig vagy nem tudom mi lenne a megoldás. Nem sürgős csak jó lenne télen megvenni, hogy az esetleges javításokra legyen idő.
(Láttam egyébként 380 ért egy megszorult Mito EVOII-t is azzal nem tudom mennyire érdemes foglalkozni, csak arra meg nem lenne pénzem megvenni átíratni, meg felújítani...)
Ti mennyit szánnátok ezért a kék mitoért (már amennyit látni lehet 4 képről) Kecskeméti vagyok, a motor Miskolc mellett van... Múltkor Balatonfüreden voltam egy Rs-t nézni, azelőtt meg Sopronban egy Mitot... Nem akarok én feleslegesen kirándulni, szóval nehéz döntés ez... De lehet hogy inkább hagyom a fenébe.

Köszi a válaszokat
foldvarid remélem levetted a lényegét és .........jól döntessz.
Őszintén megirom vagy vennék 1 max 3 éveset 4kiló körül ,vagy olyat mint az Easti -sannyee szaktársé amin a blokk fény stb új.
Ha vesz vki 280 ért /10évest/többe lessz 1 éven belül mintha vesz 1 szinte újjat 150e többért. haszn autón érdemes nézelődni .
Nem megy fel a sima telóra a 4 dugós fék..túl széles nem forog el tőle a kerék
Igaz! Először én is 300 körül nézegettem, hogy majd megcsinálom a télen bármi baja van stb stb... dehát innen már ismered a sztorit :D
Mitóból minnél újszerübbet,vagy olcsón amibe belefér a felújitás/ok/
Hiába a jó ár 1 mellényúlással 150e is rámehet csak a blokkra.Akkor meg inkább a 400e kategória ami 04-06os ok./inkább gyüjteni még/
Én még a gyári/as/ fényezéshez ragaszkodnék.
olcsók most a mitók a haszn autón 450 ir árba 2008as! hibátlan van 8e km!4-420ba veszel 1 hasonlót sokkal jobban jársz.
A dugó gyűrű stb cserét így ne hidd el, menj el kipróbálni, énis néztem egy NSR-t amiben állítólag 9000 volt a dugóban, de harmatgyenge volt..
Öhlins kormányteló nemtudom milyen, szerintem gyári felmatricázva..
nos, 41 lóerő soha nem volt és nem is lesz gyári és gyári állapot közeli mito, max 33-35
7sebességes váltó nem rossz dolog, sőt! egy hátránya, nehéz megtalálni az üreset, de nagyon jó dolog!
egy próbát megér, nézd meg
1. mito 1 és mito 2 (92 előtt - után) 320as tárcsás mindegyik?(ugye egyik 2 dugós fékes , másik 4 dugós.)
2. 2 Dugattyús fék helyére felmegy a 4 dugattyús fék?

3.Freccicán mekkora a féktárcsa átmérője?
Mennyibe kerülne egy Mito első féktárcsa(320as) és egy elsőfékmunkahenger?(4dugattyús brembo) Egyben persze. Akinek van, kérem írjon rá egy árat, IDE jöhet.
Nagyjából.
Kíyváncsi voltam rá, mit lehet kiköszörülni belőle:)
Sziasztok döntés előtt állok. Szeretnék egy Mito Evot. Találtam egy EVO I-et. Íme: http://motor.hu/motor_vpage.js...
Nekem tetszik, van rajta még fél év műszaki, papírok rendben. 7 sebességes váltója van és a blokkja nem rég lett felújítva. Felhívtam a tulajt beszéltem vele segítőkész fickó. Azt kérem hogy a hozzáértők írjanak pár sort az EVO I-ről. Mire figyeljek, mik a hibák, 7 sebességes váltó előny/hátrány? Nem vagyok full kezdő, az előző motorommal befürödtem, azóta kicsit tapasztaltabb lettem. Nem akarok fejest ugrani bele. Aki ismeri a motort írhatna róla pár sort. Köszönöm:F.Dávid
Hát köszi még hála Istennek mindig nincs rá szükségem nem volt ideje sérülni
Amúgy hengerrel mit csináltál amit vettél? Persely aztán el is adtad?
Péter, még mindíg nem kell egy fricska hűtő?