Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia nekem van:)
sziasztok

Van valakinek szétszedett 7 sebességes váltója otthon?
Egyik telóba van csak rugó a másikba nincs az csillapít.Enyémbe is 420 at raktam.7.5w Agip fork ot és király lett vele.
jaa, akkor jó:)
akkor csak kegyetlen kemény lett vmi miatt.. :D
ha jól tudom akkor a 2 telóból a tényleges csillapitást csak az egyik végzi, a másik fényévekkel puhább. De ha nem igy van akkor valaki kijavit :D
az az érdekes, h a 2 teló kül. keménységű lett..
ezért kérdeztem, h. el lehet-e vmit szúrni a feltöltésnél pl..?
huhh.. egyelőre passzolom, így fejből, de nem hinném, hogy elf fork oil-ban van, amitől ennyire bekeményedne..
Nem lehet, hogy az olaj túl sűrű? Hány W-s?
off:
első telóim használhatatlanul kemények lettek szimeringcsere után, mindegyikbe 420ml olajat töltöttem, az egyik lett igazából beton, és az rontja el az összképet...
lehet ezt "rosszul " öszserakni? v az olajjal való feltöltés során vmi extra dologra figyelni?( frankón pumpálgatttam , miközben töltöttem fel, és v.szin jól szereltem öszse)
Én egyelőre itt tartok..
ez se sokkal mesésebb
kell még plexi, fasza gumik, festés, stb..
de leg. már ketyeg benn a Freccia blokkja
nem vitatom létezik megoldás, nekem ez volt a legkézenfekvőbb, blokk nincs benne, kikötöztem egy pár soron nyeklett nyaklott nah mondom legyen inkább így.
én kocsi emelővel megemeltem a blokknál, és úgy szedtem ki még tavaly :D
Szép elgondolás de gyakorlatben a villanyak körüli felkötés, hátsó lengőkar kiszedéshez életképtelen, volt több verzióm, és csak ez bizonyult hatásosnak, főleg hogy egyedül voltam mint a kisujjam.
mito bontot alkatrészek eladó!hátsó teló, power mechanika
Egyedi kulcstartó Csak még ki kell fúrni.
Nálam is volt ilyen már...az utolsó alkatrészig szét volt szedve miután megvettem.Mindent átnéztem/cseréltem és ugy épült ujra meg
Mito 1esem van 66650 E hengerrel (nem biztos hogy jól irom a számot) és azt vettem észre, hogy 7-8e fordulat között van egy nagy lyuk. Nyitott és zárt powerrel is ( valami nem jó az elektronikámban, ezért kézel nyitottam ki). Ha pl abba a tartományba sikerül váltani, megtorpan az egész gép, és csak utána indul meg.
Nektek is ilyen?
Ejjjnye, hogy néz ki az a szép motor oda ledobva?!
Ugy szokás hogy a villanyak alatt felkötjük valami stabil pontra a plafonon vagy állványon...
Ki az aki írigyli ezt az állapotot?
De majd lássatok csodát, mi épül itt
Nem tudom felétek mennyibe kerül a csapágy, de én a műanyagkosaras SKF C4-esért fizettem 7000forintot a 2db-ért. Lehet olcsón vettem, de már nem vissza a boltba.
hello: még ki sincs bontva meg vettem felujitáshóz csak eladtam a motort közben. de ahogy jónak látod.
Külföldön, tőlünk nyugatabbra kb komplett csapágykészletet kapsz szimeringestől itthoni két csapágy árán. Biztos azért, mert ott szarabbul élnek.
bocsi de nem nagyon bízok az ilyen kéz aloli csapágyokba ..... kituggya milyen most evvel nem téged akarlak ócsárólni ... inkább megveszem én ujjonan és akk azt tudom hogy én vettem.. mert aztán utánna többe kerül a lé mint a hus ... de köszi azért..
Még jó hogy a zacskóba levő csapágy meg FAG...
hello: nekem van uj koyo csapágy készletem nagyon jó árban, ebben a blokkban lévő összes csapágy benne van=10e( 6db csapágy)
szimering szett=5e