nem. Vannak ezek az mforce-ok irások ahol leirják akipufogó alakját. Elöször azt iram be a motába, és abból indultam ki.Közel se volt jó mert nagyon hegyes lett a telj. görbe.Majd 2 hónap basztatás után lett ilyen.Elküldtem tujinak de ő se tudott javítani rajta.
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem áttétel-számításban.
Az lenne számomra a kérdéses, hogy a számításban szerepelhet-e a 2 fogaskerék fogszáma aránypárként?
vagyis.. pl. hogy a mostani 14/44- tudom-e helyettesíteni 13/41-el ( a 2 hányados közel azonos)
Sziasztok! Szerintetek mi lehet a baja a w8-nak? Kuplungot próbáltam beállítani, de ahogy behúzom, berakom egybe, és ha úgy van állítva, akkor vagy le fullad, vagy elindul a motor, mintha csúsztatnám. Menet közbe is nehéz berakni 2-be. Azt mondták, hogy nem old a kuplung. Valakinek valami hasonló jelenség volt-e már, mi volt a baja?
Persze hogy ugyan az a fizikája minden 2T motornak. A leömlőnek 2 fokos kúpszöge van,majd a második résznek 5,6, 3 iknak 10,5.Most nem emlékszem mekkora az blak felülete.
Akkor gyártottál egy hirtelen bővülő kis hosszúságú kezdő csövet?
ez elég egészségtelen konfiguráció, mert megöli a kipuból visszavert hullámot.
Érted, méreteztél egy kiput, ami esetleg jobban szív-tol, de a csnkrészben megölöd a visszatöltőhullámot.
Illetve, a nyomását lecsökkented, a sebeségét megöveled.
Ezzel együtt, persze, lehet, hogy jobbna megy a motor az új csővel, de szintem így az eleje nem oké.
Pölö, simsonnál is, a gyári ablak nem egészen 20as csőnek felel meg, ehhez képest gyárilag 25,5 ös a könyök.
Csináltunk kísérletet, 20 ról induló könyökkel, a motoron semmi más nem változott, még is tovább forgott, és az egész tartományban erősebb lett...
(tudom, "a mito nem szaros szimszon" a fizikája viszont ugyan az:)
Jobban jártok ha tudtok gyártsatok kiput:új gianelli rezó+karbon mitóra 86eft.Tavasszal volt 1 arrow rezóm +szép karbon dob 20ba adtam ,nagy volt rá a kapás hamar elkelt. .Majd néztem mások használtan 35 50e adtak használt rendszert./elsiettem bizti!
Csak ide az a baj h. el kell vinnem a motort majd 1 hét múlva érte menni. Nekem nem éri meg hogy fél országot átautózzak motorral majd 1 héttel késöbb megin. Inkább megcsinálom magam.
Ha meglesz a Mito-m tuti szerveznék egy Mito találkozót, ahol mondjuk egy balatoni szalonnasütés keretében mindenki elmesélheti a tapasztalatait. Régóta akarok úgyis valami ilyesmit szervezni
Egy időbe képesmotoron volt egy hirdetés (azt akartam belinkelni most is, de már nincs fenn), miszerint robogókra egyedi rezonátorokat tervez. Voltak feltöltve képek is, szerintem nagyon szépen dolgozik.
Egyszer beszéltem vele telefonon, nekem 25-ér készített volna komplett sportkipufogót a 100as minarellire. Szerintem egyáltalán nem vészes ár. De aztán végülis nem lett belőle semmi. Szerintem tőle kéne megkérdezni, hátha vállal Cagivára is kipufogókészítést.
Szerencsére a száma el van mentve a telefonomban.: 06 70/5894407
Tatabányai. Szerintem aki kipufogóba gondolkozik annak megér egy próbát, mert a gyári rendszereknél sokkal olcsóbban készíti el, és a képek alapján profinak tűnik.
sziasztok .. már 2 hete megált a motorom ... széthullot az alsó tűgörgőm.. szóval nagy felújítás elött állok ... Leírnátok nekem a honlap címeket vagy elérhetőségeket ahól tudok cuccokat rendelni... Pl Dugó . (vertex). Hajtókar. Csapágyak . Szimeringek. Tömítés. Nem nagyon vágom az oldalakat mert csak 3 hónapja van mitom. köszönöm nektek előre is ..
39-es könyökhöz hogy csináltál megfelelő ablakot a hengerben?
(és ahhoz való többi cstornát meg likakat:)
VAgy hüvelyes a hengered?
Persze, abban lehet garázdálkodni.
Az tényleg nem sok.
( a valós áramlási keresztmetszetet vetted figyelembe?)
Egy kis segítségre lenne szükségem áttétel-számításban.
Az lenne számomra a kérdéses, hogy a számításban szerepelhet-e a 2 fogaskerék fogszáma aránypárként?
vagyis.. pl. hogy a mostani 14/44- tudom-e helyettesíteni 13/41-el ( a 2 hányados közel azonos)
Üdv.
ez elég egészségtelen konfiguráció, mert megöli a kipuból visszavert hullámot.
Érted, méreteztél egy kiput, ami esetleg jobban szív-tol, de a csnkrészben megölöd a visszatöltőhullámot.
Illetve, a nyomását lecsökkented, a sebeségét megöveled.
Ezzel együtt, persze, lehet, hogy jobbna megy a motor az új csővel, de szintem így az eleje nem oké.
Pölö, simsonnál is, a gyári ablak nem egészen 20as csőnek felel meg, ehhez képest gyárilag 25,5 ös a könyök.
Csináltunk kísérletet, 20 ról induló könyökkel, a motoron semmi más nem változott, még is tovább forgott, és az egész tartományban erősebb lett...
(tudom, "a mito nem szaros szimszon" a fizikája viszont ugyan az:)
Egyszer beszéltem vele telefonon, nekem 25-ér készített volna komplett sportkipufogót a 100as minarellire. Szerintem egyáltalán nem vészes ár. De aztán végülis nem lett belőle semmi. Szerintem tőle kéne megkérdezni, hátha vállal Cagivára is kipufogókészítést.
Szerencsére a száma el van mentve a telefonomban.: 06 70/5894407
Tatabányai. Szerintem aki kipufogóba gondolkozik annak megér egy próbát, mert a gyári rendszereknél sokkal olcsóbban készíti el, és a képek alapján profinak tűnik.
(és ahhoz való többi cstornát meg likakat:)
VAgy hüvelyes a hengered?
Persze, abban lehet garázdálkodni.